26

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Maca944 schreef:

Volgens mij leest Wijnand wel mee (toch)?

Joggen weiger ik te proberen.

Ik heb
lopen
hardlopen
rennen

geprobeerd. Meestal krijg ik na 1 of meer verkeerde pogingen de vraag uit hoeveel onderdelen een triathlon bestaat en dat blijkt wel degelijk 3 te zijn.

Ja ja ik lees wel degelijk mee.....
Heb de vraag verwijderd en er weer opnieuw in gezet. Je kunt kiezen uit de drie antwoorden die je net genoemd hebt......en dan hoop ik dat het nu wel werkt.....overigens zou joggen van toepassing zijn op mijn laatste onderdeel bij een triathlon.

27

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Wijnand schreef:
Maca944 schreef:

Volgens mij leest Wijnand wel mee (toch)?

Joggen weiger ik te proberen.

Ik heb
lopen
hardlopen
rennen

geprobeerd. Meestal krijg ik na 1 of meer verkeerde pogingen de vraag uit hoeveel onderdelen een triathlon bestaat en dat blijkt wel degelijk 3 te zijn.

Ja ja ik lees wel degelijk mee.....
Heb de vraag verwijderd en er weer opnieuw in gezet. Je kunt kiezen uit de drie antwoorden die je net genoemd hebt......en dan hoop ik dat het nu wel werkt.....overigens zou joggen van toepassing zijn op mijn laatste onderdeel bij een triathlon.

big_smile Dank, hardlopen werkt.

28

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Hoeveel zitten er in een dozijn? 12, aldus deze autist. Fout dus.

29

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Maca944 schreef:

Hoeveel zitten er in een dozijn? 12, aldus deze autist. Fout dus.

Heb het even nagekeken maar deze autist heeft toch echt het goede antwoord in de vraag geplaatst.. wink
Krijg beetje het idee dat er ergens een software foutje in de extensie zit.....hoop dat de andere vragen/antwoorden wel goed werken!

30

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Maca944 schreef:

Hoeveel zitten er in een dozijn? 12, aldus deze autist. Fout dus.

Rekent 'm bij mij wel goed. Dus ik denk dat het persoonlijk is wink

31

Re: Problemen met Anti Bot vraag

LindaRotterdam schreef:
Maca944 schreef:

Hoeveel zitten er in een dozijn? 12, aldus deze autist. Fout dus.

Rekent 'm bij mij wel goed. Dus ik denk dat het persoonlijk is wink

Cijfers of letters?

32

Re: Problemen met Anti Bot vraag

ping

33

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ha Wijnand, alles rond cookies en controlevragen lijkt opgelost. Nu kan ik op sommige posts echter geen reacties geven. Ik krijg de mogelijkheid om een post.php te downloaden, met daarin een melding "The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later." Wel gewoon een HTTP 200 status.

Enig idee?

34

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ook ik schijn niet te weten hoeveel er in een dozijn zit... 12? Twaalf? 3x4? Het mocht allemaal niet...

35

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Alweer kom ik er niet doorheen... krijg afwisselend twee vragen en wat ik ook probeer... hij keurt niks goed

(Hoeveel onderdelen en afkorting ntb)

36

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ik blijf problemen houden, zowel op de laptop als mobiel... what to do???
Vreselijk irritant dit!!!

37

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Hoi Hedcandy,

Dat is wel heel vervelend inderdaad! Hoor het probleem op dit moment niet van anderen (mochten er anderen zijn hoor ik dat dus graag...).

Heb je de cookies verwijderd bij de browsers die je gebruikt? Denk het wel maar vraag het toch maar even voor de zekerheid.

38 Laatst bewerkt door HermanB (25-01-16 12:27:52)

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ik had laatst ook een keer ruzie met de anti-botvraag, maar nadat ik had uitgelogd en weer was ingelogd was dat over. En zojuist had ik het weer, met dezelfde oplossing (maar ik kreeg wel twee keer een anti-botvraag, en pas de tweede keer kwam ik er doorheen).

Hoe zit dat bij jou dan, Hedcandy? Blijkbaar lukt het je uiteindelijk wel weer om door die anti-botvraag heen te komen, anders kon je niet posten dat je een probleem had.

/Herman

39

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ik heb er ook regelmatig last van, vooral bij vragen waar het antwoord een getal, multi-interpretabel (oid) of een afkorting is. Blijven proberen tot je een vraag krijgt die wel goed beantwoord kan worden, er komen voldoende vragen langs om toch te kunnen posten.

40

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Wijnand schreef:

Hoi Hedcandy,


Heb je de cookies verwijderd bij de browsers die je gebruikt? Denk het wel maar vraag het toch maar even voor de zekerheid.

Dat doe ik wel af en toe op de laptop, maar zal dat nog eens doen... op mijn mobiel geen idee hoe ik dat moet doen? :$

41

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Cootje schreef:

er komen voldoende vragen langs om toch te kunnen posten.

Bij mij cirkelt het dan rond met 3 vragen... die hij dus alle 3 niet pakt. Dus soms kom ik er gewoon helemaal niet in.
Wel grappig is dat hij soms 144 wel pakt terwijl het antwoord 12 moet zijn (gros en dozijn).

42 Laatst bewerkt door Cootje (25-01-16 16:56:56)

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Dan heb je ook het juiste antwoord op de vraag hoeveel sporten er in triathlon zitten: 9! smile Misschien moet Wijnand toch even door zijn vragenlijstje heen. Suggestie: waar vindt de oudste hele triathlon in NL plaats?

43

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Er zitten er toch 13 in een dozijn?

Ik heb de laatste tijd helemaal geen problemen meer met de anti-botvragen overigens, voorheen was dit wel het geval. Geen idee wat er is veranderd.

44

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Hier idem, vroeger ging het regelmatig echt fout, nu alleen (denk ik) de hierboven beschreven interpretatieverschillen.

45

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Blijft vreemd...bijgevoegd afbeelding van de inrichting....lijken bij toch wel de goede antwoorden....

46

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Lijkt redelijk volgens de verwachtingen zou je denken roll Ik zie allen de pun_stop_bots niet als module terugkomen in de lijst met geinstalleerde modules?

47

Re: Problemen met Anti Bot vraag

is toch echt geinstalleerd.....;-)

48

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Je zou het denken. Ik kwam vandaag iig door de ntb-vraag, eens in de gaten houden welke het niet doen adhv je printje.

49

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Net kreeg ik de vragen over de afkorting van de bond en het laatste onderdeel. Beide (correcte) antwoorden werden niet geaccepteerd. Pas bij de 3e poging ging het goed ?!?

50

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Hier moet ik de laatste tijd ook regelmatig meerdere vragen beantwoorden voor het geaccepteerd wordt. Kan dit door cookies komen?