26

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Oh, lukt toch nog niet:

Please correct the following errors: •Sorry, an error occurred while processing your request.


Grrrr...

27

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

LindaRotterdam schreef:

Oh, lukt toch nog niet:

Please correct the following errors: •Sorry, an error occurred while processing your request.


Grrrr...


had ik gister ook .... vanmorgen wel gewoon gelukt

D.

28

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Louise schreef:

Of met een team meedoen, en iemand anders laten zwemmen. Je kunt als team meedoen met beide afstanden. Moet je er één of twee bijzoeken.

Goed idee. Ik vraag me wel af wie er zo gek is om voor 69 euro 5 minuten te gaan zwemmen voor een team dat toch niet wint.:) Maar je weet nooit.

Dus hier al bij deze; mocht er iemand zijn die alleen wil zwemmen, of lopen...of fietsen (dan loop ik wel) of zwemmen en fietsen, of zwemmen en lopen....graag een PBtje.:)

Mogen de teams eigenlijk gemengd zijn? Mannen en vrouwen samen? Dat maakt het zoeken wat makkelijker.

29

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

TumTumTum schreef:

Goed idee. Ik vraag me wel af wie er zo gek is om voor 69 euro 5 minuten te gaan zwemmen voor een team dat toch niet wint.:) Maar je weet nooit.

Dus hier al bij deze; mocht er iemand zijn die alleen wil zwemmen, of lopen...of fietsen (dan loop ik wel) of zwemmen en fietsen, of zwemmen en lopen....graag een PBtje.:)

Mogen de teams eigenlijk gemengd zijn? Mannen en vrouwen samen? Dat maakt het zoeken wat makkelijker.

Als je die 750m in 5 minuten zwemt kom je in ieder geval ver vooraan het water uit tongue

Voor mij wordt het even kijken, ik ga de week ervoor met vrienden een weekje naar Barcelona.. alleen we weten nog niet of we de 23e of 24e thuis komen. Mocht het de 23e worden ga ik denk ik wel mee doen smile

30

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Dan zul je jezelf toch nu al in moeten schrijven denk ik.

31

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Ben er inderdaad bang voor.. ik zie wel of ik geluk heb en anders fiets ik heen en weer om te komen kijken wink

32

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Duiksmurf schreef:
LindaRotterdam schreef:

Oh, lukt toch nog niet:

Please correct the following errors: •Sorry, an error occurred while processing your request.


Grrrr...


had ik gister ook .... vanmorgen wel gewoon gelukt

D.

Ha gelukt! Ja, raar, ik doe nu niets anders dan vanmorgen.

33

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Ik zat eens te kijken om als vrijwilliger mee te helpen, wie weet ga ik dat wel doen. Als ik het verder ook zo lees, dan krijg je ook voorrang op het vrijwilligers peleton voor de wk van volgend jaar. Maak je het wel van heel dichtbij mee.

34

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

LindaRotterdam schreef:
Duiksmurf schreef:
LindaRotterdam schreef:

Oh, lukt toch nog niet:

Please correct the following errors: •Sorry, an error occurred while processing your request.


Grrrr...


had ik gister ook .... vanmorgen wel gewoon gelukt

D.

Ha gelukt! Ja, raar, ik doe nu niets anders dan vanmorgen.

Ik heb alleen nog steeds geen bevestigingsmail???
jij wel al???

D.

35

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Weet je wel al waar het geld naar toe moet? Volgens de site is betalen de garantie om mee te doen smile

36

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Cootje schreef:

Weet je wel al waar het geld naar toe moet? Volgens de site is betalen de garantie om mee te doen smile

huh? kreeg gewoon een ideal pagina ergens in het proces ... lijkt me voldoende
bevestigingsmail ook binnen ;-)

D.

37

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Jawel. Op de FAQ pagina van de organisatie stond iets dat betaling de garantie is om mee te doen, vandaar. Dat is dan meer als je met creditcard betaalt, wat ik gedaan heb. Met Ideal is het idd gelijk geregeld.

38

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Duiksmurf schreef:
LindaRotterdam schreef:
Duiksmurf schreef:

had ik gister ook .... vanmorgen wel gewoon gelukt

D.

Ha gelukt! Ja, raar, ik doe nu niets anders dan vanmorgen.

Ik heb alleen nog steeds geen bevestigingsmail???
jij wel al???

D.

Ja, bijna onmiddelijk. Maar wordt op de website wel gewaarschuwd dat het wat langer kan duren.

39

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Ondanks het hoge inschrijfgeld heb ik me toch ook maar ingeschreven voor dit hopelijk fantastische evenement.
Ik denk dat het een hele gave dag gaat worden.
De parcoursen zijn nu ook bekend geworden. Volgens mij wordt het veel draaien en keren, maar met vermoedelijk veel mensen langs de kant wordt een mooi stukje racen en sightseeing door een mooi Rotterdams deel.

40

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Ik zit er ook aan te denken... het is idd een pittig bedrag, maar het lijkt mij ook een mooie wedstrijd.
Denk wel dat de inschrijvingen hard gaan, na dat stuk erover in Transition.

41

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Het zal niet zo'n vaart lopen, ze verwachten iets van 4000 atleten. Ik las een twitterdingetje dat het parcours bekend is, maar staat nog niet gepubliceerd. @Martijn, weet jij zo waar dat staat?

42

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Cootje schreef:

Het zal niet zo'n vaart lopen, ze verwachten iets van 4000 atleten. Ik las een twitterdingetje dat het parcours bekend is, maar staat nog niet gepubliceerd. @Martijn, weet jij zo waar dat staat?

http://www.rotterdamtopsport.nl/nieuws/ … rotterdam/

43

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Dank! Er is niet veel overgebleven van het oorspronkelijke idee, waar ook de Van Brienenoordbrug in zat. Zal logistiek wel een te ambitieuze wens geweest zijn. Zo is het wel lekker knus, midden in de stad. Zin in!

44

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

yes ziet er leuk uit! Volgend jaar ben ik erbij. Nu is het iets te dichtbij op de kalender voor dat triathlonnetje iets zuidelijker aan de Maas.

45 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (10-03-16 13:00:26)

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Echt wel een mooie locatie voor het parcours, maar de ruimte is een beetje ingeperkt.

Ga je nou elk rondje fietsen over de Erasmusbrug of is dat alleen de eerste keer vanuit T1?

46

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Het lijkt me dat het parcours alleen voor de elites is, en dat de age groupers iets anders rijden. Als je hier met 4000 man overheen gaat dan wordt het wel erg druk. Maar even wachten tot alle parcoursen op de ITU website staan.

47

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Ohja, staat ook expres Elite bij...

48

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Ik was al bochten aan het tellen en op google maps aan het kijken hoeveel klinkers erin zaten.

49

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

De parcoursen staan inmiddels in 2d op de ITU website. Iets beter te bestuderen van de eerdere animatie. Hoewel ik nu nog steeds een beetje verdwaal in alle straatjes van het Havenkwartier.

50

Re: Rotterdam ITU-triathlon 2016

Het fietsparcours voor de Age groupers is nu ook bekend, en is wat mij betreft nog veel mooier dan het elite parcours (en minder bochtig):

http://wts-assets.triathlon.org/rotterdam/Agegroup_parcours_site_edit.png

Zie ook http://rotterdam.triathlon.org/nl/evene … /parcours/