1

Onderwerp: Paar dagen er tussenuit

Hoogstwaarschijnlijk volgende week een paar dagen er tussenuit (di tot za). Wat is een goede plek om op dit moment wat te fietsen/zwemmen/etc. en waar het ook lekker weer is?

Ik zat zelf te denken aan Girona (Spanje), schijnt prima te zijn om te fietsen en is ook nog eens niet te duur om naartoe te vliegen. + er is fatsoenlijk racefietsverhuur.

Wie heeft er nog meer tips / tricks?

2

Re: Paar dagen er tussenuit

Girona en Mallorca zijn inderdaad wel de meest voor de hand liggende bestemmingen qua budget en faciliteiten.

ik heb zelf een lichte voorkeur voor mallorca, omdat daar met name in het noorden een redelijk fijnmazig B weggetjes netwerk ligt dat van goede kwaliteit is en ook ingericht op fietsers.

Mocht daar het weer slecht zijn, schijnt Loutraki in Griekenland een goed alternatief te zijn. Een vriend van me traint daar altijd met het SEG cycling team. Tegen mij hoeft hij niet uit naam van het sponsorende hotel te spreken dus ik ga ervanuit dat het er echt goed toeven is.... Zoek maar eens op, op instagram. Ook in het blad Fiets stond laatst (ik denk December) een leuk artikel over dat gebied waar SEG traint.

3

Re: Paar dagen er tussenuit

Kijk even op paperflies! Daar staan zoveel aanbiedingen naar o.a. Lanzarote op de laatste tijd, dat ik echt baal dat ik geen vrij kan nemen wink

4

Re: Paar dagen er tussenuit

Thnx! Ga deze opties gelijk even bekijken.