1

Onderwerp: Even voorstellen

Na een tijdje meelezen hier op het forum een account aangemaakt.

Mijn naam is Arnold Schoneveld en ben 28 jaar. Ik heb jaren gevoetbald tot het moment dat ik in aanraking kwam met triathlon. En ik moet zeggen de sport heeft mij echt gegrepen.

Mijn eerste triathlon begon als geintje met vrienden in Anna Paulowna, maar tijdens het trainen hiervoor merkte ik dat ik het steeds leuker begon te vinden. De triathlon ging echt lekker tot aan het fietsen, 2 lekke banden, had ook maar 1 reserve bij me en kon gelukkig een ander lenen. Resultaat ene laatste plaats, maar het smaakte naar meer.

Dit word mijn 4e seizoen dat ik aan triathlon doe, met als 11e plek op de politie triathlon als hoogst plek afgelopen jaar. Er valt nog veel te verbeteren, alleen is de tijd daar wat minder voor.
Voor mijn werk ben ik 1 week weg en 1 week thuis, en in de week dat ik weg ben probeer ik als het maar even kan om 1x de sportschool in te duiken en 1x een rondje te hardlopen.

In de week dat ik thuis ben probeer ik 2x te zwemmen, 2x te fietsen en 2x te lopen. Meestal lukt dit wel ondanks ook nog een druk gezinsleven met 1 kind van 2,5 en een 2e onderweg en een hond (gaat elke looptraining mee).


Ondertussen flink geinvesteerd in de sport zowel financieel: tijdritfiets wetsuit en alle andere atributen, als trainingen.

Nu 3,5 jaar later ben ik weer klaar voor een nieuw seizoen, met voor de eerste keer een halve in de planning, die van Leiderdorp. Maar eerst mijn eerste marathon zien te volbrengen, gelijk maar de zwaarste van Nederland, de strandmarathon van scheveningen naar zandvoort.

Elk jaar probeer ik mijn grenzen te verleggen. Afgelopen jaar 3x de monte ventoux bekklommen op de fiets, jaar ervoor de Nisraman trathlon.
Dit jaar mijn eerste Marathon, halve triathlon en de marmotte fietsen.

Iedereen een sportief seizoen, en we zullen elkaar vast nog wel een keer tegenkomen bij een wedstrijd.

Groetjes Arnold

2

Re: Even voorstellen

Ik vind dat echt tof, hoe iedereen er tussen z'n leven door toch wat van probeert te maken. En gezien je prestaties (zowel op de triathlon, als wat mooie beklimmingen) gaat het je goed af.

Succes dit jaar weer. Ik zie je in Leiderdorp!