1

Onderwerp: Fietstraining op TT circuit in Assen 20 maart

Ik werd hier zelf ook op geattendeerd, wie weet is er nog animo onder de forumleden. De NTB heeft op zondag 20 maart van 9-12 het TT circuit in Assen geregeld voor een ander soort snelheidsduivels. Meer info op facebook: https://www.facebook.com/NederlandseTri … 4941425484

Mocht je geen facebook hebben dan is hier het bericht:

AGEGROUPTRAINING OP HET TT-CIRCUIT

Het is gelukt! Onder leiding van agegroupcoördinator Cees Vollaard kan er op zondag 20 maart van 9.00 tot 12.00 uur worden deelgenomen aan een vrije fietstraining op het TT-circuit in Assen.

Voor de liefhebbers wordt een speciaal Strava-segment aangemaakt.

Meedoen? Mail je naam/adres/telefoon- en evt. licentienummer naar agegroups@triathlonbond.nl en maak € 10,- over op NL96INGB0003141771 van de NTB in Nieuwegein ovv TT Fietstraining Assen en je naam.

Deelname aan de training is op eigen risico.

Met dank aan Rico voor het ter attentie brengen.

2

Re: Fietstraining op TT circuit in Assen 20 maart

Erg leuk initiatief. Ik heb me ingeschreven. Eerst s'morgens vroeg om 6 uur Formule 1 kijken met Max Verstappen. En dan zelf richting het TT-circuit. Eens kijken of ik er een snel rondje uit kan persen.

3

Re: Fietstraining op TT circuit in Assen 20 maart

Ik ben er ook bij . word het eerste rit weer op de fiets smile

4

Re: Fietstraining op TT circuit in Assen 20 maart

Ik heb ooit eens een duathlon op het circuit van Zandvoort gedaan en dat was wel superleuk. Spijtig is deze maar 1x doorgegaan.

5

Re: Fietstraining op TT circuit in Assen 20 maart

ronnyke schreef:

Ik heb ooit eens een duathlon op het circuit van Zandvoort gedaan en dat was wel superleuk. Spijtig is deze maar 1x doorgegaan.

Ja, de eerste en enige uitvoering van de Zandvoort triathlon die een duathlon werd (de golven waren ook best hoog). Erg jammer dat deze triathlon geen vervolg heeft gekregen. Er zijn regelmatig 'testdagen' voor de 24-uursrace waarbij je over het circuit mag fietsen, ik probeer daar zoveel mogelijk gebruik van te maken.

6

Re: Fietstraining op TT circuit in Assen 20 maart

Ik ben er ook bij zondagmorgen. Eens zien of mijn Felt B14 ook een beetje tempo wil maken. Tot morgen allemaal.