1

Onderwerp: Even voorstellen

Na een tijdje alleen maar als gast op dit forum rond te hebben gekeken. Nu mezelf als forumlid aangemeld en mezelf maar gelijk even voorstellen.

Ik kom uit Sprang-Capelle dit is vlakbij de efteling, ben 36 jaar en getrouwd.
Ben eigenlijk een fietser en heb al veel cyclo's en tochten gereden, zoals Parijs-Roubaix, Milaan-San Remo, Fausto Coppi, Marmotte en ga zo maar door.

1,5 jaar geleden ben ik begonnen met hardlopen in de winter om toch iets anders te doen dan fietsen. Sindsdien heb ik een aantal halve marathons gelopen. Afgelopen zomer stelde een collega voor om een triathlon te gaan doen in 2016. Zijn idee was om gelijk maar een hele triathlon te doen dan hadden we dat maar gehad.

Ik had nog geen idee hoe het zwemmen me afging dus gelijk maar bij de plaatselijke triathlonvereniging mijzelf ingeschreven. Wonderwel ben ik gezegend met een goede zwemtechniek en ligging en zwem ik de kilometer nu in 15:12.

Afgelopen zondag de eerste triathlon gehad in de 3de divisie zuid en netjes op de 6de plaats geëindigd.
Tevens me ingeschreven voor de hele triathlon van Almere dus nog genoeg trainingsuren in het verschiet.

2

Re: Even voorstellen

Talent is er zeker! Succes met de training voor Almere!

3

Re: Even voorstellen

jij komt er wel meneer van der Kolk!

Gr

Ruud

4

Re: Even voorstellen

Ziet er inderdaad veelbelovend uit! Welkom.

5

Re: Even voorstellen

Welkom! Benieuwd hoe Almere je vergaat. Zwemmen zal geen probleem zijn in elk geval.