1

Onderwerp: Kopen wielrenkleding

Goedemiddag allen,

ik wil nu de zomer voor de boeg staat een tweetal setjes wielrenkleding kopen. Door mijn drukke baan kom ik er bijna nooit aan toe deze in de winkel te kopen en wil ik deze online kopen. Ik heb echter geen idee wat ik voor maten heb. Wellicht zijn er mensen met hetzelfde postuur en kunnen deze helpen.

Ik ben rond de 1.92m lang en weeg een kilo of 74, oftwel lang en dun smile

Mocht er iemand met dit postuur zijn, welke maten hanteren jullie voor fietskleding?

2

Re: Kopen wielrenkleding

Hangt heel erg per merk af, ik zou gebruik maken van maattabellen en ook borst heup omvang meenemen daarin.
Maar passen is het beste, ik kan me niet voorstellen dat je niet een keertje op koopavond en of een zaterdag ergens langs kunt gaan.

3

Re: Kopen wielrenkleding

EB86 schreef:

Goedemiddag allen,

ik wil nu de zomer voor de boeg staat een tweetal setjes wielrenkleding kopen. Door mijn drukke baan kom ik er bijna nooit aan toe deze in de winkel te kopen en wil ik deze online kopen. Ik heb echter geen idee wat ik voor maten heb. Wellicht zijn er mensen met hetzelfde postuur en kunnen deze helpen.

Ik ben rond de 1.92m lang en weeg een kilo of 74, oftwel lang en dun smile

Mocht er iemand met dit postuur zijn, welke maten hanteren jullie voor fietskleding?

Het kan dunner. ik zit op 71kg tongue Heb meestal M of S (S is vaak ietsje te kort, M net niet strak genoeg) Gewoon beide bestellen en met PayPal betalen. Bij paypal kan je iets van 10x per jaar je verzendkosten voor retour declareren. Dus; veel bestellen, thuis passen, veel terugsturen tongue

4

Re: Kopen wielrenkleding

EB86 schreef:

Goedemiddag allen,

ik wil nu de zomer voor de boeg staat een tweetal setjes wielrenkleding kopen. Door mijn drukke baan kom ik er bijna nooit aan toe deze in de winkel te kopen en wil ik deze online kopen. Ik heb echter geen idee wat ik voor maten heb. Wellicht zijn er mensen met hetzelfde postuur en kunnen deze helpen.

Ik ben rond de 1.92m lang en weeg een kilo of 74, oftwel lang en dun smile

Mocht er iemand met dit postuur zijn, welke maten hanteren jullie voor fietskleding?

Veel online winkels hebben tegenwoordig maattabellen, soms per merk. Dus pak een cm en meet je taille, heupen en het breedste deel van je borstkas en vergelijk. Mocht je echt twijfelen tussen twee maten, bestel dan beiden zodat je kunt passen en de best passende houdt.

Het is wel handig als je dan een online winkel kiest in NL (of Belgie, als je daar woont), dat maakt het retourneren makkelijker.

Els

5

Re: Kopen wielrenkleding

Dit probleem van de juiste maat zoek heb ik ook. Ik ben dan 1,87 lang bij hetzelfde gewicht. zelf heb ik nu een skins in de maat L, qua breedte zit die geweldig, alleen qua lengte van de romp had hij iets langer gemogen.

6

Re: Kopen wielrenkleding

Fusion, heeft ook erg mooie en goed zittende (multi) sport kleding.
http://fusionsports.nl

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig