1

Onderwerp: Heyy, ik ben nieuw

Hallo allemaal ik ben marenda en ben op het moment 13 jaar. Ik ga dit jaar mijn eerste triathlon doen en ben erg zenuwachtig. Dus leek het mij handig om een site te zoeken waar ik van alles en nog wat kan vragen. Dus hierbij ben ik een nieuw lid.

2

Re: Heyy, ik ben nieuw

Succes! Ik zelf heb nauwelijks ervaring, maar er zijn er hier veel met veel ervaring! Welke triathlon ga je doen?

3

Re: Heyy, ik ben nieuw

Ik ga mee doen aan de dronterlandtriathlon. Dat is een triathlon die 1 keer per jaar hier in dronten wordt gehouden ik ben geinformeerd door mijn school en ik en een friend gaan hier aan mee doen. Alleen ik heb niet echt ervaring met fietsen maar dat zoek ik nog wel uit

4

Re: Heyy, ik ben nieuw

Hi Marenda,

wat stoer! Veel succes, trainze en tips kun je hier veel vinden is mijn ervaring smile

Grt,
Frank

5

Re: Heyy, ik ben nieuw

Hi Marenda, en welkom hier!

Welke afstanden heeft die triathlon? En is het zwemmen binnen of buiten? Met een goede voorbereiding hoef je niet zenuwachtig te zijn, gewoon alles goed vantevoren doordenken en niet te veel op een eindtijd focussen.

Op 9 juli doet mijn 12-jarige zoon de kindertriathlon in Heemstede om eens kennis te maken met de triathlonsport.

Veel succes met de voorbereiding!

6

Re: Heyy, ik ben nieuw

Hi Marenda

Super, wat goed ! Veel succes en plezier !

7

Re: Heyy, ik ben nieuw

De afstanden zijn 250 meter zwemmen in het zwembad dan 10km fietsen en dan 2,5km lopen