1

Onderwerp: Benodigdheden triathlon, waar te koop

Heyy allemaal ik ga in junie mijn eerste 1/16 triathlon doen en ben erg zenuwachtig. Weten jullie misschien wat ik allemaal nodig heb en waar ik dat goedkoop kan kopen, want voor mijn eerste triathlon wil ik niet te veel uitgeven. Ik wil wel graag een trisuit maar weet niet waar ik het moet kopen. En wetsuit is niet nodig bij deze triathlon want het is hier gewoon in het zwembad. Ik zou graag tips krijgen.

2

Re: Benodigdheden triathlon, waar te koop

En trisuit is handig maar niet perse nodig. Schoenen waarmee je hard kunt lopen, een fietshelm, een fiets, een badpak, een tshirt en een broek om in hard te lopen en te fietsen. Meer heb je eigenlijk niet nodig. Je kunt eventueel ook in badpak zwemmen en daarna in de eerste wissel een broek en een tshirt aantrekken.  Heb vooral plezier!

3

Re: Benodigdheden triathlon, waar te koop

Okey bedankt. Ik ga eerst kijken of mijn ouders een trisuit kunnen halen en anders kijk ik wel hoe ik dat ga doen.

4

Re: Benodigdheden triathlon, waar te koop

Volgens mij is Decathlon toch wel een van de goedkopere voor spullen. Ik heb overigens geen ervaring met deze winkel danwel de kwaliteit, maar hoor weinig negatieve dingen over ze.

5

Re: Benodigdheden triathlon, waar te koop

Dankje wel ik heb al een trisuit op het oog van disport van 37 euro maar bedankt voor de tip