1 Laatst bewerkt door Duiksmurf (22-05-16 20:06:56)

Onderwerp: Spierathlon - 4 juni 2016

Gewenst streef bedrag was 750 euro ... dat hebben we deze week gehaald ;-)

500m zwemmen : 15 min
20km fietsen : 45 min
5 km lopen : 1 uur
totaal: 2 uur

sidenote:
bij het zwemmen is het de bedoeling dat ik mijn zoon (8) meeneem in een bootje
fietsen doen we samen op een tandem
lopen is gewoon samen lo(wandel)en

alles voor het goede doel, in dit geval dus Spieren voor Spieren!!!
super gaaf om een keer samen met mijn kleine man los te gaan ;-)

D.

2

Re: Spierathlon - 4 juni 2016

Wat een mooi evenement was dit!! Supergoed geregeld, extreem mooi weer en vooral hoe gaaf was het om dit samen met mijn kleine bink te kunnen doen. Als je dan zo op de dag om je heen kijkt hoe het ook had kunnen zijn heb ik toch wel een paar keer naar boven gekeken en zachtjes dank je wel gezegd. Gewoon gezond is eigenlijk heel bijzonder!!

De kers op de taart: met zwemmen naast Pieter van den Hoogenband liggen ;-) bijhouden lukte alleen "net" niet ...


Dan de "prestatie":

streefbedrag: 750 eu               werd: RUIM gehaald!! :-D
500m zwemmen : 15 min       werd: 12:07 (met boot dus)
T1                                                      6:17 (incl fiets afstellen)
20km fietsen : 45 min             werd: 47:37 (samen op een tandem)
                                                          1:49
5 km lopen : 1 uur                   werd: 49:38
totaal: 2 uur                            werd: 1:57:25

Aanrader voor een ieder, volgend jaar weer!!!

Groetjes
D.

3

Re: Spierathlon - 4 juni 2016

Duiksmurf, mooie prestatie! Zeker gezien je je zoon meenam. En wat een mooi bedrag opgehaald ook! Wist helemaal niet van het bestaan van deze triathlon af. Iedereen zamelde geld in voor het goede doel en nam iemand mee, of was dat laatste optioneel?

Hoe dan ook een mooi initiatief.

4

Re: Spierathlon - 4 juni 2016

Klinkt zeker mooi! Heeft je zoon een spierziekte, als ik vragen mag? Of hoeft dat niet?

Louise

5

Re: Spierathlon - 4 juni 2016

@Louise: Gelukkig is mijn bink helemaal gezond, maar wat ik al eerder schreef, dat besef en waardeer je pas echt als je ziet hoe anders het ook had kunnen zijn.

@Thomas: er zijn teams van zowel kinderen met als ook zonder spierziekte. Er zijn trio's, duo's en zelfs ouders die met kind alle onderdelen samen doen (ons plan voor volgend jaar ;-) ) Het komt allemaal niet zo nou.

Iedereen betaald inschrijfgeld, en heeft een inspanningsverplichting voor een sponsor bedrag. Dat vond ik nog het zwaarste onderdeel ;-)

meet op:
www.spierathlon.nl

D.