26

Re: nuchter trainen

Ik ben benieuwd hoe het dan over een half jaar is. Leuk zo'n dieet, en afvallen lukt zeker, maar daarna komt het lastigste... volhouden!!

Deel 1 kun je wel overslaan, deel 2 gaat pas in op wat ze daadwerkelijk doen en hoe ze het beleven...

27

Dit is misschien net vol te houden als je slechts 30 minuten per dag op laag tempo wilt trainen, maar wat nu als je meer en intensiever wilt trainen? 5 kilo in een week afvallen, dan denk ik niet van goed gedaan maar eerder van dit is niet gezond en dat kan er net zo hard weer bijkomen.

Maargoed wellicht dat er in de volgende fase iets meer gegeten mag/gaat worden.

28

Die dieèten ook eens op termijn bekijken ik heb ook zo eens op een laag calorie dieet gestaan. Dat was in de winter en duurde een 6 tal weken. Resultaat viel dik tegen en veel honger gehad en eigenlijk heeft het tot Augustus geduurd eer ik terug voluit kon gaan. Het leek wel of ik geen kracht kon ontwikkelen. Ikzelf ben daarom niet meer voor die dingen en sta nu onder begeleiding van een goeie sportdietiste. Wat niet wil zeggen dat ik geen nuchtere trainingen doe integendeel zelfs.