1

Onderwerp: ICAN Amsterdam / Halve

Eigenlijk had het Stein moeten zijn, maar het werd ICAN in mijn hometown. Mijn voorspelling:
Zwemmen: 29'59''
Wissel1: 3'30''
Fietsen: 2u25'
Wissel2: 3'
Lopen: 1u43'

Totaal: 4u44'29''

Jullie begrijpen het: doel is sub 4u45.

2

Re: ICAN Amsterdam / Halve

Jerry schreef:

Eigenlijk had het Stein moeten zijn, maar het werd ICAN in mijn hometown. Mijn voorspelling:
Zwemmen: 29'59''
Wissel1: 3'30''
Fietsen: 2u25'
Wissel2: 3'
Lopen: 1u43'

Totaal: 4u44'29''

Jullie begrijpen het: doel is sub 4u45.

Strakke zwemtijd! Net even op het laatst een sprintje doen om onder de 30 minuten uit te komen. ;-) Ik Stein ingewisseld voor 1/2 Indeland net over de grens.

-- M

3

Re: ICAN Amsterdam / Halve

Las het! Maar nu twijfels over je heup?

4

Re: ICAN Amsterdam / Halve

Jerry schreef:

Las het! Maar nu twijfels over je heup?

Mijn heup gaat het wel trekken, maar mijn knie is door overcompensatie de bottle neck ben ik bang voor.

--M

5

Re: ICAN Amsterdam / Halve

Heb ook last gehad van heup. Maar voor ik merkte dat het vanuit mijn heup kwam heb ik wel wat blessureleed gehad aan kuit en ap en knie. Sinds ik naar een osteopaat ben geweest die het behandeld heeft en me de nodige oefeningen aangeleerd heeft gaat het al veel beter.

6

Re: ICAN Amsterdam / Halve

Als jullie in Amsterdam wonen: heb topfysio in de aanbieding. Heeft in profwielrencircuit gezeten, en fixed alles bij mij.

7

Re: ICAN Amsterdam / Halve

Ben erg tevreden met mijn fysio in amsterdam, maar hoor graag van eventueel nog betere.

8

Re: ICAN Amsterdam / Halve

Rob Janssen heet ie. Telnr beschikbaar als je wil.

9

Re: ICAN Amsterdam / Halve

Werkelijke tijden slaan nergens op, want afstanden klopten niet, maar voor de volledigheid:

Zwemmen: 25'26''
Fietsen: 2u6'28'' (78,9km, 37,5 gemiddeld)
Lopen: 1u19 (17km)

EIndtijd: 3u57'44''

Totaal 29ste geworden, en 3e in mijn agegroup! Had ik dan op een podium moeten gaan staan? Ben nog nooit 3e geweest in agegroup, dus was allang naar huis...;-)

Anyways: heel blij met resultaat. ICAN zelf: leuke mensen, je wordt goed geholpen, maar meten kunnen ze niet en dat is toch wel heel erg irritant. Want had graag willen zeggen wat mijn PR op een halve is, maar dat kan nu niet. Uitrekenen leidt tot 4u37, maar dat telt niet...