1

Onderwerp: Challenge komt naar Belgie

http://www.challenge-geraardsbergen.be/nl/

2

Re: Challenge komt naar Belgie

Leuk! Wel jammer dat het twee wisselzones zijn. Als je een keer 'goedkoop' een Challenge wedstrijd wilt doen zou ik me nu inschrijven voor 149 euro. Eens kijken of mijn broertje misschien zin heeft om een duo/trio te vormen, da's een echte kasseienfietser

3

Re: Challenge komt naar Belgie

Het parcours is ook niet echt mijn ding maar vind het toch wel tof dat er terug een deftig evenement in Belgie komt zoals enkele jaren terug de 70.3 in Antwerpen.

4

Re: Challenge komt naar Belgie

ronnyke schreef:

Het parcours is ook niet echt mijn ding maar vind het toch wel tof dat er terug een deftig evenement in Belgie komt zoals enkele jaren terug de 70.3 in Antwerpen.

jammer dat die 70.3 in Antwerpen niet meer bestaat. mooie wedstrijd!!

5

Re: Challenge komt naar Belgie

Wel heel pittig met 2 keer de muur tijdens het fietsen.

6

Re: Challenge komt naar Belgie

Idd die 70.3 in Antwerpen zou dan weer wel echt iets voor mij zijn geweest. En op 15km van de deur ideaal maar juist niks meer daar. Ze hebben 2 jaar een kwart georganiseerd en dat is ook weeral gedaan. In het waasland is het ivb met triathlon toch wel magertjes juist in Hamme is er nog een en Zeeuws-Vlaanderen ook al niks.

7

Re: Challenge komt naar Belgie

wilagro schreef:

Wel heel pittig met 2 keer de muur tijdens het fietsen.

en 2x de Congoberg ook nog, toch ook redelijk lang en pittig.

8

Re: Challenge komt naar Belgie

Het zijn drie ronden, Congoberg en Edingseweg drie keer op. In de aanloopronde word de muur vervangen door de onkerzelestraat. Vers het water uit 3 km bergop om op te warmen.

9

Re: Challenge komt naar Belgie

Mooi!! Ik denk trouwens dat je met die wedstrijd het beste je Disc en hoge carbon velgen thuis kunt laten, en een fietsje met een trippel voorblad kunt pakken ;-)

Inderdaad jammer dat de IM70.3 niet meer bestaat. Was een prachtige wedstrijd, met een prachtige finish, en Marc Herremans die bij de finish iedereen zijn medaille om deed....

10

Re: Challenge komt naar Belgie

Oei, wat een parcours!

Eens kijken of de Natureman me bevalt, anders houd ik het lekker bij vlakke races wink

11

Re: Challenge komt naar Belgie

Vet, ik ga hem proberen in te plannen.

12

Re: Challenge komt naar Belgie

superhans schreef:

Mooi!! Ik denk trouwens dat je met die wedstrijd het beste je Disc en hoge carbon velgen thuis kunt laten, en een fietsje met een trippel voorblad kunt pakken ;-)

Inderdaad jammer dat de IM70.3 niet meer bestaat. Was een prachtige wedstrijd, met een prachtige finish, en Marc Herremans die bij de finish iedereen zijn medaille om deed....

Dat valt ook wel weer mee. Ze zeggen 1000hm op het parcours. Dan heb je nog voldoende parcours waar aerodynamica het wint van gewicht. Kleine kransjes is wel handig om onder je threshold te blijven ja.

13

Re: Challenge komt naar Belgie

Er is nu al een soortgelijk evenement he: http://www.sportevents.be/2016/geraardsbergen/

Iemand die daar aan mee doet en verslag wil uitbrengen?

14

Re: Challenge komt naar Belgie

LindaRotterdam schreef:

Er is nu al een soortgelijk evenement he: http://www.sportevents.be/2016/geraardsbergen/

Iemand die daar aan mee doet en verslag wil uitbrengen?

Hetzelfde event, maar overgenomen door Challenge lijkt me

15

Re: Challenge komt naar Belgie

Idd inschrijvingsgeld is volgend jaar dus 70% duurder dan nu :-) voor hetzelfde evenement.

16

Re: Challenge komt naar Belgie

Is geen halve he. Sportevents supergoede organisatie trouwens. Ik ben fan.

17

Re: Challenge komt naar Belgie

Idd dit jaar onder Sports-Events is het een sprint 600m-28-6km en dan een LD van 1-90-10km maar volgend jaar onder Challenge vlag zou het wel een volwaardige halve worden.

18

Re: Challenge komt naar Belgie

Ja, psies. Bedoelde dit jaar.