1

Onderwerp: Voorstellen

Ik ben 45, vrouw en mijn hobby's zijn zwemmen, fietsen en hardlopen en ook combinaties daarvan. Ik heb een gezin en werk meer dan fulltime dus erg veel tijd om te trainen heb ik niet. Ik denk dat ik gemiddeld tussen de 2 a 3 uur per week train en dan eindig ik ongeveer op 1.30 in de achtste.
Ik hoop hier veel op te steken en bij te kunnen dragen.

2

Re: Voorstellen

2a3u si wel weinig om 3 sporten te trainen. Maar als het niet anders kan tja... Succes alvast, heb je nog wedstrijdjes in het vooruitzicht?

3

Re: Voorstellen

Gaat prima hoor, ik heb de eerste paar jaar dat ik triathlons deed achtste en kwart triathlons gedaan met alle sporten 1x in de week doen. Als je dr maar plezier in hebt! Vind het al knap dat je een full-time baan hebt en kinderen en nog 3x in de week tijd vind om te kunnen trainen smile

4

Re: Voorstellen

Renkum en Nuenen, beide 1/8 en verder een aantal zwemtochten. Dus ik hoef me niet te vervelen deze zomer.

Het is weinig tijd om drie sporten te trainen, maar het is natuurlijk ook waarmee je tevreden bent. Ik vind 1,5 uur op 1/8 voor iemand van mijn leeftijd een prima uitslag gezien de trainingstijd.

Nu ga ik weer meer tijd in hardlopen steken en laat het fietsen een beetje liggen, want mijn hardlopen is momenteel te slecht, vind ik. Zo blijf je een beetje bezig.

5

Re: Voorstellen

Sandra86 schreef:

Als je dr maar plezier in hebt! Vind het al knap dat je een full-time baan hebt en kinderen en nog 3x in de week tijd vind om te kunnen trainen smile

+1, en welkom!

Louise

6

Re: Voorstellen

Welkom hier!