2,001

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik train ook met de arena viper brilletjes die zijn wel heel comfortabel.

2,002

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ben erg benieuwd. Ik heb altijd die Zweedse voor alles. Waarmee doe jij dan wedstrijden?

2,003

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De predator reactor van zoggs.

2,004

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Trisuit zone3 en swim skin van zone3 en nog wat zwembrilletjes van arena (2) Zouttabletjes en een nieuwe stages powermeter.

2,005

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Trisuit zone3 en swim skin van zone3 en nog wat zwembrilletjes van arena (2) Zouttabletjes en een nieuwe stages powermeter.

Vooral de achteloosheid van dat laatste :S

2,006

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja idd ik was deze week mijn vector pedalen van mijn race naar mijn TT fiets aan het zetten en mijn vriendin zie dat dat veel werk was en ik beter nog èèn bij zou kopen dus.... Het ijzer smeden terwijl het heet is. Had ook nog een paar pearl izumi loopsloffen gekocht deze week :-) vakantiegeld is er bijna door weeral ;-)

2,007

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren een badpak gekocht (Speedo) en een fietsbroek, de laatste zit toch wat lekkerder op de fiets heb ik al gemerkt en dat vind ik niet onbelangrijk zolang ik nog geen 'zitvlees' heb gekweekt

2,008

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laatste spulletjes voor IM maastricht, nieuwe ketting, cassette, derrailleurwieltjes en remblokjes en een nieuw zwembrilletje..

morgen alles monteren, dan is het piekfijn in orde voor zondag..

2,009

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een nieuw badpak en een zonneklep.

2,010

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

op de expo van IM Maastricht verkochten ze Newton loopschoenen voor 100 euro.

Dat vond ik een mooi bedrag om er eens mee te experimenteren. Ik loop toch al overwegend op mijn voorvoet, dus ik ben benieuwd...

2,011

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:

op de expo van IM Maastricht verkochten ze Newton loopschoenen voor 100 euro.

Dat vond ik een mooi bedrag om er eens mee te experimenteren. Ik loop toch al overwegend op mijn voorvoet, dus ik ben benieuwd...

Welke heb je? In Roth waren ze ook in de aanbieding, maar niet de Gravity schoenen waar ik normaal mee loop. Er zijn op internet af en toe ook wat interessante aanbiedingen overigens, met name richting het einde van het seizoen.

2,012

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe schoen bestelt ....

http://www.trekbikes.com/us/en_US/appar … oe/p/12549

2,013

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb deze in de mannenversie.

2,014

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:
Vanzella schreef:

op de expo van IM Maastricht verkochten ze Newton loopschoenen voor 100 euro.

Dat vond ik een mooi bedrag om er eens mee te experimenteren. Ik loop toch al overwegend op mijn voorvoet, dus ik ben benieuwd...

Welke heb je? In Roth waren ze ook in de aanbieding, maar niet de Gravity schoenen waar ik normaal mee loop. Er zijn op internet af en toe ook wat interessante aanbiedingen overigens, met name richting het einde van het seizoen.

hmmm voor nu heb ik alleen een vrouwen antwoord voor je (met alvast excuses voor mijn politieke incorrectheid). De zwart groene uit de aanbieding smile ik zal vanavond eens kijken...

2,015 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (03-08-16 14:07:26)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Ik heb deze in de mannenversie.

En, een aanrader?

Ik ga deze winter ook eens op zoek naar nieuwe schoenen, die ik het liefst voor zowel trainen (wielrennen) als races gebruik.

Voor nu een mooi setje Castelli in de uitverkoop gescoord!
[edit] Beetje grote plaatjes...

2,016

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Ik heb deze in de mannenversie.


En ?? Bevallen ze goed ?

2,017

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Eigenlijk wel ja. Ik heb er al verschillende gehad die ofwel schuurde bovenaan mijn voet (zonder kousen) of te lucht bovenwerk hadden tijdens het klimmen. Maar bij deze heb ik daarvan nog geen last gehad dus ben er wel tevreden over. Voor te trainen heb ik ook de bontrager schoenen maar dan met boa sluiting.

2,018

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dan ben ik benieuwd .. De winkel had ze niet in mijn maat op voorraad , dus moesten besteld worden .
Hoop dat ik ze voor mijn allereerste start 13 augustus een keer kan testen .

2,019 Laatst bewerkt door NielsTn (04-08-16 13:10:34)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

een Wahoo KickR (indoor-trainer) besteld, ontvangen en ... love-it.
Op de pedalen is links een Garmin Vector 2S geplaatst, die ik als 'bron'benut (al meet de Wahoo Kickr ook het vermogen aan de cassette). Ondanks kalibreren moet ik toch nog eens kijken hoe groot het verschil is (enig verschil zal zeker zijn met oog op verliezen van aandrijving crank-cassette)

Met hulp van TrainerRoad applicatie/website maar eens wat structuur aanbrengen. En wat haat ik die FTP test....
Nu na maanden hamstring sores maar weer uren maken en opbouwen/aftrainen wink
Wel merk ik dat het hard aanpoten is, nat van het zweet ondanks de ventilator.

De 4 jaar oude Edge810 verkocht, en met kleine aanvulling de Edge 820 nu gemonteerd.

Gear: Specialized Epic Expert 29er (SRAM Eagle X0), BMC TimeMachine01 Road model 3, Garmin FR910XT and some runningshoes & swimming trousers tongue

2,020

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:
Maca944 schreef:
Vanzella schreef:

op de expo van IM Maastricht verkochten ze Newton loopschoenen voor 100 euro.

Dat vond ik een mooi bedrag om er eens mee te experimenteren. Ik loop toch al overwegend op mijn voorvoet, dus ik ben benieuwd...

Welke heb je? In Roth waren ze ook in de aanbieding, maar niet de Gravity schoenen waar ik normaal mee loop. Er zijn op internet af en toe ook wat interessante aanbiedingen overigens, met name richting het einde van het seizoen.

hmmm voor nu heb ik alleen een vrouwen antwoord voor je (met alvast excuses voor mijn politieke incorrectheid). De zwart groene uit de aanbieding smile ik zal vanavond eens kijken...

Ik heb gekeken welke het zijn en er gisteren een km of acht rustig op gelopen. Het is de Newton Fate. De benen voelden niet comfortabel, maar ik denk dat dat vooral te maken had met het feit dat het de eerste keer lopen was sinds Maastricht..

De schoenen voelden licht en soepel aan, en op de voorvoet lopen voelde zoals "normaal", behalve dan, dat ik nu gedwongen was zo te lopen ipv ervoor koos. Geen pijntjes ofzo vandaag, dus we houden ze er zeker bij, voorlopig voor de korte rondjes loslopen.

2,021

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:

Ik heb gekeken welke het zijn en er gisteren een km of acht rustig op gelopen. Het is de Newton Fate. De benen voelden niet comfortabel, maar ik denk dat dat vooral te maken had met het feit dat het de eerste keer lopen was sinds Maastricht..

De schoenen voelden licht en soepel aan, en op de voorvoet lopen voelde zoals "normaal", behalve dan, dat ik nu gedwongen was zo te lopen ipv ervoor koos. Geen pijntjes ofzo vandaag, dus we houden ze er zeker bij, voorlopig voor de korte rondjes loslopen.

Benieuwd hoe ze op de lange termijn bevallen, zo te zien zijn die Fates niet de meest extreme Newtons. Ik loop al jaren op Newton Gravity schoenen (die op de juiste tijdstippen een stuk goedkoper te krijgen zijn dan de EUR 175 die er normaal voor worden gevraagd). Ik heb mijn loopstijl niet echt hoeven aanpassen en loop niet bewust mid- of voorvoet.

2,022

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Benieuwd hoe ze op de lange termijn bevallen, zo te zien zijn die Fates niet de meest extreme Newtons. Ik loop al jaren op Newton Gravity schoenen (die op de juiste tijdstippen een stuk goedkoper te krijgen zijn dan de EUR 175 die er normaal voor worden gevraagd). Ik heb mijn loopstijl niet echt hoeven aanpassen en loop niet bewust mid- of voorvoet.

Als ik een stukje haklanding liep, gewoon om te kijken hoe dat voelde was dat duidelijk oncomfortabel door de "dikke klomp rubber" onder mijn voorvoet, dus voorlopig zijn ze extreem genoeg voor mij smile

De gravity's zag ik hebben wat meer demping en lopen maar drie millimeter tussen de hak en tenen af. Ik schat in dat je dat bedoelt met meer extreme newton's (de Fate heeft 4,5mm)  Anyhow voor 100 euro op de markt durfde ik het wel aan om er eens mee te experimenteren. Voorlopig zie ik er geen probleem in om ermee te lopen en of ik overtuigd raak van de voordelen zal de tijd wel leren... Tot aan Challenge Almere ga ik er sowieso geen lange stukken mee lopen.

2,023

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Jeanette schreef:

Dan ben ik benieuwd .. De winkel had ze niet in mijn maat op voorraad , dus moesten besteld worden .
Hoop dat ik ze voor mijn allereerste start 13 augustus een keer kan testen .

Net mijn schoenen opgehaald , morgen testen . En dan kan ik ze mooi a.s zaterdag in Borken gebruiken .

2,024

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zojuist besteld en aanbetaald: de Garmin fr 735 xt (in het groen). Kan niet wachten tot ie binnen is...

2,025

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Net besteld: een startnummerband smile Wel zo handig vlak voor een tri. Recreatief of niet, ik zit niet te wachten op gepruts met veiligheidsspeldjes tijdens mijn wissels