1

Onderwerp: Een vreemde ontmoeting in het buitenwater

Vandaag een lekker stuk gezwommen n het open water. Waar ik normaalgesproken vaak gepasseerd word door allerhande bootjes, en soms ook wat vissen onder mij vandaan zie schieten, had ik vandaag wel een zeer bijzondere ontmoeting met een van de oorspronkelijke aardbewoners.
Ik zat in een lekker ritme, toen ik plots onder mijn rechterarm een groot beest voelde spartelen. Ik schrok mij helemaal kapot!
In eerste instantie zag ik ook niks totdat ongeveer 2 meter verderop een aalscholver uit het water opdook! Die ging er vervolgens snel vandoor. Ik trouwens ook!

2

Re: Een vreemde ontmoeting in het buitenwater

Dat lijkt me zeker schrikken. Ik heb wel eens een grote vis aangeraakt, waarschijnlijk een grote karper die vlak onder het oppervlak wat in de zon lag te dobberen.

3

Re: Een vreemde ontmoeting in het buitenwater

Een aalscholver, dat verwacht je niet. Buiten kwallen heb ik nog niets 'raars' ontmoet in het water en dat hoop ik ook zo te houden.

4

Re: Een vreemde ontmoeting in het buitenwater

Haha mooi! Al zou ik me eerst kapot schrikken.
Ik heb dr ooit een voor mn neus voorbij zien schieten tijdens het duiken (we waren beiden onderwater).

5

Re: Een vreemde ontmoeting in het buitenwater

Ik werd gisteren bijna boven water aangevallen. Zag vanuit een ooghoek opens een meeuw op m'n af duiken. Maar die zal dichterbij ook wel geschrokken zijn dat er nog een heel lijf aan dat badmutsje vast zat big_smile

6

Re: Een vreemde ontmoeting in het buitenwater

Ik was gister wandelen met een vriendin, boterhammetjes eten op de boulevard van Scheveningen, en daar rukte een meeuw in ene spectaculaire duikvlucht het brood uit haar handen.

Bij het zwemmen in zee me ooit wat ongemakkelijk gevoeld vanwege de nabijheid van een nieuwsgierige zeehond. Dat was ook wel heel grappig, zo van dichtbij, hij keek ons echt recht aan ook, maar we hadden geen idee of die beesten altijd lief blijven. Later hoorden we van de badmeester dat hij daar vaker zat en niks deed. Paar jaar geleden op het strand van Monster, hij was daar een bekende!

Louise