26

Re: Triathlonzadel dames

Was dat verkoper Fizik/Selle?ism ?   Ben nu ook aan het rondneuzen en hoop op een mooie prijsje maar wil geen kat in de zak kopen

gr Ramon

27

Re: Triathlonzadel dames

Ism is die van de originele, daar zijn de prijzen ook naar. Wie het was weet ik niet meer, sorry...

28

Re: Triathlonzadel dames

dank je

29

Re: Triathlonzadel dames

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160818_02429245

30

Re: Triathlonzadel dames

Haha, ja, ik had 'm gezien ook - héél opmerkelijk bericht!

31

Re: Triathlonzadel dames

Kan het al bij al wel geloven hoor. Na het scheren heb je nu eenmaal meer huidirritatie. Maar pijnlijke drukpunten zal het wel niet wegwerken.

32

Re: Triathlonzadel dames

ronnyke schreef:

Maar pijnlijke drukpunten zal het wel niet wegwerken.

Dat kan ik me inderdaad ook niet voorstellen. En zweet afvoeren doet het waarschijnlijk ook niet echt in een strak pakje en zonder ventilatie.



Ik ben trouwens erg gelukkig met m'n ISM. Heb wel een echte gehaald. Zondag voor het eerst er verder dan 50 km op gefietst en beviel goed. Kreeg wel last van m'n liezen/adductoren, maar denk dat dat niet door de druk komt.

33

Re: Triathlonzadel dames

Grappig artikel...

Hier nog steeds zeer tevreden met mn Cobb. Zo zie je maar dat vior iedereen wat anders perfect past.

34

Re: Triathlonzadel dames

Het viel me wel op bij de OS in het tijdrijden bij de dames dat deze eigenlijk bijna allemaal met een ISM zadel reden of enkele met een ander neusloos zadel zeg maar.

35

Re: Triathlonzadel dames

Dat idee met de baardtrimmer doe ik al een jaar, werkt prima! Geen ontstoken haarzakjes meer smile