1

Onderwerp: Hey iedereen.

Na een paar maanden hier regelmatig wat post gelezen te hebben heb ik mij nu geregistreerd.

Ik ben Sylvain, 28 lentes jong en heb als doel 6 augustus 2017 de Ironman van Maastricht te doen.

In het verleden heb ik 18jaar aan voetbal gedaan. Daar ben ik 4 jaar geleden mee gestopt en ben via mountainbiken en badminton bij hardlopen uitgekomen.

Maart 2015 ben ik gestart met hardlopen en in maart 2016 heb ik mijn eerste hele Marathon gelopen in Barcelona in een tijd van 4.15uur. 16 oktober ga ik mijn 2e hele Marathon doen en die ga ik doen in Detroit:)

Inmiddels heb ik al 3 maanden trainen erop zitten. Dit doe ik onder begeleiding van Team Upgreat (Martijn Dekker & Bas Diederen).

Zwemmen stond ik helemaal op 0 en afgelopen week heb ik 1975m gezwommen in 45min. Dus dat komt denk ik wel goed. Hier vreesde ik het meest voor.

Fietsen doe ik vooralsnog als herstel training van het lopen omdat mijn primaire doel is Detroit onder de 4 uur te lopen. De ritjes varieren nu van 1 tot 2.5uur. Vlak en met de heuveltjes van de IM er al in.

Harlopen spreekt voor zich daar nu al een degelijke basis ligt.

Heb hier afgelopen tijd al leuke informatieve stukjes gelezen en probeer zelf ook wat actiever te worden.

2

Re: Hey iedereen.

Hey sylvain,

Ben zelf ook onder begeleiding van Team Upgreat, bevalt voor mij ook heel goed smile in 6 maanden tijd grote vooruitgang geboekt.

Welkom op het forum.

3

Re: Hey iedereen.

Welkom Sylvain!