1

Onderwerp: Triathlonforum.nl bestaat 10 jaar!

Ik vond het toch wel een kleine vermelding waard. Dit forum bestaat 10 jaar! Dat is best lang!

Uiteraard ga ik en ik hoop jullie ook, nog een jaar of 10 vrolijk door. Niet alleen met de sport maar ook met dit platform. Het platform dat dankzij jullie zeer veel waardevolle berichten, leuke discussies en vooral, en daar ben ik het ooit om begonnen, vreselijk veel waardevolle informatie voor startende triathleten bevat! Waarvoor dank!

in het verleden heb ik wat geëxperimenteerd met advertenties maar dat vind ik helemaal niks. Het levert wat geld op maar dat weegt niet af tegen irritant geknipper en ander storend gedoe. De komende 10 jaar dus geen advertenties.

Mijn rol blijft het zoveel mogelijk meelezen van jullie berichten (in rustige tijden een makkie maar als jullie op dreef zijn wordt het een halve dagtaak) en daar waar nodig een klein beetje verplaatsen en titels aanpassen. Meer is niet nodig omdat de sfeer hier gewoon goed is. Zoals de sfeer bij triathlon sowieso gewoon goed is omdat het een prachtige sport is!

Nogmaals dank voor al jullie berichten op dit forum! Op naar de volgende 10 jaar!

2

Re: Triathlonforum.nl bestaat 10 jaar!

Wijnand (en alle forumgenoten) van harte gefeliciteerd! En dank voor al je werk de afgelopen 10 jaar, op naar de volgende 10!

3

Re: Triathlonforum.nl bestaat 10 jaar!

Dat is idd al een tijdje volgens sommige normen. Veel internet forums houden snel op te bestaan. Zie nu net dat ikzelf ook al rond de 7.5 jaar aangemeld ben.

4

Re: Triathlonforum.nl bestaat 10 jaar!

En dat met een mooie 10e plaats van Rachel!

5

Re: Triathlonforum.nl bestaat 10 jaar!

Gefeliciteerd en veel dank, Wijnand! Tien jaar is inderdaad heel wat voor een forum én voor een moderator. Inderdaad: op naar de volgende 20!

Louise

6

Re: Triathlonforum.nl bestaat 10 jaar!

Gefeliciteerd met dit jubileum!
En Wijnand, zonder was hier niemand...echt super dat jij het forum draaiend houdt zodat wij kennis en kunde kunnen delen...waardevol!

7

Re: Triathlonforum.nl bestaat 10 jaar!

Gefeliciteerd .
Ben dan nog wel een nieuweling en absolute beginner .
Maar voor tips en tricks is zo,n forum echt super !

8

Re: Triathlonforum.nl bestaat 10 jaar!

Dank voor het platform dat je ons gegeven hebt!