1

Onderwerp: Triatlonkalender 2017 -1/8e, sprint en crossvarianten

Met nog steeds een volvette grijns op mijn smoel van de Stroombroektriatlon gister, ben ik me aan het beraden hoe ik triatlons voor volgend jaar in mijn planning ga opnemen.

Dit seizoen gaat me dat verder niet meer lukken omdat ik al een paar andere hardloopwedstrijden ingepland had staan die ik ook niet wil missen. Daarom de vraag, wanneer begint de kalender voor 2017 een beetje te vullen?

Wat ik zoek zijn 1/8e of sprint triatlons in Gelderland/Overijssel/Utrecht/Noord Brabant (redelijk lokaal dus), goed georganiseerd maar liever niet te groot, in de periode mei/juni - augustus/september. Omdat ik graag trails en crossjes loop, sta ik ook open voor cross triatlons of eventueel duathlons.

Wie heeft er alvast wat leuke suggesties waar ik speciaal op kan letten?

Els

2

Re: Triatlonkalender 2017 -1/8e, sprint en crossvarianten

Je kan eventueel naar de kalender van 2016 kijken, heel veel verschuiven evenementen niet over de jaren heen qua datums.

Drie evenementen in richting juni die ik kan aanraden zijn:
Terheijden
Meer (België, net over de grens bij Breda. Zelf nooit gedaan maar van horen zeggen)
Oud-Gastel

Klein zou ik Terheijden en Oud-Gastel niet noemen, maar ik vond ze zeker niet te groot. Wel opletten bij voor Oud-Gastel als je die wilt doen, die loopt de laatste jaren snel vol!

3

Re: Triatlonkalender 2017 -1/8e, sprint en crossvarianten

De cross duathlons waren vroeger zowat mijn ding. Maar ook dit is spijtig genoeg wat aan het doodbloeden hier in Belgie. Van degene die ik enkele jaren na elkaar heb gedaan word er bijna geen enkele meer georganiseerd. voor Belgie kijk je best op http://www.tri-portaal.be/phpbb/phpBB3/ … p;start=10

4

Re: Triatlonkalender 2017 -1/8e, sprint en crossvarianten

Als je dit jaar dan toch nog wilt crossen dan zou je de wedstrijd in Weert mee kunnen pikken. Ligt ver buiten je aangegeven periode (eind oktober) maar wel een leuk evenement.