1

Onderwerp: Even voorstellen.

Goedenavond allemaal, ook ik zal mezelf even voorstellen. De naam is dus Martin fens, woonachtig in capelle a/d ijssel. Ongeveer 5 jaar geleden begonnen als een iets te zware hardloper (of iets wat er op moest lijken). Na ongeveer 5 jaar aan wedstrijdjes te hebben meegedaan, 5,10,21,42KM wedstrijden waaronder 6 marathons, begint er zachtjes aan de klad in te komen. Om de dag van A naar B en terug kan me niet meer zo bekoren. Als het droog is of normaal weer, ga ik op de fiets naar het werk. totale afstand fietsen woonwerk vv is 42KM. Dus dacht ik bij mezelf"waarom niet" ik heb inmiddels al een wetsuit en een ligstuur aangeschaft. Ik heb er erg veel zin in om te gaan starten, en zal zeker regelmatig op het forum komen, of voor vragen of anderzins weetjes, . Mvg Martin fens,

2

Re: Even voorstellen.

Martin welkom! Al enige idee welke triathlon(s) je wil gaan doen?

3

Re: Even voorstellen.

Maca944 schreef:

Martin welkom! Al enige idee welke triathlon(s) je wil gaan doen?

Hoi! Ik heb totaal nog geen idee, ik Zal eerst flink aan de bak moeten, zeker qua zwemmen. Duurloop met hardlopen zit standaard ingebakken, dus dat is het minste zorgenkindje. En fietsen moet ik meer KM s gaan maken. En misschien volgend jaar ergens in Nederland een kwart doen om uiteindelijk in 2018 ergens in Duitsland of Oostenrijk een 70.3 te gaan doen.

4

Re: Even voorstellen.

hi Martin, welkom ! mooie plannen, succes met de zwemtrainingen !

5

Re: Even voorstellen.

Klinkt bekend! Na jaren alleen maar hardlopen en alle afstanden tot en met de marathon diverse keren gedaan te hebben, was daar de lol een beetje vanaf. Dit jaar kennis gemaakt met de triathlon sport en ik vind het gaaf!
Zwemmen blijft een lastig onderdeel, maar zonder uitdaging ook geen vooruitgang. ;-) Succes en veel plezier.

6

Re: Even voorstellen.

Hetzelfde verhaal hier. Lopen en wat duatlons maar dat zwemmen houde me tegen om de stap naar triatlon te zetten. Uiteindelijk toch gedaan en ook al is mijn zwemmen niet echt een succes toch amuseer me goed.

7

Re: Even voorstellen.

Wat houd je tegen om gewoon 1/8ste te gaan doen? Met je lopen en fietsen is dat geen probleem, en je hebt meteen de smaak te pakken smile

triathlon is 3x leuker!

8

Re: Even voorstellen.

davidr schreef:

hi Martin, welkom ! mooie plannen, succes met de zwemtrainingen !

Hoi David.  Ik zal er zeker aan gaan trekken, en ik laat me Door niks en niemand stoppen. Groetjes