1

Onderwerp: Vrouwentriathlon-divisieteams zoeken teamgenoten

Ik meld het ook hier maar even: de teams die namens Vrouwentriathlon-Siosport uitkomen in de 1e en 2eDivisie zoeken (met spoed) nieuwe teamgenoten. Zie http://www.vrouwentriathlon.nl/oproep-d … amgenoten/

Louise

2

Re: Vrouwentriathlon-divisieteams zoeken teamgenoten

Jullie zitten in Noord toch? Misschien handig om even te vermelden smile
Ik blijf komend seizoen zoals vorig jaar bij ons Triotters vrouwenteam, maar wil wel even zeggen dat teamcompetitie altijd leuk/gezellig en uitdagend is om te doen. Voor een team uitkomen is toch anders dan individueel aan een triathlon meedoen. Zeker de echte team onderdelen (de team triathlon en de relay) leiden bij ons altijd tot uitgebreide tactische discussies.

3 Laatst bewerkt door Louise (21-09-16 13:49:06)

Re: Vrouwentriathlon-divisieteams zoeken teamgenoten

Sandra86 schreef:

Jullie zitten in Noord toch? Misschien handig om even te vermelden smile

De teams komen uit in noord, ja, maar de leden komen ook elders vandaan, de meeste wel uit omgeving Utrecht.

Edit - het staat erbij nu op de site, dank voor de tip, is inderdaad wel nuttig.

Herstel - het blijkt nog niet zeker te zijn dat de teams volgend jaar ook weer in Noord uitkomen, dus het is weer weg.

Louise

4 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (21-09-16 14:19:31)

Re: Vrouwentriathlon-divisieteams zoeken teamgenoten

Ah, daar was ik zelf nog niet eens van op de hoogte! Maar de aanmeldingen moeten volgensmij erg vroeg gedaan worden dit jaar.

Ik ben dus op zoek naar teamgenootjes!
We zijn dit jaar met het 2e divisie team gestart, nadat het vorige team gelijk gepromoveerd was. Erg leuk om zo'n individuele sport toch samen aan te pakken en veel geleerd.
We kwamen uit in Noord omdat de standplaats Utrecht is, maar hadden nu ook 3 meiden uit omgeving Rotterdam, 2 uit Brabant en Limburg en 2 uit het hogere Noorden. Het zijn uiteindelijk max 5 events per jaar, dus reizen valt reuze mee! En het kan zijn dat het komend jaar Zuid wordt.

5 Laatst bewerkt door Louise (21-09-16 14:38:52)

Re: Vrouwentriathlon-divisieteams zoeken teamgenoten

LindaRotterdam schreef:

Maar de aanmeldingen moeten volgensmij erg vroeg gedaan worden dit jaar.

Ja, dat klopt, dat is een beetje vreemd: de laatste wedstrijd is pas aanstaand weekend, voor de 1eDivisie, en eigenlijk moeten ze bij de divisies daarvoor al weten wie er volgend jaar meedoet. Dat is veel eerder dan vorig jaar ook.

Indeling in noord of zuid hangt af van hoe veel teams er waar meedoen, dat dat kan ook zuid worden, maar de afgelopen twee jaar was het noord.

Louise

6

Re: Vrouwentriathlon-divisieteams zoeken teamgenoten

Louise schreef:
LindaRotterdam schreef:

Maar de aanmeldingen moeten volgensmij erg vroeg gedaan worden dit jaar.

Ja, dat klopt, dat is een beetje vreemd: de laatste wedstrijd is pas aanstaand weekend, voor de 1eDivisie, en eigenlijk moeten ze bij de divisies daarvoor al weten wie er volgend jaar meedoet. Dat is veel eerder dan vorig jaar ook.

Indeling in noord of zuid hangt af van hoe veel teams er waar meedoen, dat dat kan ook zuid worden, maar de afgelopen twee jaar was het noord.

Louise

Uit betrouwbare bron weet ik dat je niet de leden al moet aanmelden maar door moet geven of jullie als team weer mee doen.

7

Re: Vrouwentriathlon-divisieteams zoeken teamgenoten

denniss schreef:

Uit betrouwbare bron weet ik dat je niet de leden al moet aanmelden maar door moet geven of jullie als team weer mee doen.

Maar dan moet je wel weten of je genoeg mensen hebt om een team samen te stellen (verder weet ik daar trouwens niet van, hoor, ik ben van de communicatie, zeg maar, ik heb verder niets te maken met de organisatie van de teams, ik pik hooguit wat op hier en daar).

Louise

8

Re: Vrouwentriathlon-divisieteams zoeken teamgenoten

Louise schreef:
denniss schreef:

Uit betrouwbare bron weet ik dat je niet de leden al moet aanmelden maar door moet geven of jullie als team weer mee doen.

Maar dan moet je wel weten of je genoeg mensen hebt om een team samen te stellen (verder weet ik daar trouwens niet van, hoor, ik ben van de communicatie, zeg maar, ik heb verder niets te maken met de organisatie van de teams, ik pik hooguit wat op hier en daar).

Louise

Ja klopt als je dat niet weet dan kan ik me voorstellen dat het lastig is om al zo snel te moeten beslissen. Ik zal het eens doorspelen.

9 Laatst bewerkt door Louise (23-09-16 08:13:52)

Re: Vrouwentriathlon-divisieteams zoeken teamgenoten

Fijn! Dacht ik later nog: de Vrouwentriathlon is geen vereniging, dat maakt wel uit in wat we moeten doen om een team te formeren. Ik kan me voorstellen dat bij een gewone triathlonvereniging er eerder zicht is op wie er bij een team zou kunnen of willen komen. De mogelijke kandidaten bij ons zien elkaar en de coaches alleen maar een enkele keer bij een wedstrijd. Ze trainen niet samen, of nouja, een paar misschien wel, maar dat is dan meer een toevalligheid.

Louise