1

Onderwerp: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

Hallo. Ik zou graag goed willen leren zwemmen. Ik heb vroeger alleen maar mijn a diploma gehaald. Ik zou graag de borstcrawl willen leren.
Weet iemand waar ik dat kan doen omgeving Tilburg??

2

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

Ik hoor de laatste tijd goede verhalen over:

https://www.mijnzwemcoach.nl/

Via de KNZB. Maar je kan natuurlijk ook de plaatselijke zwemvereniging bellen, of de plaatselijke triathlonclub.

3

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

Ik heb vorig jaar een cursus gevolgd van tri-experience in Eindhoven, maar die is begin september alweer begonnen zag ik... Ik weet niet of er nog een tweede komt dit winterseizoen

http://www.tri-experience.com/basistech … gheid.html

4

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

Bedankt voor de reacties.
Ik heb een mail naar een triatlon club in Waalwijk. Hoop met hun mee te kunnen zwemmen.

5

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

dmp

ik ben lid van die club en je bent altijd welkom om een keer mee te trainen.

Op de website kun je de zwemtijden en locatie vinden

GR

6

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

rudi1983 schreef:

dmp

ik ben lid van die club en je bent altijd welkom om een keer mee te trainen.

Op de website kun je de zwemtijden en locatie vinden

GR

Mooi. Ik zag op de site dat op dinsdagavond senioren zwemen is maar daar staat ook bij vanaf 1 oktober.  Dus morgen is er dan geen zwemmen in de avond?

7

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

als je verder naar beneden kijkt zie je het rooster.

Morgen zwemmen om 20:30

8

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

rudi1983 schreef:

als je verder naar beneden kijkt zie je het rooster.

Morgen zwemmen om 20:30

Hahah oke thanks!!
Even een vraag. Ik ben echt een noob kwa zwemmen. En heb nog geen zwembrilletje. Kan ik die daar gelijk kopen of moet ik morgen even snel zelf even kijken?

9

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

die hebben we niet zo liggen. Je kan het er op gokken dat iemand een extra heeft maar dat is niet zeker.

10

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

Als je niet bij een club wilt of kunt is Mijnzwemcoach wel een aanrader. Ik heb een lange tijd zeer onregelmatig werk op locatie gehad, waardoor ik niet regelmatig bij een club kon trainen. In die tijd volgde ik de schema's van Mijnzwemcoach. Het voordeel vond ik dat er dan een structuur zit in wat je doet. Nu ben ik wel in de gelegenheid om bij een club te trainen dus gebruik ik het momenteel nauwelijks.

11

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

HAZEN schreef:

Als je niet bij een club wilt of kunt is Mijnzwemcoach wel een aanrader. Ik heb een lange tijd zeer onregelmatig werk op locatie gehad, waardoor ik niet regelmatig bij een club kon trainen. In die tijd volgde ik de schema's van Mijnzwemcoach. Het voordeel vond ik dat er dan een structuur zit in wat je doet. Nu ben ik wel in de gelegenheid om bij een club te trainen dus gebruik ik het momenteel nauwelijks.

Oke zal een even koekeloeren.  Ik heb ook dat ik onregelmatig werk en op verschillende locaties.

12

Re: Borstcrawl techniek trainen omgeving Tilburg

dmp schreef:

Oke zal een even koekeloeren.  Ik heb ook dat ik onregelmatig werk en op verschillende locaties.


Moet je doen! Ik zocht toen vaak een zwembad in de buurt van mijn werk en werkte daar zo'n schema af. Het voorkwam bij mij dat ik daar een beetje in het bad ging liggen drijven of alleen 1000 meter blokken zwom.