1

Onderwerp: Vanuit Zutphen, Hallo!!

Hallo,

Al langer was ik aan het lopen en had ik verschillende uitdagingen gedaan (Roparun, West coast Challenge) en het was weer tij voor iets nieuws. Een fiets geleend en gekeken of dat wat was. Het was een succes en zodoende een mooie fiets gekocht. Ondertussen ook gaan zwemmen met mijn vrouw dus 1 + 1 + 1 = triathlon!! Ik heb nu 2 keer de 1/8e gedaan en dat smaakt naar meer (bijvoorbeeld 1/4e). Nu wil ik graag wat beter worden dus ik ben op zoek naar een trainingsgroep in de buurt van Zutphen, weet iemand die??

Groet Harrie

2

Re: Vanuit Zutphen, Hallo!!

Welkom Harrie ...

Triatlon is verslavend ha ha ..
Ben je zondag ook in Zutphen gestart ??
Ik kom niet uit die hoek , dus qua training,s groep zou ik het niet weten .

3

Re: Vanuit Zutphen, Hallo!!

Hoi @Jeanette,

Zondag ben ik in Zutphen gestart en twee weken daarvoor in Almen. En ik moet zeggen dat het bijzonder verslavend is maar dat ik ook veel zin heb om steeds weer aan een training te beginnen. Ik heb voor mijn gevoel twee goed triathlons gedaan en ben nu aan het kijken waar ik nog tijd kan afsnoepen. Mijn uitdaging ligt in de pr met de materiaal die ik nu heb en niet in een nieuw wereldrecord. Ik hou van de uitdaging. Dat is ook de reden dat ik me hier op de site heb aangemeld. Ik wil gewoon meer weten.

4

Re: Vanuit Zutphen, Hallo!!

Ik ben afgelopen zondag in Zutphen in de mini gestart .
Was pas mijn tweede start überhaupt.
En het zwemmen is sowieso nog een zwak punt .
Maar daar gaan we nu in de winter periode aan werken .

5

Re: Vanuit Zutphen, Hallo!!

Harrie welkom! Leuk dat je ook de Westcoast Challenge hebt gedaan, ik deed vorig jaar ook mee (en zal dit jaar ook starten).

En voor wat betreft triathlon geldt 1 + 1 + 1 > 3 heb ik gemerkt.

6

Re: Vanuit Zutphen, Hallo!!

Wat voor soort trainingsgroep zoek je?
Ben je op zoek naar een triathlonvereniging? Kijk dan bijv. eens in Apeldoorn: http://tri.aquapoldro.nl/
Erg leuke vereniging!

7

Re: Vanuit Zutphen, Hallo!!

@Wezep bedankt voor de tip! Er zitten wat haken en ogen aan als het gaat om reisafstand, maar ik ga kijken of het in te passen is.

8

Re: Vanuit Zutphen, Hallo!!

In het weekend ben ik wel eens in Zutphen en ik zie daar op zondagochtend regelmatig mensen in het Bronsbergenmeer zwemmen (als ik daar mijn rondje loop). Misschien een triathlon trainingsgroep? Je zou misschien eens kunnen kijken? Afgelopen zondag waren ze er in ieder geval, rond 10:00 uur.