51

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Het is weer zover...
Op de telefoon krijg ik elke vraag 2x gesteld en kom er vervolgens helemaal niet meer door.

Op de laptop krijg ik de vragen ok 2x gesteld maar kom er dan na 6 vragen wel door meestal...

52

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ja hoor...daar is tie weer!
Vanmiddag op de laptop al 3x dezelfde vraag, nu op de mobiel 2x2 dezelfde vragen en nog een 5e na 1 posting...
Benieuwd of ik deze reactie gepost krijg smile

53

Re: Problemen met Anti Bot vraag

In 1x dus, zonder vragen...

54

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Herkenbaar verhaal Hedcandy!

55

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ja hoor, daar is ie weer... ik kom er niet doorheen.
Vreselijk irritant, mn post ook weg want na 15x antwoordgeven en weer next question ben ik het wel beu...

56

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ik vind het echt heel vervelend. Zijn er op dit moment meer leden die hier last van hebben? En is er wellicht een lid dat advies kan geven over hoe dit probleem te tackelen is?

57

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Snap dat jij er ook niets aan kunt doen hoor!
Maar klopt het dat die anti bot vraag er meestal niet is?
Want áls ie opduikt is het 2-3 posts irritant en kom ik er niet door. Daarna pakt ie hem opeens wel en dan is ie er weer tijden niet...

58

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Sporadisch idd wel eens 1 vraag maar moest net ook 4 X vragen beantwoorden ...

59

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ik heb iets gewijzigd waardoor de vraag (als het een beetje meezit) nu niet meer keer op keer gesteld wordt. Hoop dat het werkt! Als door de wijziging de hoeveelheid spam toeneemt dan kan ik uiteraard niets anders dan de wijziging terugdraaien.......gaat anders beetje teveel tijd kosten..... wink

60

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Snap ik helemaal Wijnand! Al super dat jij dit forum beheert!!

61 Laatst bewerkt door Cootje (30-09-16 12:59:28)

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Wijnand! Hij doet weer raar!

Tijden is het goed gegaan, nu opeens moet ik net zolang vragen beantwoorden tot het antwoord in een enkel cijfer kon worden samengevat (iets over het aantal sporten smile ). Zeker 10 vragen gehad voor het zover was.

62

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Vandaag moest ik ook weer een keer of 10 vragen beantwoorden. Afwisselend iets met dozijn en laatste onderdeel.

63

Re: Problemen met Anti Bot vraag

wilagro schreef:

Vandaag moest ik ook weer een keer of 10 vragen beantwoorden. Afwisselend iets met dozijn en laatste onderdeel.

Het laatste onderdeel van een dozijn is 12?

64

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Dat is balen!

Zijn er meer leden die het probleem met enige regelmaat tegen komen?

65

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Vanochtend op de laptop zeker 10 X een vraag moeten beantwoorden .
Net vanuit de mobiel 1 vraag .

66

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Het lastige is dat er maar een (zeer) beperkt aantal leden last heeft van dit probleem. Daardoor weet ik niet goed wat ik ertegen kan doen. Ik heb in ieder geval een update gedaan bij de vragen. Ze zijn nog wel hetzelfde maar ik heb ze 'ververst'. Ik hoop dat dat helpt!

67

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Maakt het nog uit welke webbrowser we gebruiken? Ikzelf zit op Firefox en heb bij vlagen last van het verschijnsel. Zijn er ook leden met Internet Explorer of Chrome die hier tegenaan lopen?

68

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ik heb ook Firefox .
Heb er ook bij vlagen last van .

69

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ik heb het zelf getest met gebruikers accounts op IE Firefox en Safari en heb nergens last van.
Ik zal dit weekend even verder kijken want het is natuurlijk super irritant als je er last van hebt!

70

Re: Problemen met Anti Bot vraag

De pest is dan ook dat het niet altijd voorkomt dat je meerdere keren moet antwoorden. Net zomin als het aantal vragen dat je krijgt.

71

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ik heb zelf met chrome op windows of safari op de mac nog nooit dit probleem gehad.

72

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Op slowtwitch of triathlonszene.de heb je die ellende met zo'n bot-vraag niet. Is dat echt nodig?

73

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Ik heb de bot vraag uitgezet.

Om spam tegen te gaan heb ik het registratie proces gewijzigd.
Nieuwe leden worden nu in 2 stappen geregistreerd. Eerst als 'Niet geverifieerd lid'. Dit lid kan geen berichten plaatsen.

Pas als ik een mail ontvangen heb met het verzoek om iemand lid te maken wijzig ik 'Niet geverifieerd' naar 'New member' waarmee alle rechten verworven worden.

Dit geeft mij een klein beetje extra werk bij nieuwe registraties maar nu kan wel dat bot ding uit.

Mocht de hoeveelheid spam toch toenemen als gevolg van niet goed nadenken mijnerzijds dan zal ik overwegen om personeel in dienst te nemen......

74

Re: Problemen met Anti Bot vraag

Waar ik al bang voor was, ik werd gek van de spam.

Heb nu een ander spam protectie programma aan het forum gehangen. Mochten jullie problemen hebben met het posten van berichten stuur dan even een mailtje naar webmaster triathlonforum.nl.

Hoop uiteraard dat de boel gewoon goed werkt maar ach...je weet nooit....