26

Re: Norseman 2017

Okee, da's doorduimen dus!

Louise

27

Re: Norseman 2017

En het is een nee geworden, zoals te verwachten gegeven de kansen. Maar het was wel leuk geweest... 2018 dan maar.

28

Re: Norseman 2017

Jammer Maca! Volgend jaar beter!

Ik heb "helaas" wel het geluk dat ik ben ingeloot. Het is voor mij de 2e keer dat ik mee loot. Ontzettend onwerkelijk om mee te mogen:) Ik hoop dat er nog meer van "ons" hier zijn ingeloot, zou leuk zijn om de voorbereidingen te delen smile

Enough of this sunday stroll, let's hurt a little..

29

Re: Norseman 2017

Murky gefeliciteerd en Maca helaas...wie weet volgend jaar.

30

Re: Norseman 2017

Murky schreef:

Jammer Maca! Volgend jaar beter!

Ik heb "helaas" wel het geluk dat ik ben ingeloot. Het is voor mij de 2e keer dat ik mee loot. Ontzettend onwerkelijk om mee te mogen:) Ik hoop dat er nog meer van "ons" hier zijn ingeloot, zou leuk zijn om de voorbereidingen te delen smile

Gefeliciteerd! Nu al benieuwd naar je verhalen, ook naar je voorbereiding en de aanpak van praktische zaken zoals reis en verblijf. Ik blijf gewoon meeloten en merk het wel. Eerlijk gezegd zou volgend jaar me niet supergoed uitkomen, dus in die zin is het niet zo heel erg dat ik ben uitgeloot, maar ik had er toch wel naartoe geleefd en was zeker gegaan.

2018 Is ook prima, hopelijk kan ik het dan combineren met een gezinsvakantie.

31

Re: Norseman 2017

Ik ben direct nadat ik het mailtje kreeg naar Airbnb gegaan om op zoek te gaan naar een huisje in de buurt van de start. Ik heb dit jaar het geluk gehad om mee te helpen met een vriend die de Celtman heeft gedaan, daar heb ik een hoop geleerd, ook over huisvesting dat het heel lastig is om iets in de buurt te vinden. Dit bleek ook wel als ik de websites zag die accommodaties aan boden, er zaten stuk voor stuk 10 a 20 mensen ook te kijken waar ik ook naar keek.

Ik heb nu een prachtig mooi huis kunnen boeken op nog geen 3km van de T1, tevens het punt waar je de opstapt maakt om naar de zwemstart te gaan. Je komt niet terug bij de start, je finish is 226km verderop in de buurt van Rjukan. Hier dus een hutje geboekt om de volgende dag bij de ceremonie aanwezig te zijn. Alles bij de finish zelf, was helaas al geboekt door waarschijnlijk andere halve zolen wink We zitten nu op 40min van het hotel waar de t-shirts worden uitgedeeld.

Zelf ben ik nu een soort van draaiboek/naslagwerk aan het maken om alles te plannen en bij te houden.. Voor nu is het vooral heel veel kilometers maken, genieten en een support crew samen stellen smile

Enough of this sunday stroll, let's hurt a little..