1

Onderwerp: waterdichte klapper

Hi,

Weet iemand waar ik een klapper kan krijgen die waterdicht is om mee naar het zwembad te nemen? #firstworldproblems wink

Muchos gracias!

2

Re: waterdichte klapper

*vraagt zich af wat een klapper is...*

3

Re: waterdichte klapper

Ik ook eigenlijk.

4 Laatst bewerkt door Vanzella (17-11-16 00:19:37)

Re: waterdichte klapper

zo een ipad uit de jaren tachtig waar je papier instopt toch? #imgettingold

5

Re: waterdichte klapper

Als het voor je trainingen is kan je ook een simpel insteekhoesje gebruiken!
Training in het hoesje doen, zorgen dat opening aan de onderkant zit en je kan hem zo tegen iedere zwembadrand aan plakken.

6

Re: waterdichte klapper

Grote ziploc zak?

Of heb je een grote A4 map? Er bestaan water bestendige A4 mappen voor buiten gebruik, heeft zelfs ringen die van beide kanten elke volledig overlappen, zodat die echt niet per ongeluk open gaat. Ben even de naam kwijt. Moet je wel je waterbestendige blaadjes hebben voor er tussen...

7

Re: waterdichte klapper

Ik kom dan wel uit Limburg maar een klapper is toch niet iets heel geks dacht ik zo.....!?! Maar idd een ipad waar je fysiek papier insteekt (hahahaha)

Bedankt voor de tips!

8

Re: waterdichte klapper

Je hebt ook seal apparaten, per blad insealen. Of wat je ook kunt doen is naar een motor zaak toegaan. Daar heb (of in elk geval had) je route rollen die je op het stuur kon doen. Hier kun je je papier als een grote rol instoppen, en elke keer een stukje verder rollen.

9

Re: waterdichte klapper

En je hebt ook watervast (of rite-in-the-rain) papier.

10

Re: waterdichte klapper

Het was idd een multomap die mij te binnenschoot bij het woord klapper, alleen had ik geen idee wat dát ding met triathlon te maken kon hebben... dus ik dacht, dát kan het niet zijn. Maar dus toch haha