2,126

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Powermeter Stryd.
Nog meer cijfertjes!!!

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2,127

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Haha lekker Dennis. Kerstbonus erdoorheen aan het jagen? wink

Ik heb ook een nieuwe PM, een Quarq voor naast de powertap. Waarschijnlijk powertap op TT, quarq op de wegfiets, totdat er een vol achterwiel is wink

2,128

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ze hebben het niet voor niets rond gemaakt, "geld moet roller"  :-)

thomass schreef:

Haha lekker Dennis. Kerstbonus erdoorheen aan het jagen? wink

Ik heb ook een nieuwe PM, een Quarq voor naast de powertap. Waarschijnlijk powertap op TT, quarq op de wegfiets, totdat er een vol achterwiel is wink

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2,129

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe loopschoen
ASICS DynaFlyte

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2,130

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Laat eens weten wat jij van die Stryd vind ik ben er ook wel in geïnteresseerd.

2,131

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Laat eens weten wat jij van die Stryd vind ik ben er ook wel in geïnteresseerd.

Geeft toch wel interessante informatie http://www.prorun.nl/runtech/vermogensm … velenloop/

2,132

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Qua cijfers is het niet anders kan op de fiets. Power heb je gelijk hartslag loopt achter, dat verhaal.
Daar gaan we het niet over hebben de één vind het onzin al die cijfertjes de ander wil niets anders.

Maar wat me opvalt (na twee keer gebruik) de accuraatheid, tegenwind, heuveltje hij merkt (meet) het gelijk terwijl je als loper nog denkt "het valt wel mee".
Dat hebben ze bij Stryd op één of andere manier goed voor elkaar.

Maar ik zal je verder op de hoogte houden na wat meer gebruik.



ronnyke schreef:

Laat eens weten wat jij van die Stryd vind ik ben er ook wel in geïnteresseerd.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2,133

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ok maar denk er me zelf ook eentje aan te schaffen. Nog even overleggen met de coach want hij gaat er toch de schema's naar moeten maken uiteindelijk en of hij dat ziet zitten.

2,134

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik vond het te ver gaan om een thread aan te maken over 'Wat heb je vandaag nou weer niet gekocht?' dus bij deze.

In het on-line Ironmanwinkeltje is het mogelijk om 'personalized trophies' te bestellen. Het finishersshirt is elders op de site te bestellen. Dit scheelt heel veel tijd en geld ten opzicht van je kwalificeren en de daadwerkelijke race voltooien op Kona en je maakt toch indruk op je bezoek en mede-triatleten als je rondloopt in je finishersshirt.

Ik heb er geen enkel probleem mee als finishers een extra shirt willen kopen, maar dit slaat helemaal nergens op.

https://www.ironmanstore.com/personalized-trophies.html

2,135

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Klopt, maar commercie is commercie en gegarandeerd dat het opbrengt.

Maca944 schreef:

Ik vond het te ver gaan om een thread aan te maken over 'Wat heb je vandaag nou weer niet gekocht?' dus bij deze.

In het on-line Ironmanwinkeltje is het mogelijk om 'personalized trophies' te bestellen. Het finishersshirt is elders op de site te bestellen. Dit scheelt heel veel tijd en geld ten opzicht van je kwalificeren en de daadwerkelijke race voltooien op Kona en je maakt toch indruk op je bezoek en mede-triatleten als je rondloopt in je finishersshirt.

Ik heb er geen enkel probleem mee als finishers een extra shirt willen kopen, maar dit slaat helemaal nergens op.

https://www.ironmanstore.com/personalized-trophies.html

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2,136

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Ik vond het te ver gaan om een thread aan te maken over 'Wat heb je vandaag nou weer niet gekocht?' dus bij deze.

In het on-line Ironmanwinkeltje is het mogelijk om 'personalized trophies' te bestellen. Het finishersshirt is elders op de site te bestellen. Dit scheelt heel veel tijd en geld ten opzicht van je kwalificeren en de daadwerkelijke race voltooien op Kona en je maakt toch indruk op je bezoek en mede-triatleten als je rondloopt in je finishersshirt.

Ik heb er geen enkel probleem mee als finishers een extra shirt willen kopen, maar dit slaat helemaal nergens op.

https://www.ironmanstore.com/personalized-trophies.html

Ik durf er bijna wel vanuit te gaan dat niemand op dit forum een Kona doet, als je er ooit komt, voor een gaar beeldje en t-shirt. Maar dat je het doet voor de ervaring, het verhaal en dat je voldaan in je kist kan gaan liggen als je tijd er is. Er zullen maar weinigen zijn die met een gekocht beeldje in hun binnenzak naar de kroeg fietsen voor een sterk verhaal. En wat mij betreft mogen ze. Ik kan er niet om rouwen.

2,137

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Met het merk Ironman in chinese handen zal heel de uitbuiting er niet beter op worden, tot er niemand nog een meerwaarde aan echt zoals ik inmiddels. Voor mij is triatlon een sport waar ik dagelijks plezier aan beleef maar zoek mezelf niet te laten uitbuiten.

2,138

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag ook mijn Stryd powermeter besteld. Ben benieuwd hoe het op termijn verbetering zal meebrengen.

2,139

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mijn nieuwe martelwerktuig

2,140

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ynsnits schreef:

Mijn nieuwe martelwerktuig

Dat is een chique aankoop! Daar ga je vast een hoop plezier aan beleven!
Ik ben wel benieuwd naar de geluidsproductie ervan, kan je dat laten weten?

2,141

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Stefan.T schreef:
Ynsnits schreef:

Mijn nieuwe martelwerktuig

Dat is een chique aankoop! Daar ga je vast een hoop plezier aan beleven!
Ik ben wel benieuwd naar de geluidsproductie ervan, kan je dat laten weten?

Geen idee! Mijn muziek staat te luid wink
Maarre zonder gekheid....ik hoor alleen de aandrijving(ketting/derrailleur).

2,142

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

'Noodgedwongen' nieuwe hardloopschoenen gekocht dit weekend, de oude waren niet meer te redden en ik begon er blaren in te lopen. Dus hallo WMNS Nike Air Zoom Pegasus 33 smile (maar dan lichtblauw)

http://www.run2day.nl/p51170-nike-pegas … leur=zwart

En de Garmin Forerunner 920xt + hrm komt waarschijnlijk dinsdag aan, ben echt super benieuwd!
https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/sport-r … ery-dialog

2,143

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk mimi, van beide zul je veel plezier gaan beleven!

2,144

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

TOP Ronny!!! levering kan wel even duren hoor!!! welke heb je besteld de footpod of die op de borstband?

ronnyke schreef:

Vandaag ook mijn Stryd powermeter besteld. Ben benieuwd hoe het op termijn verbetering zal meebrengen.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2,145

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Normaal gezien die footpod de STRYD 2.0 maar denk dat er een borstband bijzit want er staat wahoo tickr bundel bij dus... Normaal gezien is hij op voorraad en verwacht ik hem deze week toch wel. Ben eens benieuwd of ik er iets van voordelen uit ga halen op termijn.

2,146

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Leuk Sinterklaas cadeau. Inschrijving Frysman :-)

2,147

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Kerst gratificatie binnen, dus maar uitgeven.
Met het oog op mijn fiets doelen van komend jaar heb ik een fietsmeting op het programma staan, maar dat is pas over 2 weken. Daar zullen ook wel weer wat aankopen achter weg komen.
Maar eerst heb ik vandaag de Garmin edge 820 aangeschaft. Nu instellen en mogelijkheden uitzoeken.

2,148

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb de 820 ook is een leuk toestel.

2,149

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

FELT AR5 IS BINNEN.
Morgen de foto's

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2,150

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dennis Florussen schreef:

FELT AR5 IS BINNEN.
Morgen de foto's

Sweet!!! Nou geniet er van, dit soort mooie cadeautjes komen niet elke dag door de brievenbus.

-- M