51

Re: Wedstrijdplanning 2017

Nope, is voor beide, net zoals Arnhem.

52

Re: Wedstrijdplanning 2017

OK Gaaf, dan is het lekker druk!!! Top!!

LindaRotterdam schreef:

Nope, is voor beide, net zoals Arnhem.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

53

Re: Wedstrijdplanning 2017

Mijn voorlopige planning voor 2017 is ( de eventuele kleinere loopje ed niet meegerekend )

9   april           Rotterdam   marathon ( mijn eerste )
28 mei            Almere Duin triathlon sprint
10 juni            Weert          triathlon kwart
24 juni            Zeewolde     triathlon OD
9   juli             Utrecht        triathlon sprint
26 augustus     Veenendaal triathlon Nk masters sprint
3   september  Rutbeek       triathlon sprint ????
9   september  Almere         triathlon  halve

54

Re: Wedstrijdplanning 2017

RobertN schreef:

Hallo Ramon,

Die wedstrijd had ik ook gezien, maar weet al dat ik dan niet kan omdat ik een weekendje weg ben.

Heb je al een planning gemaakt voor volgend seizoen?


Weet iemand misschien een mooie wedstrijd begin Augustus, 13 en 20 augustus zit wel dicht op elkaar.

Gr Robert.


Ja ben er wel aardig uit:

Aasee triathlon , OD

Gendt , kwart

Didam, halve

Challenge Almere, full distance


De rest voornamelijk veel trainen :-)

Gr Ramon

55

Re: Wedstrijdplanning 2017

Heb hem iets aangepast voor je..


marcelca schreef:

Mijn voorlopige planning voor 2017 is ( de eventuele kleinere loopje ed niet meegerekend )

9   april           Rotterdam   marathon ( mijn eerste )
28 mei            Almere Duin triathlon sprint
10 juni            Weert          triathlon kwart
24 juni            Zeewolde     triathlon OD
9   juli             Utrecht        triathlon sprint
26 augustus     Veenendaal triathlon Nk masters sprint
3   september  Rutbeek       triathlon sprint ????
9   september  Almere         triathlon  HELE JE EERSTE

56

Re: Wedstrijdplanning 2017

Afgelopen woensdag een gesprek met mijn trainer gehad , en de uitslagen van de inspanningstest en
de planning voor volgend jaar besproken .

Vanaf april dit jaar begonnen met zwemmen , heb van kinds af aan paniek in het water gehad .
Met veel geduld , en twee keer zwemmen per week onder begeleiding zijn we nu zo ver dat het water (onder water )
geen probleem meer is .De BC gaat ondertussen redelijk , waarbij ik benen en armen coördineren toch nog
best lastig vind ..Any way ,sinds april heeft zich iig het een en ander gedaan .

Planning 2017 :
Jan/feb/maart : opbouwen training
april : 8-4 hardloop wedstrijd Winnenkendonk
23-4/7-5   2 weken Mallorca trainingskamp
Mei : ?
juni : 11-6  Bocholt 1/8 (als aanmelden lukt , is altijd snel vol )
juli :  2-7  Wissel 1/8
augustus : 27-8  Goch 1/8
september:3-9 Xanten 1/8
oktober : 2-10  Münster Giro 120 km of 1-10 Köln halve marathon .

57 Laatst bewerkt door Louise (04-12-16 13:42:42)

Re: Wedstrijdplanning 2017

Oeps, daar ging even wat mis... wij waren net bezig om ons in te schrijven voor de Mitteldistanz in Bocholt. Daar wil manlief graag naartoe en aangezien hij volgend jaar een Ironman gaat doen, pas ik me aan. Ik had zelf in juni Amsterdam ook prima gevonden, en hoef eigenlijk niet eens per se een halve. Maar vorig jaar heeft hij zich aangepast aan mijn plannen, dus nu draaien we dat om.

Maar nou kwam ik eerder door de inschrijving dan hij, hij kon z'n chipnummer niet vinden, en precies tussen ons in raakte het vol - in 10 minuten! Dus nu sta ik ingeschreven voor de Mitteldistanz, en hij voor de OD. Hopelijk kunnen we dat nog ruilen...

Maar goed, eerste concrete plan voor het triathlonseizoen dan dus: 11 juni OD Bocholt.

(En 20 augustus: manlief supporteren bij de Ironman van Kopenhagen.)

Edit - als ik het goed begrijp is het ruilen gelukt, dus doe ik inderdaad de OD en Henk de Mitteldistanz.

Louise

58

Re: Wedstrijdplanning 2017

Hier ook eerste start in 2017 in Bocholt , maar dan de sprintdistanz .
De Mitteldistanz was idd al binnen 10 minuten vol ...

Gelukkig is het ruilen gelukt Louise .

59

Re: Wedstrijdplanning 2017

denniss schreef:

Heb hem iets aangepast voor je..


marcelca schreef:

Mijn voorlopige planning voor 2017 is ( de eventuele kleinere loopje ed niet meegerekend )

9   april           Rotterdam   marathon ( mijn eerste )
28 mei            Almere Duin triathlon sprint
10 juni            Weert          triathlon kwart
24 juni            Zeewolde     triathlon OD
9   juli             Utrecht        triathlon sprint
26 augustus     Veenendaal triathlon Nk masters sprint
3   september  Rutbeek       triathlon sprint ????
9   september  Almere         triathlon  HELE JE EERSTE


Whahahahha neee Dennis, word echt nog een keer een halve, de hele staat voor 2018 op het programma

eerst maar is een losse marathon lopen in Rotterdam in April

60

Re: Wedstrijdplanning 2017

@Jeanette schreef:

Hier ook eerste start in 2017 in Bocholt , maar dan de sprintdistanz .
De Mitteldistanz was idd al binnen 10 minuten vol ...

Gelukkig is het ruilen gelukt Louise .

Leuk, Jeanette, dan kunnen we elkaar opzoeken IRL! Het is vrij overzichtelijk daar.

Louise

61

Re: Wedstrijdplanning 2017

Het begint bij mij ook redelijk definitieve vormen aan te nemen, vooralsnog ziet het er zo uit:

12 maart   City Pier City halve marathon
26 maart   Circuitrun Zandvoort halve marathon
9 april        marathon Rotterdam
21 mei       halve triathlon Nieuwkoop
4 juni         triathlon Amsterdam Nieuw-West OD
17 juni       Triamsterdam halve triathlon
27 juli        Alpe d'Huez triathlon long distancen
9 sep         Challenge Almere full distance

62

Re: Wedstrijdplanning 2017

Ha doe jij in Almere ook de volledige Maarten?

63

Re: Wedstrijdplanning 2017

ronnyke schreef:

Ha doe jij in Almere ook de volledige Maarten?

Dat is wel de bedoeling, ik moet toch een keer onder de 10 uur proberen te komen. Jij dus ook neem ik aan?

64

Re: Wedstrijdplanning 2017

Louise schreef:

Leuk, Jeanette, dan kunnen we elkaar opzoeken IRL! Het is vrij overzichtelijk daar.

Louise

Ja leuk ....
Ben er dit jaar geweest om te kijken .
Voor mij word het de eerste keer 500 meter zwemmen op een wedstrijd . Heb nog een half jaar om het zwemmen te verbeteren .
Any way ,alle 775 startplaatsen waren binnen 2 uur weg .

65

Re: Wedstrijdplanning 2017

Ja ik doe daar mijn eerste volledige dus ik ga zowiezo een pr halen die dag ;-) Als ik de finish haal tenminste.

66

Re: Wedstrijdplanning 2017

Laatste nieuws: ik sta kennelijk toch ingeschreven voor de Mitteldistanz in Bocholt, wij allebei nu. Ik snap er niks van, maar goed, wel leuk!

Dus, mijn eerste concrete triathlonplan voor 2017: 11 juni, Mitteldistanz, Bocholt.

Daarmee is Amsterdam de week erna trouwens wel definitief van de baan voor mij.

Louise

67

Re: Wedstrijdplanning 2017

Waar ik vorig jaar de 2016 variant van dit topic opende de dag na IM Masstricht 2015 ben ik nu iets trager met mijn plannen:

Ik ga werken aan mijn snelheid, na een jaar hobbyen op de ATB in 2015 en 2 full distance triathlons in 2016 lijkt dat me een mooi streven voor 2017.

Als captain van TC Maastricht in de 4e divisie zuid moet ik de mannen natuurlijk op sleeptouw nemen (of in elk geval niet gelost worden smile) en proberen promotie te bewerkstelligen.

4e divisie wedstrijden
30 April Team triathlon Arnhem
10 Juni Sprint weert
2 Juli Kwart Nuenen (al denk ik dat ik daar non playing captain ga spelen, op deze afstand kunnen we veel fitte Henkies opstellen die dan bijna klaar zijn voor IM Maastricht)
15 Juli stayer sprint in Rotterdam (dat lijkt me een leuke race, ik ga veel zwemmen in het voorjaar om mezelf ook te kunnen opstellen in deze race)
24 September team race Alphen aan de Rijn

In de laatste twee weken van Augustus op vakantie om in Chantilly aan de castle triathlon series mee te doen (OD of Halve) dan wel naar Vichy te gaan voor de halve Ironman (beide evenenementen zijn 26-27 aug).

Dan zijn er een 1/8e en 1/4e trainings triathlon van de club in het voorseizoen.

Nog een X terra achtige race in de Ardennen of de Eiffel en dan hebben we weer een mooi seizoen voor de boeg.

Oh ja niet vergeten... Wat loopjes en crossduathlons natuurlijk in de winter smile

68

Re: Wedstrijdplanning 2017

Louise schreef:

Dus, mijn eerste concrete triathlonplan voor 2017: 11 juni, Mitteldistanz, Bocholt.

Net ook ingeschreven voor de 1/3e van Oud Gastel (24 juni). Verder nog op de planning: 27 mei Krimpen en 15 juli 010 (allebei in principe de kwart). Die vier is het dan wel zo'n beetje, denk ik, tot aan onze week Kopenhagen (waar manlief op 20 augustus de Ironman doet). Verder nog wel een zwemtocht hier of daar, denk ik, en/of een loopje of toertocht.

Louise

69

Re: Wedstrijdplanning 2017

Een halve anderhalve maand voor een hele: jullie mening? Goede training, of niet slim. Wil m dan gewoon doen als training, niet voor een resultaat.

70

Re: Wedstrijdplanning 2017

Goede training zowiezo.

71

Re: Wedstrijdplanning 2017

Ja dacht ik ook. Thanks Ronnyke. Nieuwkoop komt bij de planning.

72

Re: Wedstrijdplanning 2017

Ik doe 3 weken voor een hele nog een halve
Ideale training

73

Re: Wedstrijdplanning 2017

Me net ingeschreven voor Ter Aar (1/8e), Krimpen (kwart) en Binnenmaas (kwart). Motto: een goed begin van 2017 is het halve werk!

Louise

74

Re: Wedstrijdplanning 2017

Me net ingeschreven voor de halve van Nieuwkoop. Motto: een goed begin van 2017 is het halve werk!

wat Louise zegt dus

75

Re: Wedstrijdplanning 2017

Zie je daar Maca.