2,151

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Met het koudere weer van de laatste dagen mij verwarmde sokken besteld van 30seven. Na het fietsen met zo ijskoude voeten nog een 10km gaan lopen is niet echt luxe dus hoop dat dit beter gaat gaan nu.

2,152

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag gezwommen met een nieuwe zwembril, de Zoggs Predator.
Wat een verschil!! Knelt veel minder rond mn ogen, geen hoofdpijn meer en prima zicht. Superblij mee!

2,153

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Vandaag gezwommen met een nieuwe zwembril, de Zoggs Predator.
Wat een verschil!! Knelt veel minder rond mn ogen, geen hoofdpijn meer en prima zicht. Superblij mee!

Mooi ding. heb je hem van tevoren nog gepast? of op goed geluk gekocht?

2,154

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Vandaag gezwommen met een nieuwe zwembril, de Zoggs Predator.
Wat een verschil!! Knelt veel minder rond mn ogen, geen hoofdpijn meer en prima zicht. Superblij mee!

Heb deze ook, de enige bril waar ik niks op aan te merken heb. Er zaten alleen na een half jaar gaten in bij de neusbrug. Via de webshop waar ik hem gekocht had (Wiggle) heb ik toen gewoon een nieuwe gehad. De nieuwe gaat al langer dan een half jaar probleemloos mee.

2,155

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zonder te passen gekocht. Ik dacht, anders raak ik hem wel weer lwijt mocht ie niet passen..
Maar wat een verschil in met name hoe hij rond mn ogen zit en met keerpunten.

2,156

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Met het koudere weer van de laatste dagen mij verwarmde sokken besteld van 30seven. Na het fietsen met zo ijskoude voeten nog een 10km gaan lopen is niet echt luxe dus hoop dat dit beter gaat gaan nu.

Ik ben benieuwd hoe die bevallen, laat je dat nog even weten? Ik had er nog nooit van gehoord, en aangezien ik nogal last kan hebben van koude voeten heb ik even gegoogled. Ze zijn vrij prijzig om 'even' uit te proberen, maar ik heb zeker interesse!

Louise

2,157

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ja ben zelf ook benieuwd heb ze vandaag aangekregen dus vrijdag eens mee gaan fietsen. Als je voeten nat zijn schijnen ze niet meer te werken maar tja... Als ze goed werken ga ik ook de handschoenen van het merk bestellen.

2,158

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

En gebruik je ook altijd neopreen overschoenen?

2,159

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nee ik gebruik winterschoenen.

2,160

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag met die verwarmde sokken gefietst en tja het was nu ook niet echt heel koud maar had toch geen last van koude voeten.

2,161

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Aangezien die sokken me toch wel meevallen heb ik ook nog maar de handschoenen bij besteld want de winter is nog lang en de trainingsuren zullen er alleen maar op vooruitgaan.

2,162

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuwe handschoenen voor deze kou. De sealskin highland xp.
Geen enkele last gehad van kou tijdens mijn fietstochtje gisteren. (altans niet mijn handen)
Overigens wel blij dat ik ze in een normale winkel heb gekocht, want de pasvorm van handschoenen is ook weer erg model afhankelijk. Meerdere modellen van diverse merken aangehad, en deze zaten toch het beste.

2,163

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb begin deze winter die sealskin handschoenen gekocht en die vielen me toch wat tegen. Behalve bij het mountainbiken in de bossen bevalen ze wel goed nu omdat het daar niet zo koud is dan in de polder en ze hebben prima grip. Maar ik geeft toe ik kan echt absoluut niet tegen de koude. Gisteren was ik aan het lopen en het was -3 dus ik was zowat in vluchteling stijl gekleed en dan kwam er een wielertoerist in korte broek en mouwtjes en zonder muts me voorbij gereden.

2,164 Laatst bewerkt door Hedcandy (29-01-17 13:52:52)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteren mn nieuwe racefiets opgehaald.
Ik fietste op een veel te grote, framemaat 58. Na een meting kwam ik uit op 54.
In eerste instantie met een andere fiets naar huis gegaan, maar deze toch omgeruild voor een veel lichtere Trek Emonda SL5. Superfijn fietsje en mooi strak design waar ik wel van hou.

2,165 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (29-01-17 14:37:32)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hele mooie fiets!!!!! heel veel plezier ermee!!!!!!

Hedcandy schreef:

Gisteren mn nieuwe racefiets opgehaald.
Ik fietste op een veel te grote, framemaat 58. Na een meting kwam ik uit op 54.
In eerste instantie met een andere fiets naar huis gegaan, maar deze toch omgeruild voor een veel lichtere Trek Emonda SL5. Superfijn fietsje en mooi strak design waar ik wel van hou.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2,166

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dennis Florussen schreef:

Hele mooie fiets!!!!! heel veel plezier ermee!!!!!!

Hedcandy schreef:

Gisteren mn nieuwe racefiets opgehaald.
Ik fietste op een veel te grote, framemaat 58. Na een meting kwam ik uit op 54.
In eerste instantie met een andere fiets naar huis gegaan, maar deze toch omgeruild voor een veel lichtere Trek Emonda SL5. Superfijn fietsje en mooi strak design waar ik wel van hou.


Nice! Ook in het rood neem ik aan? Van een 58 naar een 54, dat is nogal een verschil en dat ga je wel merken lijkt me. Hoe ben je ooit op die maat 58 uitgekomen?

2,167

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik wilde voor de Fenix 5 gaan, maar met een Fenix 3 voor 280 euro vind ik het prijsverschil te groot. De Fenix 3 is dus besteld.

https://www.bike-components.de/en/Garmi … ch-p42761/

2,168

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets, Hedcandy, gefeliciteerd!

2,169

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Ik wilde voor de Fenix 5 gaan, maar met een Fenix 3 voor 280 euro vind ik het prijsverschil te groot. De Fenix 3 is dus besteld.

https://www.bike-components.de/en/Garmi … ch-p42761/

Deze zag ik ook langs komen. Hele goede deal.

2,170 Laatst bewerkt door daveke (29-01-17 20:56:51)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Iemand nog interesse in een HRM Swim band voor een Garmin horloge?
Ik heb 'm dubbel...

Nieuw in de doos overigens, 7 tientjes smile

2,171

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Nice! Ook in het rood neem ik aan? Van een 58 naar een 54, dat is nogal een verschil en dat ga je wel merken lijkt me. Hoe ben je ooit op die maat 58 uitgekomen?

Ja ook in het rood, helemaal mijn kleur...
Die 58 was een giant die ik via via voor weinig kon overnemen. Ik dacht dat ie wel goed zat haha. Gebrek aan eevaring. Nu ik goed zit weet ik wel beter wink

2,172

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

daveke schreef:

Iemand nog interesse in een HRM Swim band voor een Garmin horloge?
Ik heb 'm dubbel...

Nieuw in de doos overigens, 7 tientjes smile

gaat dit om die band voor in het zwembad (blauwe) of die speciaal voor triathlon band (zwart met blauwe pod)?

2,173

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Die blauwe, voor het zwembad

2,174

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Gisteren mn nieuwe racefiets opgehaald.
Ik fietste op een veel te grote, framemaat 58. Na een meting kwam ik uit op 54.
In eerste instantie met een andere fiets naar huis gegaan, maar deze toch omgeruild voor een veel lichtere Trek Emonda SL5. Superfijn fietsje en mooi strak design waar ik wel van hou.

Ik zie je de volgende keer wel voorbij vliegen. Als de brandweer wink


Na 2 jaar in een stug instapmodelletje van Orca, nu maar eens m'n slag geslagen. Mach 4 van Dare2Tri:

https://www.dare2tri.nl/media/catalog/product/cache/15/thumbnail/250x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/2/12011_thumb1_1.jpg

2,175

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooi Linda! Ik heb toevallig dezelfde... bevalt mij prima. Vlak voor het einde vh seizoen gekocht dus ik zie er naar uit er lekker in te gaan trainen...