1 Laatst bewerkt door FRNK80 (16-03-17 17:31:12)

Onderwerp: Voorstellen

Hallo,

Ik ben Frank 36 jaar oud, gelukkig getrouwd en vader van 2 kinderen ( 8 en 6jr oud ).
Sinds 3 jaar heb ik mijn astma goed onder controle en daarom begonnen met hardlopen. Ik ben steeds verder aan het uitbreiden met de afstanden en ben nu aan het trainen voor mijn 1e zwemloop ( 1 april in Nuenen ). Ik ga 1km zwemmen en daarna 10km hardlopen. Verder heb ik 23 april de Urban Army Run ( 10km obstacle run ) in de planning staan en in oktober wil ik de halve marathon in Eindhoven lopen. Zoals jullie kunnen lezen dus nog niks op het vlak van triathlon maar daarom ben ik bij dit forum uitgekomen, het zwemmen bevalt mij zo goed in samenwerking met het lopen dat ik hierin een uitdaging ga vinden om het nog verder uit te breiden naar een 1/8e triathlon ( om te beginnen ) of misschien wel naar een 1/4e of wie weet nog wel verder. Met het fietsen heb ik al een redelijke basis opgebouwd want ik fiets dagelijks 12km ( enkele reis ) naar mijn werk en dit doe ik in sportkleding omdat ik dan op het werk kan douche. Ik ben nu aan het rondkijken om een 2e hands fiets aan te gaan schaffen ( wordt waarschijnlijk een "gewone" racefiets om te beginnen ).

Ik ben al een hoop inspirerende verhalen tegengekomen en zal nog vele uren leesplezier tegemoet gaan hier op het forum.

Met sportieve groeten,

FRNK80

PS mochten er mede-forummers tips hebben dan hoor ik die graag ;-)

2

Re: Voorstellen

Hi Fr(ank),

Welkom hier, voldoende inspiratie en tips & tricks hier te vinden. Als je vragen hebt, gewoon stellen... er is altijd wel iemand aanwezig die je een stuk verder op weg kan helpen. Een mooie sport, met heel veel verschillende uitdagingen. En hier zijn veel liefhebbers die elkaar graag helpen.

Succes en nog veel meer plezier.

-- M

3

Re: Voorstellen

Hey Frank, welkom op het forum! Lijkt erop dat je bij Eindhoven in de buurt woont, ik ook. Ik doe ook mee aan de zwemloop in Nuenen trouwens. Heb je al een idee welke triathlon je wil gaan doen als debuut?

4

Re: Voorstellen

Welkom Frank!

5

Re: Voorstellen

Sandra86 schreef:

Hey Frank, welkom op het forum! Lijkt erop dat je bij Eindhoven in de buurt woont, ik ook. Ik doe ook mee aan de zwemloop in Nuenen trouwens. Heb je al een idee welke triathlon je wil gaan doen als debuut?

Ja klopt ;-)

Een collega van mij gaat de triathlon op 2 juli in Nuenen lopen en loopt mij te pushen om die ook te gaan doen, echter twijfel ik nog te veel en denk ik dat ik nog niet genoeg getraind ben en niet de juiste materialen heb ( lees een goede fiets ).