26

Re: Triatlhon Terneuzen

Dennis Florussen schreef:

Meer info (FB en internetsite) volgen snel,
De organisatie is een samenwerking tussen "Stichting Open water zwemmen Zeeuws Vlaanderen", "Wielervereniging Zeeuws Vlaanderen" en "AV Scheldesport".
Zwemmen gaat plaats vinden in de Otheense kreek. (thv DOW roeivereniging, die hun accommodatie ter beschikking stellen)
Het fiets parcours gaat vanaf T1 zo snel mogelijk de polder ten oosten van Terneuzen in en de weg terug aan de "zoute kant" van de zeedijk (Dus prachtig zicht over de Westerschelde, dit wordt op dit moment uitgewerkt)
T2 is op de atletiekbaan van AV Scheldesport vanaf daar is het de kortste weg weer richting kreek waar over voetpaden een "heen en weer" parcours is uitgezet.

We houden het op een 1/8 om de drempel zo laag mogelijk te houden zodat elke sport liefhebber aan onze mooi sport kan deelnemen, je kan deelnemen als trio duo of individueel.

We houden een max inschrijving aan van 150 starters aan. We willen ons voor de eerste keer niet gelijk kapot groeien maar een stevig fundatie leggen voor in de toekomst.

Hallo Dennis, via welke site/facebook kunnen we nieuws hierover volgen? Of moet deze helemaal nog opgezet worden?

In ieder geval top waar jullie mee bezig zijn!! Succes nog met organiseren!
Het zou voor mij mijn eerste triathlon zijn en gelijk een mooie afstand voordat ik de zwintraithlon ga doen.

27

Re: Triatlhon Terneuzen

Dennis Florussen schreef:

De fiets ronde,(waarschijnlijk)
https://www.strava.com/activities/872260232

Dat ziet er inderdaad uit als een snelle ronde. Dat gaat knallen worden.

28

Re: Triatlhon Terneuzen

Goed te horen, we zijn idd bezig met de site en FB op te lijnen. Er wordt hard aangewerkt.
we hopen op begin maart.

delijserservices schreef:
Dennis Florussen schreef:

Meer info (FB en internetsite) volgen snel,
De organisatie is een samenwerking tussen "Stichting Open water zwemmen Zeeuws Vlaanderen", "Wielervereniging Zeeuws Vlaanderen" en "AV Scheldesport".
Zwemmen gaat plaats vinden in de Otheense kreek. (thv DOW roeivereniging, die hun accommodatie ter beschikking stellen)
Het fiets parcours gaat vanaf T1 zo snel mogelijk de polder ten oosten van Terneuzen in en de weg terug aan de "zoute kant" van de zeedijk (Dus prachtig zicht over de Westerschelde, dit wordt op dit moment uitgewerkt)
T2 is op de atletiekbaan van AV Scheldesport vanaf daar is het de kortste weg weer richting kreek waar over voetpaden een "heen en weer" parcours is uitgezet.

We houden het op een 1/8 om de drempel zo laag mogelijk te houden zodat elke sport liefhebber aan onze mooi sport kan deelnemen, je kan deelnemen als trio duo of individueel.

We houden een max inschrijving aan van 150 starters aan. We willen ons voor de eerste keer niet gelijk kapot groeien maar een stevig fundatie leggen voor in de toekomst.

Hallo Dennis, via welke site/facebook kunnen we nieuws hierover volgen? Of moet deze helemaal nog opgezet worden?

In ieder geval top waar jullie mee bezig zijn!! Succes nog met organiseren!
Het zou voor mij mijn eerste triathlon zijn en gelijk een mooie afstand voordat ik de zwintraithlon ga doen.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

29

Re: Triatlhon Terneuzen

https://triathlonterneuzen.jimdo.com

Een deze dagen gaat de inschrijving open op www.inschrijven.nl

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

30

Re: Triatlhon Terneuzen

Dennis Florussen schreef:

https://triathlonterneuzen.jimdo.com

Een deze dagen gaat de inschrijving open op www.inschrijven.nl

Ziet er straks georganiseerd uit, dus ik ga er vanuit dat het een succes wordt. Zelf zal er niet bij zijn, een 1/8ste vind ik echt te kort. Ik doe alleen de 010 als 1/8ste omdat die door mijn achtertuin gaat, maar als laagdrempelig event is dat natuurlijk perfect.

Succes Dennis.

31 Laatst bewerkt door Louise (14-03-17 16:31:19)

Re: Triatlhon Terneuzen

Mooie site! 1 april opent de inschrijving, staat er - staat in mijn agenda, ik hoop dat het gaat lukken om ertussen te komen.

Edit: er staat geloof ik nog niet hoe laat de start is, hè, of kijk ik daar overheen?

Nog een edit: en de prijs ook niet, hè? Laatste nieuws is dat TumTumTum en ik als duo willen meedoen!

Louise

32

Re: Triatlhon Terneuzen

Ik hoop eerder dan 1 april,
De site is idd nog niet compleet daar wordt hard aan gewerkt
13:00 start
Inschrijfgeld =27,50 euro
en voor duo's/trio's 30euro


Louise schreef:

Mooie site! 1 april opent de inschrijving, staat er - staat in mijn agenda, ik hoop dat het gaat lukken om ertussen te komen.

Edit: er staat geloof ik nog niet hoe laat de start is, hè, of kijk ik daar overheen?

Nog een edit: en de prijs ook niet, hè? Laatste nieuws is dat TumTumTum en ik als duo willen meedoen!

Louise

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

33

Re: Triatlhon Terneuzen

Ah, da's mooi, 13 uur start (qua reistijd). En de prijs is zeer schappelijk!

Louise

34

Re: Triatlhon Terneuzen

Louise schreef:

Ah, da's mooi, 13 uur start (qua reistijd). En de prijs is zeer schappelijk!

Louise

We blijven Zeeuwen eeejj, en we willen de drempel zo laag mogelijk houden.

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

35

Re: Triatlhon Terneuzen

Kan het zijn dat ik je zondag zien lopen heb Dennis? Rond half 12

36

Re: Triatlhon Terneuzen

Niet rond Terneuzen, ik was in Den Haag bij de CPC.

ronnyke schreef:

Kan het zijn dat ik je zondag zien lopen heb Dennis? Rond half 12

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

37

Re: Triatlhon Terneuzen

Dan was het iemand anders :-)

38

Re: Triatlhon Terneuzen

In schrijving Triathlon Terneuzen is open:
zie www.inschrijven.nl

https://triathlonterneuzen.jimdo.com/

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

39

Re: Triatlhon Terneuzen

Ingeschreven!

40

Re: Triatlhon Terneuzen

Louise schreef:

Ingeschreven!

Als Duo?

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

41

Re: Triatlhon Terneuzen

Dennis Florussen schreef:
Louise schreef:

Ingeschreven!

Als Duo?

Ja, met TumTumTum, die ook wel eens op het forum is. In principe ga ik zwemmen en lopen en zij fietsen. Mijn fiets ook mee om naderhand nog wat te toeren.

Louise

42

Re: Triatlhon Terneuzen

Ze hebben nou wel een leuke deelnemer uitgelicht, hoe komen ze daar nou aan wink  https://triathlonterneuzen.jimdo.com/de … -cornelis/

Louise

43

Re: Triatlhon Terneuzen

Louise schreef:

Ze hebben nou wel een leuke deelnemer uitgelicht, hoe komen ze daar nou aan wink  https://triathlonterneuzen.jimdo.com/de … -cornelis/

Louise

Leuk Louise smile

44

Re: Triatlhon Terneuzen

Even een snel berichtje dat het erg leuk was gister: het ging goed bij TumTumTum en mij (onze eerste duo-triathlon ooit), we vonden het gezellig en goed georganiseerd (applaus voor Dennis & de anderen), het was prachtig weer (nouja, beetje wind, maar daar is het Zeeland voor), en een mooi parcours. Ik kom later nog wel terug met een fotootje en onze tijden (als de uitslag er is).

Oja, de mosselen in Philippine naderhand waren ook lekker!

Louise

45 Laatst bewerkt door TumTumTum (09-07-17 10:55:34)

Re: Triatlhon Terneuzen

"een beetje wind".
Je kan wel merken dat jij niet over die dijk gefietst hebt.:)
Maar inderdaad het was erg leuk, ik heb genoten, van alles eigenlijk. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten is Zeeuws Vlaanderen voor mij toch wel een uithoek waar ik normaal nooit kom, dat draagt extra bij aan het vakantiegevoel. De sfeer was vooral uitgelaten en vrolijk. Ik zag tijdens het fietsen wel van die stoere hardrijders langs stampen maar ik denk dat wij voor ons doen best een hele snelle tijd gehaald hebben. Ik zag later op de dijk ook een paar mensen totaal kapot gaan die ik dan weer ingehaald heb. Ik ben benieuwd!

46

Re: Triatlhon Terneuzen

Spijtig dat het gisteren was want had er op gerekend om vandaag tijdens het trainen even te komen kijken rij toch altijd door Terneuzen. Die zeeuwse wind is idd iets uniek en ben ik na 25 jaar fietsen inmiddels nog niet echt gewoon, maar heb er wel mee leren leven :-)

47

Re: Triatlhon Terneuzen

Ja, voor Zeeland was het zaterdag 'een beetje' wind, hoor. Ik kan me nog herinneren dat ik vanuit Vlissingen naar Utrecht verhuisde (om te gaan studeren) en dat m'n studiegenoten dan op de universiteit aankwamen zo van 'tsjonge, wat een wind', en dan had ik niks gemerkt wink

We waren trouwens het snelste duo, van vier, hahaha! Tijden:

Zwemmen (ik): 12:05 (het was volgens mijn GPS dik 600 meter, dus dat is voor mijn doen prima)
1e wissel: 00:51
Fietsen (TumTumTum): 40:52 (met die wind dus)
2e wissel: 00:49
Lopen (ik): 27:31 (redelijk tevreden over, het lopen komt weer een beetje terug)
Eindtijd: 1:22:08 (99e van de 141 finishers, 1e duo, 22e van 49 dames)

Louise

48 Laatst bewerkt door Louise (10-07-17 13:30:18)

Re: Triatlhon Terneuzen

Paar fotootjes, nouja, die van mij is van net vóór de actie. Die met de gele badmuts (voor de duo's), dat ben ik, klaar voor de start:

http://www.delftweg9.nl/triathlon/wp-content/uploads/2017/07/terneuzen-vlakvoordezwemstart.jpg

TumTumTum:

http://www.delftweg9.nl/triathlon/wp-content/uploads/2017/07/terneuzen-nicole.jpg

En na de finish:

http://www.delftweg9.nl/triathlon/wp-content/uploads/2017/07/terneuzen-nicoleenikmetmedailles.jpg

Meer foto's en een verslag nu op mijn blog.

Louise

49

Re: Triatlhon Terneuzen

Zwemmen in de otheense kreek? Gisteren er op gelet maar er was nergens nog iets te zien.

50 Laatst bewerkt door TumTumTum (10-07-17 16:52:16)

Re: Triatlhon Terneuzen

Yes! Nu kan ik zeggen dat een keer eerste ben geworden in een categorie in een triathlon. tongue

Maar nogmaals complimenten aan de organisatie, alles was best goed geregeld ondanks de wat chaotische opzet (dat je nogal een stuk moest lopen vanaf de sportkantine waar je je spullen op moest halen en de kleedkamers zijn naar de start). En vooral een hele leuke sfeer!

Ronnyke, het was ook niet gisteren maar zaterdag.