1 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (01-05-17 09:56:51)

Onderwerp: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

Dit wordt mijn seizoensopener! Heb me na de marathon vooral gericht op fietssnelheid, maar ook veel verkouden en ziek geweest. Ken daarnaast het parcours niet (1e keer) en heb dus geen idee wat ik kan verwachten.

Doel is:

Zwemmen:   10:30 (500 m)
T1:               1:30
Fietsen:        38:00 (20 km, 31.58 km/h)
T2:               1:30
Lopen:          23:30 (5 km, 4:42/km)
----------------------
Totaal:          1:15:00

2

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

Sta ook ingeschreven. Zwemmen is in een buitenbad - niet eerder gedaan in een wedstrijd. Zal ook de eerste keer met wetsuit worden, dus ben benieuwd.

Zwemmen (ben nog met een cursus bezig..) 10.30
T1 2.00
Fietsen (de brug zit in het parcours..) 34
T2 1.50
Lopen 21
Totaal 1:09.20

Laten we hopen onder de 1:10 dus..

3

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

Wetsuit, is dat zwembad niet verwarmd dan?

4

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

Ik ga er inderdaad vanuit dat het zonder wetsuit is, maar zal het nog eens navragen.

Kan best zijn dat het losse buitenbad niet verwarmd is, dat is gewoonlijk alleen in de zomer open.

5

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

Ik zou het wel willen, in een buiten zwembad en met een wetsuit. Gegarandeerd snelle tijden. :-)

6

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

LindaRotterdam schreef:

Ik ga er inderdaad vanuit dat het zonder wetsuit is, maar zal het nog eens navragen.

Kan best zijn dat het losse buitenbad niet verwarmd is, dat is gewoonlijk alleen in de zomer open.

Goed dat je het zegt... wink Zal de (super uitgebreide) mail van de organisatie eens goed lezen wink en ook om te achterhalen welk startnummer ik heb, dat zag ik zo snel nog niet (wat bepalend is voor hoe laat je start, dus wel belangrijk smile)

7

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

bastiaanvanderwal schreef:
LindaRotterdam schreef:

Ik ga er inderdaad vanuit dat het zonder wetsuit is, maar zal het nog eens navragen.

Kan best zijn dat het losse buitenbad niet verwarmd is, dat is gewoonlijk alleen in de zomer open.

Goed dat je het zegt... wink Zal de (super uitgebreide) mail van de organisatie eens goed lezen wink en ook om te achterhalen welk startnummer ik heb, dat zag ik zo snel nog niet (wat bepalend is voor hoe laat je start, dus wel belangrijk smile)

Ik heb beide nog nergens kunnen vinden, dus laat maar weten als je iets gevonden hebt!

8

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

LindaRotterdam schreef:
bastiaanvanderwal schreef:
LindaRotterdam schreef:

Ik ga er inderdaad vanuit dat het zonder wetsuit is, maar zal het nog eens navragen.

Kan best zijn dat het losse buitenbad niet verwarmd is, dat is gewoonlijk alleen in de zomer open.

Goed dat je het zegt... wink Zal de (super uitgebreide) mail van de organisatie eens goed lezen wink en ook om te achterhalen welk startnummer ik heb, dat zag ik zo snel nog niet (wat bepalend is voor hoe laat je start, dus wel belangrijk smile)

Ik heb beide nog nergens kunnen vinden, dus laat maar weten als je iets gevonden hebt!

Net reactie van de organisatie: startnummers ontvangen we later deze week. En wel/geen wetsuit is eigen keuze!

9

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

bastiaanvanderwal schreef:
LindaRotterdam schreef:
bastiaanvanderwal schreef:

Goed dat je het zegt... wink Zal de (super uitgebreide) mail van de organisatie eens goed lezen wink en ook om te achterhalen welk startnummer ik heb, dat zag ik zo snel nog niet (wat bepalend is voor hoe laat je start, dus wel belangrijk smile)

Ik heb beide nog nergens kunnen vinden, dus laat maar weten als je iets gevonden hebt!

Net reactie van de organisatie: startnummers ontvangen we later deze week. En wel/geen wetsuit is eigen keuze!

Dankjewel! Mij mailen ze nog steeds niet terug.

Heb inmiddels wel m'n startnummer ontvangen.

In de info-mail staat nog steeds niets over wetsuits of watertemperatuur. Ik lees wel:
"Nummer goed zichtbaar op arm/schouder/kuit"

Dat is dan lastig wink

Ik neem 'm wel mee en zie het daar wel wat het handigst is.

10

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

Oh bah. Ik heb woensdag m'n benen weer eens getraind in de sportschool. Kan nu nog steeds niet overeind staan. Dat wordt lastig morgen big_smile

Zolang ik maar geen kramp krijg bij het zwemmen, daarna kan ik er misschien wel doorheen trappen.

11 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (13-05-17 20:16:22)

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

Erdoorheen trappen lukt pas de laatste kms big_smile Viel allemaal een beetje tegen, maar wel erg leerzaam. En een leuke seizoensopener!

Ik wacht nog even op de officiele uitslagen, maar daar zitten de wissels volgensmij ook niet apart in:

Zwemmen en T1: 12:10
Fietsen en T2: 41:45
Lopen: 23:27
Totaal: 1:17:22

Wel t idee dat t loopparcours te kort was, ondanks dat ik met veel moeite mn 9 rondjes correct geteld heb wink

12

Re: Merwede triathlon - Gorinchem - 13/5

Alle tijden staan nu online: http://runabit.nl/media/1083/individueel-def-web.pdf

Kan daaruit het volgende afleiden:

Zwemmen:   10:30   -> 10:35
T1:               1:30    ->  1:56                       
Fietsen:        38:00   -> 40:22
T2:               1:30    -> 1:19
Lopen:          23:30  ->  23:27     
----------------------
Totaal:          1:15:00 -> 01:17:40


Incl. korter parcours is dat natuurlijk kut met peren. Maar goed, leuke dag gehad. wink