2,201

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ziet er goed uit Linda! En ongetwijfeld sneller.


Ik heb een paar ON Cloudracers besteld. De afgelopen jaren heb ik op Newton Gravity's gelopen en ik ben benieuwd hoe andere schoenen nu voelen.
http://www.menshealth.com.sg/sites/default/files/oimg/shared/mh-runners/On_Cloudracer_2_Main.jpg

2,202

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Let er op dat deze maar 220km meegaan ;-) Heb ze zelf ook eens gehad maar vond ze niet echt bijzonder.

2,203

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:

Setje wielen van pannenkoek overgenomen, best sjiek wink

Nog even remmen ed afstellen, dan kan ik er mee naar buiten. Kan niet wachten!


Ziet er mooi uit Linda, hoop dat je er veel plezier van hebt!

2,204

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Strak Linda! Ziet er heel gaaf uit

2,205 Laatst bewerkt door delijserservices (03-05-17 07:59:08)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vorige week mijn nieuwe fiets besteld.
Vandaag castelli tri-suit en orca s6 wetsuit binnen gekregen.

2,206

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

thomass schreef:

In plaats van dingen toe te voegen aan de fiets, kan ik met dit ding juist spul eraf halen, binnenblad, voorderrailleur, en linkershifter. Joepie!

http://www.wigglestatic.com/product-media/5360106515/sram-force1-chainset.jpg?w=1000&h=1000&a=7

Goeie zet! Minder = meer...
Zou ik op mijn fiets ook kunnen doen. Heb een compact, maar het binnenblad vervangen door een Q-rings XL 44. Schakelen naar het buitenblad kan technisch niet meer. Maar voor ritjes in de bergen blijft ie er toch maar op zitten (voor de afdaling dan he... wink)

2,207

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

In de VS de fiets en trainer verkocht, en in de UK een fiets en trainer aangeschaft:

Battaglin C12:
http://keyassets.timeincuk.net/inspirewp/live/wp-content/uploads/sites/2/2011/05/Battaglin_C12_bike1.jpg

Tacx Vortex:
https://tacx.com/wp-content/uploads/2016/08/t2180_vortex_1_main_smart_interactive_trainer_indoor_turbo_best_price_gallery.jpg

2,208 Laatst bewerkt door Dennis Florussen (07-05-17 09:53:47)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

bastiaanvanderwal schreef:
thomass schreef:

In plaats van dingen toe te voegen aan de fiets, kan ik met dit ding juist spul eraf halen, binnenblad, voorderrailleur, en linkershifter. Joepie!

http://www.wigglestatic.com/product-media/5360106515/sram-force1-chainset.jpg?w=1000&h=1000&a=7

Goeie zet! Minder = meer...
Zou ik op mijn fiets ook kunnen doen. Heb een compact, maar het binnenblad vervangen door een Q-rings XL 44. Schakelen naar het buitenblad kan technisch niet meer. Maar voor ritjes in de bergen blijft ie er toch maar op zitten (voor de afdaling dan he... wink)


idd less is more

Vrijdag mijn Felt opgehaald na de "ombouw"

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2,209

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Dennis Florussen schreef:
bastiaanvanderwal schreef:
thomass schreef:

In plaats van dingen toe te voegen aan de fiets, kan ik met dit ding juist spul eraf halen, binnenblad, voorderrailleur, en linkershifter. Joepie!

http://www.wigglestatic.com/product-media/5360106515/sram-force1-chainset.jpg?w=1000&h=1000&a=7

Goeie zet! Minder = meer...
Zou ik op mijn fiets ook kunnen doen. Heb een compact, maar het binnenblad vervangen door een Q-rings XL 44. Schakelen naar het buitenblad kan technisch niet meer. Maar voor ritjes in de bergen blijft ie er toch maar op zitten (voor de afdaling dan he... wink)


idd less is more

Vrijdag mijn Felt opgehaald na de "ombouw"

Super vette fiets! Meer plaatjes? smile

2,210

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

bastiaanvanderwal schreef:
Dennis Florussen schreef:
bastiaanvanderwal schreef:

Goeie zet! Minder = meer...
Zou ik op mijn fiets ook kunnen doen. Heb een compact, maar het binnenblad vervangen door een Q-rings XL 44. Schakelen naar het buitenblad kan technisch niet meer. Maar voor ritjes in de bergen blijft ie er toch maar op zitten (voor de afdaling dan he... wink)


idd less is more

Vrijdag mijn Felt opgehaald na de "ombouw"

Super vette fiets! Meer plaatjes? smile

Pijn is maar voor even, roem voor eeuwig

2,211

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Aan de atletiek baan van de westerschelde precies genomen die foto? Had jij niet die 2 spoke wielen?

2,212

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Op Mallorca in de Sailfish shop nog mooi een top ( 20 E) , short ( 20 E) en een trisuit ( 30 E )kunnen scoren .

2,213 Laatst bewerkt door superhans (12-05-17 09:08:49)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een Cube Agree C:62 SL Team Wanty.

http://triathlon.ict-oke.com/wp-content/uploads/essai-test-presse-cube-agree-c62-wanty-gobert.jpg

...klimt wat beter dan mijn tijdritfiets.
Dit seizoen staan er twee triathlon's met veel hoogtemeters op het programma ( suixtri.com eniconxtri.com  ), en daarom een fiets gekocht, die ook meer geschikt is voor klimmen/trainen/toertochten.

2,214

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Zware wedstrijden! Succes!!!

2,215

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Oh, ik ben helemaal losgegaan deze week :-) Gister op de testdag in Volkel een wetsuit gekocht van Zone3 (Vision), een droogzak/boei (ook Zone3) en een sillicone badmuts (Sailfish) in bijpassend fluo roze. Normaal ben ik niet van de roze, maar ik wil zichtbaar zijn en in mijn pak zitten heel kleine roze accenten (maar meer blauw, gelukkig!). Verder een enkelband, twee badpakken en een trisuit van de Lidl voor het trainen.

Een paar weken geleden heb ik een TomTom Adventurer van een kennis kunnen overnemen, superblij mee. En bij de lentebeurt aan mijn fiets heb ik combipedalen laten installeren en een paar fietsschoenen gekocht.

Niet goedkoop, maar het lukt me nog steeds om leuke budgetaankopen te doen. Dit jaar ben ik weer helemaal up to date. Dan voor volgend jaar maar es kijken of ik er een racefiets of toch een echte MTB bij moet zien te sparen Dat hangt er een beetje vanaf waar ik de nadruk op ga leggen. Cross triatlon of toch meer over de weg. Als trailrunner neig ik naar het eerste, maar daar zijn er minder van.

Els

2,216

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Actioncam gekocht, overjarig model van de Aldi. Voor alle speciale trainingen en toertochten. Wedstrijden niet, want zover ik weet mag dat niet gebruikt worden.
Maar wel wil ik kijken of ik het voor elkaar krijg hem woensdag mee te kunnen nemen tijdens mijn grachten zwemtocht in Alkmaar voor het KWF.

2,217

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nieuw horloge: Garmin 935

2,218 Laatst bewerkt door pannenkoek (27-05-17 20:07:55)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

mocht er nog iemand een mooie mtb zoeken voor de offroad wedstrijden, ik doe mijn reservefiets weg :

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en … &pos=1

2,219

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

delijserservices schreef:

Vorige week mijn nieuwe fiets besteld.
Vandaag castelli tri-suit en orca s6 wetsuit binnen gekregen.

Nice!! De Madone zo te zien?
Heb er gisteren nog bij staan kwijlen... maar ben ook heel blij met mn Emonda smile

2,220 Laatst bewerkt door Hedcandy (03-06-17 14:22:31)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Met dank voor de tip van 30% korting op de triathlon liefhebbers fb pagina gisteren deze helm besteld. Komt volgende week binnen, hopelijk is de pasvorm goed (anders gaat ie weer retour)

2,221

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb net dezelfde Hedcandy. Ik vandaag mijn nieuwe trisuit van Skinfit opgehaald.

2,222

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Met dank voor de tip van 30% korting op de triathlon liefhebbers fb pagina gisteren deze helm besteld. Komt volgende week binnen, hopelijk is de pasvorm goed (anders gaat ie weer retour)

Mooi. Ik zit nog te twijfelen tussen die of de Giro air attack.
Welke webshop is ie in de aanbieding?

2,223

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb beide de casco en de giro en als ik je een tip mag geven zou ik voor de casco gaan.

2,224 Laatst bewerkt door HansH (04-06-17 17:10:28)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb ook een casco - fantastische helm smile

triathlon is 3x leuker!

2,225

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

ronnyke schreef:

Ik heb beide de casco en de giro en als ik je een tip mag geven zou ik voor de casco gaan.

Ja tips zijn welkom! En waarom is de casco beter?