2,226

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

LindaRotterdam schreef:
Hedcandy schreef:

Met dank voor de tip van 30% korting op de triathlon liefhebbers fb pagina gisteren deze helm besteld. Komt volgende week binnen, hopelijk is de pasvorm goed (anders gaat ie weer retour)

Mooi. Ik zit nog te twijfelen tussen die of de Giro air attack.
Welke webshop is ie in de aanbieding?

Bij www.helmenexpert.nl
Gebruik dan de actiecode Giro2017 voor 30% korting.

2,227

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

De air attack zit ook wel comfortabel hoor maar de casco geeft meer ventilatie en heeft een net zodat er geen beestjes in kunnen. En het is ook een ander systeem ipv bandjes dat over je hoofd gaan heeft de casco een netje dat over je hoofd zit en dat vind ik ook beter.

2,228

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Bij mij werkte de code helaas niet sad

2,229

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

yeah.. Mooie nieuwe Reynolds Strike SLG carbon clinchers gekocht.. Mooie strakke hoge wielen voor in de Koga smile

2,230

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mark79 schreef:

Bij mij werkte de code helaas niet sad

Ik heb de bestelling geannulleerd. Krijg tot 3x toe een mail dat ie volgende week toch echt komt... maar ondertussen mooi niks.
Geen vertrouwen meer in deze zaak.

2,231

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Oei, balen, ik hoop niet dat het een oplichter is.....

2,232

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik denk de helm van KASK te kopen en als deze bevalt doe ik mijn casco weg.

2,233

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mark79 schreef:

Oei, balen, ik hoop niet dat het een oplichter is.....

Ik heb inmiddels mijn geld terug.

Maar hij heeft nog tot 2x toe geroepen: hij komt echt volgende week, wil je niet wachten? (Dat had ik toen al 3 weken lang gehoord).

2,234

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vandaag een Hammerhead Karoo besteld (pre-order). Heb recent een Garmin 820 en Garmin 1000 gehad en van beide niet content.

Touchscreen van 820 is echt slecht, moest 5 keer klikken voor hij reageert. Redelijk klein scherm.
1000 heeft een iets beter touchscreen maar vermits ik hem nieuw heb gekocht op 5 mei is zijn batterij duur al redelijk kort. Als ik 4u fiets met hartslag en cadanssensor en gps op is hij plat.

Heb er ook een Bar Fly 4 TT houder bij gekocht voor mijn extensions.

Altijd leuk zo'n nieuwe spulletjes. Alleen moeten ze nog aankomen smile

2,235

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb de 820 en geen problemen.

2,236

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Iets wat helemaal niets met de sport te doen heeft ha ha .
Effe een andere prioriteit ... eetkamer stoelen .

2,237

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Een set Mavick Ksyrium SL Premium. Mijn eigen standaard wielen hadden hun langste tijd gehad. Vorige week zondag een half distance gereden. Maandag bleek een spaak los te zitten (na er 2 gebroken te hebben afgelopen maanden). Lagers gechecked en aan een kant helemaal droog, freewheel hub gechecked en veer-ring was gebroken en maar 1 van de 3 'tanden' sprong nog terug. En kwam de Mavick's tegen tweedehands in goede staat voor een goede prijs.

2,238

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Cadeautje voor de herfst/winter/voorjaar/volgende zomer...;-)

2,239

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Jerry schreef:

Cadeautje voor de herfst/winter/voorjaar/volgende zomer...;-)

Wat een knapperd! Specs?

2,240

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gave bike!

Lijkt mij ook heel prettig voor de winter / najaar / voorjaar.

2,241

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@Linda:

Is een OPEN UP, gravelbike waarmee je single track kan MTBen en strandraces kan rijden, maar in een peloton ook gewoon mee kan komen. Alhoewel er nu noppenbanden op zitten en ik het met mijn vrienden op zondag heeeeeel zwaar had.

Afgemonteerd met SRAM force.

2,242

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Jerry schreef:

@Linda:

Is een OPEN UP, gravelbike waarmee je single track kan MTBen en strandraces kan rijden, maar in een peloton ook gewoon mee kan komen. Alhoewel er nu noppenbanden op zitten en ik het met mijn vrienden op zondag heeeeeel zwaar had.

Afgemonteerd met SRAM force.

Heel gaaf! Zou je wat meer info kunnen geven over leverancier/prijs? Ik ben erg benieuwd!

2,243

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

@evrieselaar: ik heb het via de eigenaren van open zelf. Kijk even op https://opencycle.com/up/

Prijs zoals ie hier staat: 5500
Prijs frame alleen: 2900

Voor de goede orde, ik heb een demo versie kunnen fixen dus heb geen 5500 betaald...;-)

2,244

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Wow gave fiets! Leuk dat ie zo veelzijdig is ook. Ga je vast veel lol mee hebben!

2,245

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Jerry schreef:

@evrieselaar: ik heb het via de eigenaren van open zelf. Kijk even op https://opencycle.com/up/

Prijs zoals ie hier staat: 5500
Prijs frame alleen: 2900

Voor de goede orde, ik heb een demo versie kunnen fixen dus heb geen 5500 betaald...;-)

Bedankt voor de info! Helaas iets meer dan gehoopt, maar wel te verwachten voor zo'n fiets! Heel veel plezier gewenst!

2,246 Laatst bewerkt door pannenkoek (01-09-17 10:55:58)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

OK, niks gekocht, maar zal een ander de kans geven wat te kopen:)

wederom tijd voor schuuropruiming, ik doe een setje Lightweight Ventoux carbon tubewielen weg, en ik heb een verkeerde powermeter besteld, ben alleen mn bon kwijt en kan `m dus niet retourneren.. Dus ook een hagelnieuwe Quarq DZero Powermeter zoekt een nieuw baasje:)
De Quarq is verkocht, alleen de Ventoux set is nog beschikbaar...

links  :

https://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en … &pos=6

2,247

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Basv schreef:

Even een heads-up voor degenen die op Newton schoenen lopen: de Distance V en Gravity V zijn in de aanbieding (-50%) tijdens de Black Friday sale.

Ik zit met smart te wachten op de aanbiedingen van dit jaar maar vooralsnog kom ik niet verder dan 20% korting. Iemand anders al een betere deal gevonden?

2,248

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maar goed, toen zag ik de aanbieding van Huub om de wetsuit die ik 4 jaar geleden voor 600 euro heb gekocht nu voor 220 euro nogmaals te kopen. Dat wordt dus mijn wedstrijdsuit en de oude mijn trainingssuit. Nu nog bedenken wat ik met mijn eerste reservesuit ga doen.

https://huubdesign.com/collections/huub … ellow-mens

2,249

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Veel winkels wachten echt tot morgen met de aanbiedingen merk ik ook.
Dus morgen ochtend maar een rondje webshops om te kijken of daar een killer aanbieding tussen staat.

2,250

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik ga speuren voor een goede aanbieding mbt Garmin Fenix 5s, dus ga wel even klikken om 00.01 uur vannacht.
Maar misschien komt zoiets pas op Cyber Monday...