26

Re: 010 triathlon 2017

Vanzella schreef:

Was een leuke run bike run daar aan de roeibaan. Jammer dat erniet gezwommen mocht worden. Aangezien we met TC Maastricht al in de eerste serie op zaterdagochtend om 9 uur moesten starten waren er wat zenuwen op de teamcompetitie app vrijdagavond over het hoe en wat..

Pfoe, ja, dat kan ik me voorstellen! Om 9 uur starten vanuit Maastricht, hoe vroeg was dat wel niet opstaan?

Ik heb inmiddels een blogpost geschreven met een verslag en foto's en voor wie het leuk vindt: mijn man heeft 600 foto's gemaakt, van startseries 2, 3 en 4. Ik sta er vaak op, maar een heleboel anderen ook, dus als je jezelf of bekenden zoekt, ga je gang.

Louise

27

Re: 010 triathlon 2017

Even snel een reactie in de auto richting Spanje! Het ging gisteren buiten verwachting goed. Met name het lopen ging super. Na het startschot kon ik een mooi tempo pakken. Natuurlijk liepen er iets van 10 man voor mij, maar de snelste dame liep met mij in 3:48/km. De wissel ging mwa mwa, verkeerde gangpad, helm klikte niet direct dicht, maar voeten gingen perfect mijn schoenen in. Toen de inhaalrace, met 40,4kmh als eerste T2 in. De tweede run in 4:00/km. Echt top. Met eindtijd 1:02:09 een stuk sneller dan verwacht, 1ste bij H40+.

En nu vakantie!! :-)

--M

28

Re: 010 triathlon 2017

mstyz schreef:

Met eindtijd 1:02:09 een stuk sneller dan verwacht, 1ste bij H40+.

Ik dacht al zoiets gezien te hebben in de uitslagen - super hoor, gefeliciteerd! En prettige vakantie gewenst!

Louise

29

Re: 010 triathlon 2017

Leuke foto's Louise

30

Re: 010 triathlon 2017

Louise schreef:
Vanzella schreef:

Was een leuke run bike run daar aan de roeibaan. Jammer dat erniet gezwommen mocht worden. Aangezien we met TC Maastricht al in de eerste serie op zaterdagochtend om 9 uur moesten starten waren er wat zenuwen op de teamcompetitie app vrijdagavond over het hoe en wat..

Pfoe, ja, dat kan ik me voorstellen! Om 9 uur starten vanuit Maastricht, hoe vroeg was dat wel niet opstaan?

Hahaha true, maar ook in de 4e divisie zijn we serieus genoeg om in een hotel te gaan zitten als we om 9 uur moeten starten in Rotterdam smile. Alleen de coordinatie ontbrak, waardoor alle 4 de teamleden op eigen initiatief een verschillend hotel hadden geboekt smile Leermomentje denk ik...

Ik had de familie mee (sowieso moest mijn vrouw zaterdagavond in de 2e divisie nog starten), beetje toerist uitgehangen tussendoor, dus al met al een lekker weekendje Rotterdam gehad.

31

Re: 010 triathlon 2017

Ah, dat klinkt beter, en een weekendje in deze stad is mooi natuurlijk (al is Rotterdam ver weg vanaf de roeibaan; ik woon op 17,5 km afstand - manlief is terug komen lopen, dus die heeft het precies geklokt).

Louise