1

Onderwerp: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

Op zaterdag 26 aug organiseert de zwemvereniging van Renkum hun crosstriathlon, maar ook een prestatie zwemtocht over de Rijn.

Je wordt met een boot stroomopwaarts gevaren, je springt er dan uit en dan zwem je met de stroom mee terug.
750, 2500 of 5000m

Ik heb ingeschreven voor de laastste afstand.
Wie kent deze wedstrijd? Begreep dat het erg leuk moet zijn. En wie doet er nog meer mee?

2

Re: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

Hoi Hedcandy,

Ik doe mee. Dit wordt mijn eerste triathlon. Ik heb mij ingeschreven voor de 1/4 afstand, 1,5 km zwemmen, 30 km mtb, 11 km hardlopen.
Mijn doel is uitlopen smile en hopelijk lukt dat in 3,5 uur.

3

Re: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

staat met potlood in mijn agenda.

De crosstriathlon serie. Lijkt me gaaf, zit alleen een beetje krap in de tijd die week anders had ik al ingeschreven..

4

Re: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

Ah, met de stroming meezwemmen. Net zoals vroeger in Ammerstol. 8 minuten over de kilometer cool Toch wel handig als je niet zo'n enorme zwemmer bent.

5

Re: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

Gaat t zo snel ja?
Ik zou al blij zijn met 5km binnen het uur haha.
Zwem nu zo'n 17-18 min de km in stilstaand water.

6

Re: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

Deze weer even omhoog halen

Twee jaar geleden lag ik dus ziek in bed, vorig jaar kon ik niet, dus dit jaar maar weer ingeschreven voor de 5km.

Wie gaat er toevallig ook?

7

Re: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

Ik doe de crosstriathlon

8 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (08-08-19 09:22:26)

Re: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

31 augustus dit jaar, zie ik: https://www.rzcrenkum.com/triatlon/ en https://www.rijntocht.nl/

Ik hoop nog steeds via de reservelijst te mogen starten in een triathlon, maar anders houd ik deze in gedachten!

9

Re: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

Leuk Arno!

En wacht niet te lang Linda, vanwege beperkte plekken op de boot is het op een gegeven moment vol.
(Triathlon start wel eerder dan de zwemmers, dus die varen eerder ook)

10

Re: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

Ik doe ook mee met de crosstriathlon, de kortste afstand. Heb nu net 2 weken een MTB en pas 2 keer de bossen in geweest.

11

Re: Renkumse rijn zwemtocht (& crosstriathlon)

Leuk!!