51

Re: GPS horloge (Polar vs Garmin vs ......?)

Heb je wel al gelezen bij dc rainmaker? Die schrijft altijd goede reviews van producten en doet ook tzt vergelijkingen onderling.
Heel waardevol!

52

Re: GPS horloge (Polar vs Garmin vs ......?)

Hedcandy schreef:

Heb je wel al gelezen bij dc rainmaker? Die schrijft altijd goede reviews van producten en doet ook tzt vergelijkingen onderling.
Heel waardevol!

Jep, al allemaal gelezen. Ook op youtube al veel reviews en vergelijkingen gezien.
Het maakt de keuze alleen maar moeilijker smile

53

Re: GPS horloge (Polar vs Garmin vs ......?)

En zijn er nog triatleten die de Suunto (Spartan) gebruiken?

54

Re: GPS horloge (Polar vs Garmin vs ......?)

ArnoJ schreef:

In het zwembad is het top! Als je 80 wilt doen en raakt ergens de tel kwijt.....
En de batterij is prima. Inderdaad afhankelijk wat je aan hebt staan. Het laden ervan gaat ook snel.
Ik ben door de veelzijdigheid er blok mee.


Heb ook de fenix 3 maar vindt juist dat deze erg langzaam oplaad. Mijn oude garmin310 is sneller weer vol dan de fenix 3

55

Re: GPS horloge (Polar vs Garmin vs ......?)

ramon schreef:
ArnoJ schreef:

In het zwembad is het top! Als je 80 wilt doen en raakt ergens de tel kwijt.....
En de batterij is prima. Inderdaad afhankelijk wat je aan hebt staan. Het laden ervan gaat ook snel.
Ik ben door de veelzijdigheid er blok mee.


Heb ook de fenix 3 maar vindt juist dat deze erg langzaam oplaad. Mijn oude garmin310 is sneller weer vol dan de fenix 3

Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe lang mijn Fenix 3 er over doet, ik laad hem 's nachts op en dat is altijd voldoende om naar de 100% te gaan. Het eerste wat ik in de ochtend doe is de Fenix omdoen en het laatste wat ik 's avonds doe voor ik in bed stap is hem afdoen.

56 Laatst bewerkt door ramon (07-08-17 21:23:43)

Re: GPS horloge (Polar vs Garmin vs ......?)

Maca944 schreef:
ramon schreef:
ArnoJ schreef:

In het zwembad is het top! Als je 80 wilt doen en raakt ergens de tel kwijt.....
En de batterij is prima. Inderdaad afhankelijk wat je aan hebt staan. Het laden ervan gaat ook snel.
Ik ben door de veelzijdigheid er blok mee.


Heb ook de fenix 3 maar vindt juist dat deze erg langzaam oplaad. Mijn oude garmin310 is sneller weer vol dan de fenix 3

Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe lang mijn Fenix 3 er over doet, ik laad hem 's nachts op en dat is altijd voldoende om naar de 100% te gaan. Het eerste wat ik in de ochtend doe is de Fenix omdoen en het laatste wat ik 's avonds doe voor ik in bed stap is hem afdoen.


Ja , ik laad hem ook meestal snachts maar moest laatst ze allebei een keer overdag laden en toen kwam ik het verschil tegen namelijk

57

Re: GPS horloge (Polar vs Garmin vs ......?)

Heb nogal wat tijd besteed aan reviews lezen en kwam uiteindelijk op de Garmin 735XT of de Fenix 3 uit. Nu zie ik pas dat de 735 behalve geen barometer (niet zo belangijk) ook geen wifi heeft, en dat vind ik toch wel doorslaggevend.

Fenix 3 moet ook wat meer uithoudingsvermogen hebben. 12 uur vind ik wel het minimum, met hartslagband en GPS aan. Dus ook maar geen tweedehands. Even kijken of ik een goede aanbieding kan vinden. Zijn er nog winkels die meer garantie geven?
Ik zag dat je bij Futurumshop bijvoorbeeld een verlenging tot 5 jaar kan nemen. Bij Coolblue kan je voor 99 euro een verzekering afsluiten, behalve op schade ook op verlies en diefstal.

Vind het namelijk ontzettend veel geld en het alleen waard als ie zeker zolang meegaat...

58

Re: GPS horloge (Polar vs Garmin vs ......?)

Waar heb je WiFi voor nodig dan?
Synchroniseren gaat toch ook goed via BT en telefoon?