1

Onderwerp: Even voorstellen Mart plomp

Hoi iedereen,

Ik ben al jaren een recreatieve sporter maar onlangs gestopt met tennis competitie. Daarnaast fiets ik al een paar jaar op recreatief nivo. Ik, 38 jaar, vader van 3 jonge kids heb me nu voorgenomen om aan een kwart triathlon deel te gaan nemen en wil hiervoor gaan trainen bij de thriathlon vereniging in Weert.
Ik ben nog niet geheel thuis in de wereld van thriathlon dus zal veel lezen en wellicht domme vragen stellen...

2

Re: Even voorstellen Mart plomp

Welkom!
Domme vragen zijn alleen die, waar je zelf het antwoord al op weet. Voor de rest: stel ze gerust!

3

Re: Even voorstellen Mart plomp

Enjoy!
En in Weert is natuurlijk elk jaar een leuke wedstrijd!

4

Re: Even voorstellen Mart plomp

Welkom en veel plezier Mart !

Lekker veel op t forum lezen dan worden veel vragen al beantwoord !

5

Re: Even voorstellen Mart plomp

Poeh zeg, begonnen met zwemmen, al is het eerder zwemles nemen haha. Een buurman van me is een zweminstructeur waar ik nu 1x per week mee ga zwemmen. En het valt vies tegen, tegen om eerst maar eens de juiste techniek aan te leren en zwemconditie op te bouwen.

Maar het begin is er

6

Re: Even voorstellen Mart plomp

plompmart schreef:

Poeh zeg, begonnen met zwemmen, al is het eerder zwemles nemen haha. Een buurman van me is een zweminstructeur waar ik nu 1x per week mee ga zwemmen. En het valt vies tegen, tegen om eerst maar eens de juiste techniek aan te leren en zwemconditie op te bouwen.

Maar het begin is er

Herkenbaar! ik ben ook net begonnen met zwemmen en moet ook alles weer aanleren en opbouwen. Maar je leert het wel vrij snel, na 8-9x zal je merken dat het al echt een stuk beter gaat.

7

Re: Even voorstellen Mart plomp

Welkom! Drie jongen kinderen en triathlon is een mooie combinatie, als je je tijd een beetje goed kan indelen wink

Heb je al eens gekeken bij de triathlon te Weert? Die zou ik inderdaad lekker meepakken als ik jou was, altijd erg goed georganiseerd.

Veel succes!