1 Laatst bewerkt door Surfnl (18-09-16 16:24:34)

Onderwerp: Even voorstellen.

Goedemiddag allemaal,

Ook een klein voorstelrondje van mijn kant.
Ik ben Marc, 33 jaar en en woonachtig in Zuid-Holland.

Waarom op dit forum...

Sinds 2014 fanatiek op de racefiets en daarbij sinds eind 2015 ook fanatiek aan het hardlopen met als doel de halve marathon in Leiden,  welke ik dus afgelopen mei heb volbracht.

Aangezien ik beide sporten erg leuk vind zocht ik een manier om deze te combineren. En dan kom je toch al snel uit bij een triathlon.

Zwemmen (wedstrijdzwemmen) heb ik vele jaren gedaan toen ik nog jong ;-) was. Sinds enkele weken heb ik ook het zwemmen weer opgepakt en ik merk dat het me redelijk makkelijk af gaat. Relatief gezien dan, want de snelheid moet nog omhoog, maar dat komt wel weer.

Mijn doel:

Een hele triathlon in 2018 volbrengen. Wellicht ambitieus, maar met 2 jaar voorbereiding moet ik een eind op weg zijn lijkt me.

Aankomend seizoen wil ik ook beginnen met de buitentrainingen qua zwemmen. Ik woon in de buurt van het Valkenburgse meer, een ideale plek hiervoor. Mochten er gegadigden zijn om hier ook te trainen houd ik me uiteraard aanbevolen.

Tevens wil ik volgend jaar beginnen met enkele triathlons,  1/8 1/4. Ik ben erg benieuwd hoe dat uit gaat pakken.

Ik lees hier graag mee en zal, waar kan, mijn steentje bijdragen aan dit forum.

2

Re: Even voorstellen.

Welkom. Ik woon in het Oosten dus mee zwemmen wordt hem niet. Wel een leuk initiatief.

3

Re: Even voorstellen.

Welkom hier!

4

Re: Even voorstellen.

Welkom op het forum ..mooie doelen al ..

5

Re: Even voorstellen.

Bedankt voor de reacties!

6

Re: Even voorstellen.

Als je nog steeds iemand zoekt, laat het even weten.