226

Re: Wordt er al buiten gezwommen?

@Linda

Zwemsokken houden je wel warm, maar ik word er wel een stuk trager van. Scheelt mij bijna 0.5kmpu.   

@Ronnyke

Heb eergisteren voor het eerst sinds tijden ook het zwembad maar eens opgezocht. Was echt veel trager dan ik voor het open water seizoen was. Zal de techniek wel zijn dan.

227

Mja ik ben eigenlijk op alle 3 de onderdelen trager geworden. Bij het vele trainen voor die volledige heb ik eigenlijk mijn loop en ook mijn fiets techniek laten verloederen, bij het zwemmen heeft mijn techniek nog nooit bar geweest :-) maar nu dus volop terug aan het werken aan de techniek bij alle 3 de onderdelen en dan na nieuwjaar wat volume en snelheid optrekken en dan zal ik tegen Mei terug in de juiste vorm staan (hoop ik ;-) )

228

LindaRotterdam schreef:

Heb ik eerder nog geen last van gehad. Draag sws nooit handschoenen, ook niet op de fiets swinters.

Sohee, dan blijkt maar weer: dan ben je uit heel ander hout gesneden dan ik wink Ik heb midden in de zomer nog witte vingers als ik langer zwem, en bij 15 graden is dat binnen een paar tellen zo, en ik verlies dan ook helemaal mijn gevoel erin.

Louise

Weblog over hoe ik op m'n 50e Ironman werd: http://www.delftweg9.nl/triathlon/