1

Onderwerp: Ikke is nieuw

Hoi

Arthur is de naam en ik woon permanent in Frankrijk, maar blijf de triathlonsport beoefenen en kom ook elk jaar wel minstens 1x naar Nederland voor een wedstrijd. In 2010 hoop ik Kruiningen weer te doen, mijn favoriete halve.

Ik beoefen de sport op middelmatig niveau sinds 1987. Ik ga niet pronken met resultaten of tijden, als je ze echt graag wil weten mag je eht altijd vragen :-)

Ik hoop hier af en toe een leuke bijdrage te kunnen leveren en uiteraard ga ik ook vragen stellen, nu meteen zelfs

A+
Arthur

Oh sorry, das frans A+, dat is a plus en dat is : laterrrrr

2

Re: Ikke is nieuw

Allereerst van harte welkom!

Ik moet je helaas teleurstellen: Kruiningen was dit jaar voor het laatst. De organisatie houdt ermee op. Misschien dus een andere langere afstand zoeken.

Gelukkig hebben we de foto's nog.......

3

Re: Ikke is nieuw

Jemig dat is zuur zeg. Ik heb volgend jaar een feestje in mei in NL en dacht dat dan leuk te combineren. Helaas Pindakaas dus. Wordt het toch Nieuwkoop, en daar is het heel vaak slecht weer en koud water.

Gelukkig heb ik in La Douce France ook de triathlon kalender ontdekt en heb 2 mooie halve gevonden, 1 in juni en 1 in september.

Dank voor de tip en succes met de wedstrijden dit jaar

Arthur

4

Re: Ikke is nieuw

Anders in Nieuwkoop een mooi alternatief voor Kruiningen.

Tussen haakjes, heb je de triathlon in Gerardmer wel eens gedaan? Lijkt me een mooie om eens te doen volgend jaar ofzo, en goed te bereiken qua afstand...

5

Re: Ikke is nieuw

Hoi Vanzella

Zag het berichtje nu pas............beetje druk seizoen gehad hier (camping en chambre d'hotes)
Wel toevallig, ik heb net mijn triathlonvereniging een mailing gestuurd wie er zin heeft om volgend jaar in gerardmer mee te doen. Er is een halve en een olympische afstand.

Daarna nog even door naar ons "landgoed" hihi, om daar te relaxen aan en in het zwembad.
Dus JA, ik doe daar volgend jaar zeker mee. Heb ondertussen ook een leuke kwart gezien in Cognac en Limoges en Angouleme hebben ook leuke wedstrijden en das allemaal een uurtje bij mij vandaan.

A+
Arthur