2,251

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Ik heb momenteel eigenlijk niks nodig :-( raar maar waar.

2,252 Laatst bewerkt door Basv (23-11-17 17:04:20)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:
Basv schreef:

Even een heads-up voor degenen die op Newton schoenen lopen: de Distance V en Gravity V zijn in de aanbieding (-50%) tijdens de Black Friday sale.

Ik zit met smart te wachten op de aanbiedingen van dit jaar maar vooralsnog kom ik niet verder dan 20% korting. Iemand anders al een betere deal gevonden?

Vorig weekend hebben ze een 'cyber Monday' aanbieding gehad maar daar was alles razendsnel uitverkocht. Een half uurtje na het ontvangen van de email wilde ik twee paar Gravity 6 kopen, maar daar was er toen nog maar eentje voor over. Prijzen waren toen wel aantrekkelijk, een paar Gravity 6 kostte toen 84 euro. Was overigens wel bij de britse site (newrunninggear) dus er kwamen nog verzendkosten bij.

Sport.biz heeft ook nog een aantal overjarige modellen tegen redelijke prijzen, maar daar zijn de meeste maten ook niet meer beschikbaar.

2,253

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Het is black friday of niet...

Zojuist bij Canyon een 2017 Speedmax CF SL met di2 en Zipp besteld..

Vanzella is blij smile

2,254

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Nice one Vanzella! Scheelt toch wat, mooi dat je zoveel geld uitgeeft en toch het idee hebt dat je flink verdiend hebt. Althans, dat zou ik hebben.

Zelf heb ik, naast een nieuwe wetsuit, toch maar een nieuw setje Newton Gravity's gekocht voor EUR 122.50. Niet de korting van de afgelopen jaren, maar toch.

https://www.newtonrunning.eu/mens-shoes/

2,255

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Nice one Vanzella! Scheelt toch wat, mooi dat je zoveel geld uitgeeft en toch het idee hebt dat je flink verdiend hebt. Althans, dat zou ik hebben.

Zelf heb ik, naast een nieuwe wetsuit, toch maar een nieuw setje Newton Gravity's gekocht voor EUR 122.50. Niet de korting van de afgelopen jaren, maar toch.

https://www.newtonrunning.eu/mens-shoes/

True.. Zipps voor de prijs van Reynolds is toch een mega deal ;-) (daarbij strategisch achterwegen latend dat ik de Reynolds al heb)

Nieuwe wetsuit? Had je niet pas een jaar of 2 dat topmodel van Huub?

2,256

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:

Nieuwe wetsuit? Had je niet pas een jaar of 2 dat topmodel van Huub?

Nee, is 4 jaar oud en er zitten wat scheuren in. Nog prima te gebruiken, maar voor dit geld vind ik een wedstrijdsuit wel de moeite waard.

2,257

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Maca944 schreef:

Nee, is 4 jaar oud en er zitten wat scheuren in. Nog prima te gebruiken, maar voor dit geld vind ik een wedstrijdsuit wel de moeite waard.

Time flies smile

2,258

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Mooie fiets Vanzella! Canyon stond bovenaan mijn wensenlijstje, maar na een bikemeting blijken ze te aggressief voor mij te zijn sad

2,259 Laatst bewerkt door LindaRotterdam (28-11-17 17:30:41)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Er bestaat naast Black Friday dus ook nog zoiets als Cyber Monday. Weer wat geleerd!

En gelijk een stel nieuw Adidas op de kop getikt met 30% korting, nadat ik de vorige helemaal opgelopen heb in triathlons:

https://www.adidas.nl/dis/dw/image/v2/aagl_prd/on/demandware.static/Sites-adidas-NL-Site/Sites-adidas-products/nl_NL/v1511749388120/zoom2/BB3487_01_standard.jpg?sw=142&sh=142&sm=fit

2,260

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Toch nog maar een nieuw wetsuit gekocht:
HUUB Archimedes Triathlon Wetsuit Yellow - Mens

2,261

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Vanzella schreef:

Het is black friday of niet...

Zojuist bij Canyon een 2017 Speedmax CF SL met di2 en Zipp besteld..

Vanzella is blij smile

Schitterende fiets! Vind dat Canyon echt heel fraai design heeft.

Klopt het dat ze echt nergens gewoon te zien zijn in NL ?

Voor wie het interessant vind > https://www.canyon.com/nl/specials/christmas/

2,262

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

In Belgie zouden ze ergens een showroom hebben maar ik weet niet waar en/of het er al is.

2,263

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Niet vandaag maar gisteren mijn nieuwe fiets opgehaald. Na 15 jaar op een racefiets gereden te hebben en dit jaar omgebouwd naar een tijduithouding voor de halve van Almere. De langere afstanden vind ik gaaf en daarom besloten dat ik het waard ben om op een echte tijdrit fiets te rijden.

De Giant Trinity Advanced Pro 2018 maat M

http://www.triathlonforum.nl/misc.php?action=pun_attachment&item=727&download=1&secure_str=1690t2185

2,264 Laatst bewerkt door Hedcandy (01-12-17 23:27:51)

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gaaf Melvin!

Ik heb toevallig van de week een (nieuwe) Trinity Advanced SL uit 2016 gekocht.
Hij wordt nu opgebouwd dus heb m nog niet in huis, dan volgt er nog wel een plaatje...

Veel plezier ermee gewenst!

2,265

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

melvinkeppel schreef:

Niet vandaag maar gisteren mijn nieuwe fiets opgehaald. Na 15 jaar op een racefiets gereden te hebben en dit jaar omgebouwd naar een tijduithouding voor de halve van Almere. De langere afstanden vind ik gaaf en daarom besloten dat ik het waard ben om op een echte tijdrit fiets te rijden.

De Giant Trinity Advanced Pro 2018 maat M

http://www.triathlonforum.nl/misc.php?action=pun_attachment&item=727&download=1&secure_str=1690t2185

mooie fiets!

2,266

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

melvinkeppel schreef:

Niet vandaag maar gisteren mijn nieuwe fiets opgehaald. Na 15 jaar op een racefiets gereden te hebben en dit jaar omgebouwd naar een tijduithouding voor de halve van Almere. De langere afstanden vind ik gaaf en daarom besloten dat ik het waard ben om op een echte tijdrit fiets te rijden.

De Giant Trinity Advanced Pro 2018 maat M

http://www.triathlonforum.nl/misc.php?action=pun_attachment&item=727&download=1&secure_str=1690t2185

Echt wel een mooie fiets!! Pure snelheid. En een prachtig stuur. Mag ik vragen welk dat is?

2,267

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Gisteravond ook iets gekocht. Een Argon18 E-80 tijdritframe. Mooie aanbieding, bijna 50% korting. Is een alu frame, dus mooi betaalbaar.

Ga 'm opbouwen met een SRAM 1x-groep. Rijd nu op een Specialized Allez ook met een '1x': een 44t Q-ring. Daarbij kan ik (technisch gezien) niet meer naar het buitenblad schakelen, maar dat blad heb ik sinds de 44 niet meer nodig. Een 1x-setup bevalt me uitstekend. En straks met een 'echte' 1x moet het nog soepeler draaien. Ben benieuwd. Ben dus ook op zoek naar een 'goed' stuur. Leuk project... En dat alles voornamelijk in de voorbereiding naar de halve van Almere.

2,268

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

bastiaanvanderwal schreef:
melvinkeppel schreef:

Niet vandaag maar gisteren mijn nieuwe fiets opgehaald. Na 15 jaar op een racefiets gereden te hebben en dit jaar omgebouwd naar een tijduithouding voor de halve van Almere. De langere afstanden vind ik gaaf en daarom besloten dat ik het waard ben om op een echte tijdrit fiets te rijden.

De Giant Trinity Advanced Pro 2018 maat M

http://www.triathlonforum.nl/misc.php?action=pun_attachment&item=727&download=1&secure_str=1690t2185

Echt wel een mooie fiets!! Pure snelheid. En een prachtig stuur. Mag ik vragen welk dat is?

De Giant Trinity Advanced Pro 2018 maat M

2,269

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

bastiaanvanderwal schreef:

Gisteravond ook iets gekocht. Een Argon18 E-80 tijdritframe. Mooie aanbieding, bijna 50% korting. Is een alu frame, dus mooi betaalbaar.

Ga 'm opbouwen met een SRAM 1x-groep. Rijd nu op een Specialized Allez ook met een '1x': een 44t Q-ring. Daarbij kan ik (technisch gezien) niet meer naar het buitenblad schakelen, maar dat blad heb ik sinds de 44 niet meer nodig. Een 1x-setup bevalt me uitstekend. En straks met een 'echte' 1x moet het nog soepeler draaien. Ben benieuwd. Ben dus ook op zoek naar een 'goed' stuur. Leuk project... En dat alles voornamelijk in de voorbereiding naar de halve van Almere.

44T of 54T?
44T klinkt zo klein voor een voor-tandwiel.

2,270

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Arnoutdv schreef:
bastiaanvanderwal schreef:

Gisteravond ook iets gekocht. Een Argon18 E-80 tijdritframe. Mooie aanbieding, bijna 50% korting. Is een alu frame, dus mooi betaalbaar.

Ga 'm opbouwen met een SRAM 1x-groep. Rijd nu op een Specialized Allez ook met een '1x': een 44t Q-ring. Daarbij kan ik (technisch gezien) niet meer naar het buitenblad schakelen, maar dat blad heb ik sinds de 44 niet meer nodig. Een 1x-setup bevalt me uitstekend. En straks met een 'echte' 1x moet het nog soepeler draaien. Ben benieuwd. Ben dus ook op zoek naar een 'goed' stuur. Leuk project... En dat alles voornamelijk in de voorbereiding naar de halve van Almere.

44T of 54T?
44T klinkt zo klein voor een voor-tandwiel.

Ik denk dat hij een 44T binnenblad bedoelt, waarbij hij geen voorderailleur gemonteerd heeft? Met een 44T kan je prima uit de voeten hoor, ik reed op een 54/46 werkelijk alles op het binnenblad, zelfs in afdalingen. Vandaar dat ik ook ben overgestapt smile

2,271

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Deze week nieuwe winterschoenen besteld omdat mijn oude niet meer waterdicht waren en gisteren een ritje in de regen gedaan. Resultaat in elke schoen een halve liter water en bevroren voeten :-( op internet ziet het er altijd mooier uit.

2,272

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

RolandF schreef:
Arnoutdv schreef:
bastiaanvanderwal schreef:

Gisteravond ook iets gekocht. Een Argon18 E-80 tijdritframe. Mooie aanbieding, bijna 50% korting. Is een alu frame, dus mooi betaalbaar.

Ga 'm opbouwen met een SRAM 1x-groep. Rijd nu op een Specialized Allez ook met een '1x': een 44t Q-ring. Daarbij kan ik (technisch gezien) niet meer naar het buitenblad schakelen, maar dat blad heb ik sinds de 44 niet meer nodig. Een 1x-setup bevalt me uitstekend. En straks met een 'echte' 1x moet het nog soepeler draaien. Ben benieuwd. Ben dus ook op zoek naar een 'goed' stuur. Leuk project... En dat alles voornamelijk in de voorbereiding naar de halve van Almere.

44T of 54T?
44T klinkt zo klein voor een voor-tandwiel.

Ik denk dat hij een 44T binnenblad bedoelt, waarbij hij geen voorderailleur gemonteerd heeft? Met een 44T kan je prima uit de voeten hoor, ik reed op een 54/46 werkelijk alles op het binnenblad, zelfs in afdalingen. Vandaar dat ik ook ben overgestapt smile

Klopt, bedoel een 44T binnenblad. Het buitenblad (een 50, het was eerst een compact) heb ik niet mee-veranderd, waardoor ik het buitenblad niet meer kon gebruiken - de derailleur schakelt technisch gezien niet meer naar die 50. Feitelijk is het dus een '1x' geworden. Inderdaad, met die 44 kan ik (in sprint-triatlons) makkelijk 37+/u gemiddeld rijden. Vorig jaar in Herkingen (met flinke wind) was m'n snelste kilometer 45/u smile. En ook dat ging moeiteloos.

2,273

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Het rijdt inderdaad prima, de reden voor mij om over te stappen is dat ik drie keer per jaar het binnenblad moest vervangen en dat werd me te duur. Ik rijd nu 50/39 en heb dit jaar pas 1 keer de voorbladen hoeven te vervangen.

2,274

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

Hedcandy schreef:

Gaaf Melvin!

Ik heb toevallig van de week een (nieuwe) Trinity Advanced SL uit 2016 gekocht.
Hij wordt nu opgebouwd dus heb m nog niet in huis, dan volgt er nog wel een plaatje...

Veel plezier ermee gewenst!

Heb je de fiets inmiddels al mogen ontvangen?
Foto? ;-)

2,275

Re: Wat heb je vandaag nou weer gekocht?

wezep schreef:
Hedcandy schreef:

Gaaf Melvin!

Ik heb toevallig van de week een (nieuwe) Trinity Advanced SL uit 2016 gekocht.
Hij wordt nu opgebouwd dus heb m nog niet in huis, dan volgt er nog wel een plaatje...

Veel plezier ermee gewenst!

Heb je de fiets inmiddels al mogen ontvangen?
Foto? ;-)

Ja de fiets heb ik in huis.
Als het goed is komen van de week de wielen...dus dan volgt er zeker een foto.
Heb m nu in de tacx staan, het is wel even wennen aan de houding.