1

Onderwerp: Embrun 2018

Hallo, iemand die dit jaar de triathlon in Embrun, Frankrijk (augustus) gaat doen? LD of SD...

2

Re: Embrun 2018

Ik sta ingeschreven voor de LD. Maar of het een verstandige beslissing was weet ik niet. De twijfel slaat toe. In 2014 voor het laatst een hele gedaan (IM Zurich) Ik heb een zoontje van bijna 1.5 thuis en nog nooit zo moe geweest als de afgelopen periode. Dus het gaat nog een uitdaging worden om 14 uur per week te trainen. Maar we gaan wel zien waar het schip strand. Finishen is het doel. Voor een snelle tijd hoef je hier niet te gaan ;-)   

Over twee weken start de training op schema. Dan 6 maanden om mij goed voor te bereiden.
De vakantie ook al geboekt. Die is op 45min rijden van Embrun in een chalet gerund door Nederlanders. 1.5 week voor de start daar om een beetje te acclimatiseren. 

Doe je ook mee?

3

Re: Embrun 2018

Ik wilde meedoen, SD.... maar na wat lezen gaat het er daar wat anders aan toe dan in Nederland.
Wij zijn daar sowieso op de camping in die periode en ik train daar ook gewoon. Ik zal lekker gaan kijken en delen van het parcours doen, die vanuit de camping georganiseerd worden. Na het kijken en of de camping de familie bevalt, kan ik volgend wellicht meedoen.

4

Re: Embrun 2018

Ik sta ingeschreven voor de Short distance, sta ook op de camping daar voor 3 weken dus ga het beleven. Heb er wel veel zin in.

5

Re: Embrun 2018

Ok, leuk! Zie ik je zeker daar ;-)

6 Laatst bewerkt door DVL (21-01-18 10:51:00)

Re: Embrun 2018

ArnoJ schreef:

Ik wilde meedoen, SD.... maar na wat lezen gaat het er daar wat anders aan toe dan in Nederland.
Wij zijn daar sowieso op de camping in die periode en ik train daar ook gewoon. Ik zal lekker gaan kijken en delen van het parcours doen, die vanuit de camping georganiseerd worden. Na het kijken en of de camping de familie bevalt, kan ik volgend wellicht meedoen.


Mijn eerste ervaring met een Franse organisatie was niet heel positief. Ik had mij met mijn Nederlandse licentie opgegeven bij de inschrijving in december. Dit was mijn 2017 licentie omdat die van 2018 nog niet uit was. Ik kreeg een paar dagen later een mailtje in gebrekkig engels dat ze dit niet accepteren en dat ik snel een 2018 licentie moest aanleveren. Als ik dit niet op tijd zou doen en de inschrijving vol zit zou ik mijn plek en inschrijfgeld kwijt raken.... Ik heb meteen de NTB een mailtje gestuurd en Emilie van de NTB heeft meteen een (tijdelijk) 2018 licentie geregeld.

Verder hoorde ik van de Nederlanders die het chalet runnen waar wij zitten dat de organisatie heel snel een vaak mensen diskwalificeert. Je moet dus goed opletten dat je de (lokale) regels volgt.

7

Re: Embrun 2018

DVL schreef:

Mijn eerste ervaring met een Franse organisatie was niet heel positief. Ik had mij met mijn Nederlandse licentie opgegeven bij de inschrijving in december. Dit was mijn 2017 licentie omdat die van 2018 nog niet uit was. Ik kreeg een paar dagen later een mailtje in gebrekkig engels dat ze dit niet accepteren en dat ik snel een 2018 licentie moest aanleveren. Als ik dit niet op tijd zou doen en de inschrijving vol zit zou ik mijn plek en inschrijfgeld kwijt raken.... Ik heb meteen de NTB een mailtje gestuurd en Emilie van de NTB heeft meteen een (tijdelijk) 2018 licentie geregeld.

Verder hoorde ik van de Nederlanders die het chalet runnen waar wij zitten dat de organisatie heel snel een vaak mensen diskwalificeert. Je moet dus goed opletten dat je de (lokale) regels volgt.

Klopt ik heb precies hetzelfde mailtje gehad als jou, heb ook via de NTB een tijdelijke 2018 licentie opgestuurd, naar frankrijk.

8 Laatst bewerkt door ArnoJ (20-07-18 17:24:32)

Re: Embrun 2018

Nog anderen die meedoen? Behalve Denniss......
Wij vertrekken 5 augustus die kant op. Doe niet mee, maar alles gaat mee om te trainen

9

Re: Embrun 2018

ArnoJ schreef:

Nog anderen die meedoen? Behalve Denniss......
Wij vertrekken 5 augustus die kant op. Doe niet mee, maar alles gaat mee om te trainen

Wij komen vrijdag 3 augustus aan.