1

Onderwerp: Even voorstellen John

Hallo allemaal!

Ik ben John, 32 jaar en kom uit een klein dorpje genaamd Oostelbeers. (Langs Oirschot)

Sinds een tijdje ben ik behoorlijk fanatiek aan het trainen voor mijn eerste (kwart) triatlon en maak ik langzaamaan progressie.

Op 30 juni is mijn eerste triatlon, dus dat is al vrij snel.

Het fietsen en hardlopen gaat al lekker, het zwemmen moer ik nog wat meer trainen. Dit doe ik nu 1 tot 2x in de week met een trainer erbij.

De rede dat ik me hier heb geregistreerd is omdat ik hier toch wel een aantal antwoorden op vragen heb gevonden en vast nog wel een aantal vragen meer zal hebben.

Groet, John.

2

Re: Even voorstellen John

John welkom! Mooi dat je nuttige informatie hebt weten te halen op dit forum. Welke triathlon ga je precies doen?

Succes met de training!

3

Re: Even voorstellen John

Welkom John!

4 Laatst bewerkt door Tri-John (29-03-18 21:48:19)

Re: Even voorstellen John

Hallo Maca944,

Ik ga een kwart triatlon doen en was in de veronderstelling dat dit altijd 1 km zwemmen, 40 km fietsen en 10 km hardlopen was. (Soms zwemmen 1,5 km)

De triatlon die ik ga doen is in Oirschot,
“Triatlon het groene woud”

Zoals ik nu train fiets ik 40 km in 1.14 uur  en loop ik 10 km onder het uur.

Zwemmen is een lastige, ik ben zwemtrainer (geweest) en heb meer dan 10 jaar langs het bad gestaan. Helaas blijkt nu dat les geven helaas niet hetzelfde is als zelf zwemmen. wink
Valt me zwaar tegen om borstcrawl op snelheid te zwemmen, maar gaat stilletjes aan al wat beter.
Het is ook alweer 4 jaar geleden dat ik zelf les gaf en ben inmiddels alweer wat ouder.


Groet John.

5

Re: Even voorstellen John

Naar je individuele tijden zou ik me niet te veel richten. Maar verder veel plezier met je voorbereiding.