26

Re: Wedstrijdplanning en overpeinzingen voor de recreatievelingen

Mooi om te lezen dat je eerste wedstrijden zo goed bevallen zijn!

27

Leuk dat de eerste goed bevallen zijn!

Ik heb vorige week mijn eerste 1/8 gedaan, ging prima! 10 juni doen we mee in eindhoven (1/8), 2 juli in Nuenen (1/4) en 2 september weer in eindhoven.

Heb ook nog nacht van de vluchteling (16 juni) en Tour du Mont Blanc (onze zomervakantie) op de planning staan, dus meer zit er niet in!

28

Voor mij staat over iets meer dan een week de 1/8 krimpenerwaard op de agenda. Dat wordt de eerste triathlon voor mij. Finishen, wennen aan de hectiek en gewoon genieten zal voor mij het belangrijkste zijn. Ik heb redelijk getraind en wat dingen specifiek voor triathlon aangeschaft zoals een wetsuit, een startnummerband, een transitietas en elastische veters voor de hardloopschoenen. Fietsen doe ik op de gewone racefiets die ik al had. Ik blink op geen enkel onderdeel uit dus het is vooral een uitdaging die ik met mezelf aan ga. In september staat de 1/4 van Alphen aan den Rijn op het programma. Twee wedstrijden leek me wel mooi voor een eerste jaar.
Tot slot: ik heb na mijn introductie niet veel gepost hier maar wel door middel van zoeken op het forum heel veel geleerd. Hierbij mijn dank aan jullie allen voor alle hulp die jullie onbewust hebben gegeven! En succes voor iedereen bij alle wedstrijden die nog komen!