1 Laatst bewerkt door HansH (20-05-18 16:43:17)

Onderwerp: HLMRmeer Triathlon

Vandaag meegedaan met de eerste editie van de Haarlemmermeer Triathlon (OD). Wat was het leuk! Heel goed georganiseerd op wat kleine details na, goede sfeer, heerlijk weer, helder water, en de extra's die ik van te voren als "moet dat nou" kwalificeerde waren eigenlijk erg leuk smile. De race against planes - een km knallen op de fiets naast de startbaan terwijl er net een vliegtuig opstijgt - en de trap van Big Spotters Hill met 120 treden.... Top! Complimenten aan de organisatie!

triathlon is 3x leuker!

2

Re: HLMRmeer Triathlon

Leuk om te horen! Ik las her en der ook voornamelijk positieve verhalen. Het parcours was dus ook de moeite waard begrijp ik. Voor volgend jaar maar eens in de agenda zetten, is om de hoek voor me.

3

Re: HLMRmeer Triathlon

Wij hebben gisteren ook meegedaan aan deze triathlon, was onze eerste triathlon van dit seizoen.

Alles was weer perfect geregeld, zoals eigenlijk altijd bij Amsterdamse Triahlons, verder mooi weer en een goed parcours. De Race against the planes vond ik een leuke toevoeging, kwam jammer genoeg 2 seconde tekort voor een prijs, maar uiteindelijk 6e op dat stuk.

Die Big Spotters Hill vond ik echt een drama, begon enthousiast, maar het werd bij trap 3 toch wel zwaar en moest boven echt wel even op adem komen. Uiteindelijk kwam ik als 6e van onze startserie over de finish en 27ste algemeen. Niet slecht :-)

Uitgebreid blog te lezen op onze site

4

Re: HLMRmeer Triathlon

Leuk verslag Hans, en gefeliciteerd met jullie prestaties! Die traptreden halverwege het loopparcours is wel iets wat je moet trainen als ik het zo lees, lastig inschatten hoe intensief je daar tegenop wilt gaan.

(Nieuwkoop is trouwens op 3 juni, niet op 3 mei, tot dan wink )