1

Onderwerp: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Doen er hier mensen mee aan de GP triathlon op het circuit van Zandvoort?

Krijg net een mail van de organisatoren en het klinkt toch wel erg leuk, twijfel of ik wellicht een sprint mee ga doen.

2

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Dit jaar niet. Volgend jaar misschien wel, dus laat maar weten hoe het was, als je mee doet.

3

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Als inwoner van Zandvoort kan ik deze niet aan me voorbij laten gaan. Op zaterdag doe ik een sprint (mijn tweede ooit!) en op zondag een OD. Voor die tijd nog maar eens in zee zwemmen.

4

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Ik doe zaterdag de sprint en ben zondag vrijwilliger.
Ga jou dus zeker zien Maca, gezellig!

5

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Hedcandy schreef:

Ik doe zaterdag de sprint en ben zondag vrijwilliger.
Ga jou dus zeker zien Maca, gezellig!

Leuk, tot dan en daar!

6

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

's morgens de OD en daarna de 24-uur in een team van 4

D.

7

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Aangezien er twee wisselzones zijn ... worden de wetsuits en toebehoren door de organisatie terug gebracht naar het circuit?

Er staat wel iets in de info over de bike checkout en je tas, maar die liggen in T2 tzt. Meestal in deze setup word je geacht je zwemspullen in een gelabelde zak te stoppen

Staat alleen niks over in?

iemand van de vrijwilligers hier die daar meer over weet?

D.

8

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Ik heb uberhaupt nog geen info gezien...heb je een mail gehad oid? Ik weet nog van niks.

9

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Hedcandy schreef:

Ik heb uberhaupt nog geen info gezien...heb je een mail gehad oid? Ik weet nog van niks.

zie hier:
http://www.gptriathlon.nl/wp-content/up … nfo-v3.pdf

D.

10

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Dank je. Ik lees t nu voor het eerst.
Wellicht komt er nog een mail deze week, anders zou ik de vraag op fb stellen bij het evenement (weet niet of je op fb zit?) Want het is wel een terecht vraag!

In elk geval weet ik als deelnemer en vrijwilliger nog niks smile

11

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Deelnemersinformatie staat on-line:
http://www.gptriathlon.nl/wp-content/up … nfo-v4.pdf

12

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

antwoord staat er nog steeds niet in volgens mij?
contact formulier ingevuld met de vraag, maar het is stil aan de overkant ....

Maca944 schreef:

Deelnemersinformatie staat on-line:
http://www.gptriathlon.nl/wp-content/up … nfo-v4.pdf

13

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Duiksmurf schreef:

antwoord staat er nog steeds niet in volgens mij?
contact formulier ingevuld met de vraag, maar het is stil aan de overkant ....

Maca944 schreef:

Deelnemersinformatie staat on-line:
http://www.gptriathlon.nl/wp-content/up … nfo-v4.pdf

Nee, ik ga ervan uit dat alles naar T2 wordt gebracht, maar dat staat er niet expliciet in. Ik zal het ook nog even op FB navragen.

14

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Ik heb net een stukje in zee 'gezwommen' en als de golven en stroming dit weekend ook zo zijn als vanavond dan zie ik het zwemmen niet doorgaan. Ik heb 10 minuten naar het noorden gezwommen en eindigde 350 zuidelijker dan waar ik begonnen was. De golven waren wel vermakelijk.

Ik heb voor de liefhebber een parkeerkaart voor de zaterdag en voor de zondag over, als iemand supporters mee wil nemen.

15

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Maca, als ik er als vrijwilliger geen krijg voor de zondag, dan zou ik graag die parkeerkaart krijgen...

En sjee... ik hoop toch dat t zwemmen wel doorgaat! Heb t niet zo op run bike run haha

16

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Ik had ook eerder gedacht dat ze gewoon een stuk evenwijdig aan de kust zouden laten zwemmen. Dat is makkelijker en veiliger. Maar ja. We gaan t wel zien, de OD van 8u worden de proefkonijnen smile

17

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Hedcandy schreef:

Ik had ook eerder gedacht dat ze gewoon een stuk evenwijdig aan de kust zouden laten zwemmen. Dat is makkelijker en veiliger. Maar ja. We gaan t wel zien, de OD van 8u worden de proefkonijnen smile

Daar zat ik ook aan te denken, als je met de stroom meezwemt dan is er niets aan de hand (en worden er veel pr's neergezet!). Weet niet of dat kan, maar tegen de stroom inzwemmen gisteren lukte gewoon niet. De watertemperatuur was wel prima trouwens.

Parkeerkaart zondag is voor je gereserveerd, al kan ik me niet voorstellen dat je als vrijwilliger niet mag parkeren.

18

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

hoe heb jij die parkeerkart gekregen dan?
ik heb nog niks gezien/gehoord?

D.




Maca944 schreef:
Hedcandy schreef:

Ik had ook eerder gedacht dat ze gewoon een stuk evenwijdig aan de kust zouden laten zwemmen. Dat is makkelijker en veiliger. Maar ja. We gaan t wel zien, de OD van 8u worden de proefkonijnen smile

Daar zat ik ook aan te denken, als je met de stroom meezwemt dan is er niets aan de hand (en worden er veel pr's neergezet!). Weet niet of dat kan, maar tegen de stroom inzwemmen gisteren lukte gewoon niet. De watertemperatuur was wel prima trouwens.

Parkeerkaart zondag is voor je gereserveerd, al kan ik me niet voorstellen dat je als vrijwilliger niet mag parkeren.

19

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Duiksmurf schreef:

hoe heb jij die parkeerkart gekregen dan?
ik heb nog niks gezien/gehoord?

D.

Gisteren per mail ontvangen, mail kwam van paylogic dus misschien even in je spamfolder kijken?

20

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Gevonden!!! ;-)  ... geen spamfilter ... ander email account ;-D


mail gestuurd naar sportsevents ... contact formulier leverde blijkbaar niks op

antwoord hier:

----quote:

De deelnemersinformatie is er binnen deze dagen als het goed is.
Er wordt verwacht dat de deelnemers zelf hun spullen ophalen bij T1.

Er zullen hier mensen lopen die op deze spullen zullen letten terwijl jullie bezig zijn.
----

ik vind dit wel zorgelijk en ben nog aan het bedenken wat ik hiermee ga doen ....

D.









Maca944 schreef:
Duiksmurf schreef:

hoe heb jij die parkeerkart gekregen dan?
ik heb nog niks gezien/gehoord?

D.

Gisteren per mail ontvangen, mail kwam van paylogic dus misschien even in je spamfolder kijken?

21

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Wat maakt het nu uit of er 1 of 2 wisselzones zijn, in beide gevallen zorgt de organisatie dat onbevoegden niet in de wisselzones kunnen komen.
Dus waarom zou jij je er zorgen over maken?

22

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

heel simpel:

ten eerste omdat ik geen zin heb om vanuit T2 nog een keer terug te moeten naar T1
ten tweede omdat ik geen labeltjes of stickers of whatever aan mijn wetsuit, goggle en cap heb

laten we de "malicious intent"  inderdaad uitsluiten, maar als mijn buurman zich per ongeluk vergist ...

ik vind dit wel een min puntje voor de organisatie. Normaal gesproken zijn er gelabelde tassen en wordt dit gewoon geregeld

D.


Arnoutdv schreef:

Wat maakt het nu uit of er 1 of 2 wisselzones zijn, in beide gevallen zorgt de organisatie dat onbevoegden niet in de wisselzones kunnen komen.
Dus waarom zou jij je er zorgen over maken?

23 Laatst bewerkt door Arnoutdv (13-06-18 14:35:47)

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Als er 1 wisselzone is kunnen zij die als eerste terug zijn in de wisselzone toch ook pakken wat ze willen?
Bij gewone triathlons (1/8, 1/4, OD) zijn er helemaal geen genummerde/gelabelde tassen.
Alleen de fiets heeft een normaal gesproken een sticker. Verder gaat alles op goed vertrouwen.
Alleen bij Challenge en IM zijn er tassen, maar die hebben ook een heel ander prijskaartje (5 tot 20x zo duur!)

Duiksmurf schreef:

heel simpel:

ten eerste omdat ik geen zin heb om vanuit T2 nog een keer terug te moeten naar T1
ten tweede omdat ik geen labeltjes of stickers of whatever aan mijn wetsuit, goggle en cap heb

laten we de "malicious intent"  inderdaad uitsluiten, maar als mijn buurman zich per ongeluk vergist ...

ik vind dit wel een min puntje voor de organisatie. Normaal gesproken zijn er gelabelde tassen en wordt dit gewoon geregeld

D.


Arnoutdv schreef:

Wat maakt het nu uit of er 1 of 2 wisselzones zijn, in beide gevallen zorgt de organisatie dat onbevoegden niet in de wisselzones kunnen komen.
Dus waarom zou jij je er zorgen over maken?

24

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Idd kan iedereen altijd al alles pakken behalve de fiets.
Afgelopen Duin is er ook (per ingeluk mag ik hopen) een verkeerde wetsuit meegenomen...

Als je het zekere voor het onzekere wil nemen zet je een krat oid neer en zorg je dat alles van jou daar netjes in beland. Heb je minder kans dat iemand de verkeerde zwembril meegraait.

25

Re: Dare2Tri Grand Prix Triathlon Zandvoort

Maca944 schreef:

Parkeerkaart zondag is voor je gereserveerd, al kan ik me niet voorstellen dat je als vrijwilliger niet mag parkeren.

Top!
Ik heb nog steeds nul komma nul info ontvangen dus wacht t allemaal af.
Mocht ik toch zelf een ontvangen (en deze op tijd kunnen uitprinten want dat is ook zoiets! Geen printer thuis) dan laat ik het je weten...