1

Onderwerp: High tech triathlon

Hoi Allemaal!

Heeft er iemand ervaring met deze triathlon?
Het wordt mij 2e, ik ga de kwart doen. Ik zag dat er in de vijver gezwommen wordt en het fietsen en lopen is, voor zover ik kon zien, ook op afgesloten terrein.
Ik ben al lang niet meer daar geweest, maar het was altijd super strak asfalt. Dat zou lekker moeten gaan op de fiets!
Ik zag dat ze hier 1 transitiezone hebben. Is dat makkelijker dan 2?
En last but not least, gaan er nog anderen heen?

2 Laatst bewerkt door Doubtless (12-06-18 20:27:41)

Re: High tech triathlon

Yes, ik ben erbij!
Weet verder niets van het terrein of parcours af, daar moet ik me nog in verdiepen.
Plan is om me in te schrijven op de 1/8.

3

1 transitiezone is makkelijker dan 2. Niet zozeer in de wedstrijd maar wel ervoor en erna. Veel plezier!

4

Enige verschil in de wedstrijd is dan dat het kratje wat voller is?
Na de wedstrijd vond ik 2 zones ook niet vervelend, maar in Weert was alles wel echt super goed geregeld.

5 Laatst bewerkt door Barthed (13-06-18 09:24:45)

Ik ga ook. Met collega's in de categorie "1/4 estafette voor HTC medewerkers". Het is de eerste keer dat ze hem organiseren, je zult denk ik weinig mensen met ervaring vinden.

Het fietsen gaat bijna helemaal over het super strakke asfalt. Het stuk tussen P2 en gebouw 27 (midden boven in de plattegrond) heeft in het midden van de weg klinkers, links en rechts zijn wel asfalt stroken. Verder moet je een viaduct op en af linksonder bij de snelweg.

1/4 is 2  rondes zwemmen, 6 rondes fietsen en 6 rondes lopen.
https://www.hightechtriathlon.com/wp-content/uploads/2018/03/Triathlon-route-HTC-Eindhoven-974x1024.jpg

6

Die plattegrond heb ik inderdaad ook gezien op de website. Vraag me alleen af wat die 'stippelronde' is.
Ben ook benieuwd hoe de wisselzone zich verhoudt tot de routes.
En hoe je het water in gaat vanaf de start.