1

Onderwerp: Fiets gestolen!

Ik lees al tijden mee voor alle tips en tricks.
Maar nu moet ik helaas iets posten.

Bedankt!

Diegene die het vannacht nodig vond om mijn triathlonfiets uit mijn schuur te jatten, bedankt!
Eindelijk, na vele trainingen goed afgesteld, alles gemonteerd voor mijn komende doelen deze zomer.

Bedankt dat je mijn trainingen en wedstrijden op het spel zet voor een paar rot centen die je krijg bij een doorverkoop. Nog wranger is het, dat je speciaal voor deze fiets kwam. Waardevol gereedschap heb je laten liggen. Waarschijnlijk getipt door iemand uit de buurt die me heeft zien rijden of mij hem heeft zien poetsen.

Mocht iemand iets gezien hebben, of deze fiets aangeboden krijgen. Laat het me a.u.b. weten.

Fiets Type: Ridley Cheetah XL
Wielen: FFWD F6R carbon wielen (fast forward)
Banden: Schwalbe one (slick) met zwarte ventielverlengers.

Specificaties:
ISM PR 1.0 zadel
2x rood/witte elite custom race bidonhouders
Met frametasje achter het stuur

2 Laatst bewerkt door Macer (14-06-18 09:48:39)

Re: Fiets gestolen!

Klotezooi... Ook nog steeds een van mijn grootste angsten dat 1 van onze fietsen wordt gejat...

Ze zijn ooit bij ons in huis geweest en hebben toen fotospullen meegenomen. Daarna blijf je toch altijd wat angstig.

BLIJF MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF!!!!

3

Re: Fiets gestolen!

Sterkte, helaas zelf te vaak inbraken gehad om naïef te blijven. Iedereen komt aan de beurt.

Je moet sneller dan de klos zijn.

4

Re: Fiets gestolen!

Schoften zijn het, al die ellende voor inderdaad die paar rotcenten. Ik zal de aangeboden fietsen in de gaten houden, je weet maar nooit.

5

Re: Fiets gestolen!

Klootzakken zijn het.
Heb je een foto van de fiets?

6

Re: Fiets gestolen!

Ongelofelijk naar en vervelend dit zeg!

Een foto en vermelding regio zou handig zijn, dan kunnen we het eventueel delen op andere social media platformen.

7

Re: Fiets gestolen!

Omgeving Steenbergen Noord-Brabant.

8

Re: Fiets gestolen!

Ik houd regelmatig MP in de gaten en zal het wel melden als ik dergelijke onderdelen of de gehele fiets langs zie komen.
Maar over het algemeen verdwijnen deze exemplaren rechtstreeks naar het buitenland. Een georganiseerde crimineel zal niet snel de fout maken een dergelijke fiets online aan te bieden.

9

Re: Fiets gestolen!

Mooi zuur zeg... gatverdamme.